App - (P)Resident Evil Jag kommer alltid vara typen som ratar en middagfast den är gratis, för jag vet att det blir jag som får diskavid första titten kanske det inte låter som mycketmen det finns en djupare mening bakom att förstå när man tytt denför mycket East Coast Avengers har gjort mig samhällsmedvetendet samlas problem, så kollar man hur grannarna lever men det är samma gamla vart man än reservilken kanal man än zappar på tvnman tittar ett tag, nån vinner ett val men inget blir braför löften om förändring försvinner den dagen han har lagt edenauktoriteter utför brott som alla kan semen kommer undan för att domstolen vill slippa pappersarbeteoch tack vare skattesystemet har bankverksamheter massor med degoch kapaciteten att reducera arbetslöshetenMen ändå händer inget, för vem vill föda parasiteroch bönder är ju det första man offrar i schackpartierseså nu inga arga minerutan arbetstider finns det alltid tid att finna sin plats i livetdu kan skaffa en hobby, det är ju så trist att bara va hemmamen det är svårt att få saker att hända utan sparade pengarja jag tror att ni fattar, men så fort förtroendet fattasstämplas staten snabbt en som foliehattarJag har druckit djupt av sanningen men varje insupen visdomhar lämnat mig med en skalle sprickfull av misstrooch jag ser inte längre skillnad på om jag hatar eller avdyrkarmigräntabletterna jag poppar dagligen mot bakfyllanen samling tjuvar på annan magnitud fast med samma brottsmetoderdet som kommer ut i dagsljus reagerar som kroppsfunktioner hos vampyrer i morgonsolenbränner skeppen, dom sjunker ner och kaptenen går under med domDu undrar hur dagens ledare kan få vår värld att gå runtJag svarar i en nation av zombies är den hjärnlösa kung
och bönder är ju det första man offrar i schackpartier
men kommer undan för att domstolen vill slippa pappersarbeteoch tack vare skattesystemet har bankverksamheter massor med degoch kapaciteten att reducera arbetslösheten
för löften om förändring försvinner den dagen han har lagt edenauktoriteter utför brott som alla kan semen kommer undan för att domstolen vill slippa pappersarbeteoch tack vare skattesystemet har bankverksamheter massor med degoch kapaciteten att reducera arbetslösheten