Indolent - Pank i miljonprogrammen Allting är fucked up, min framtid är nattsvartfickorna tomma och det handlar om slantardumma beslut för ibland får man chansa,ångrar sig snabbt när man hamnat på anstaltbrudar och vänner, mannen alla är falskaibland vill man gråta, ibland vill man skrattakritor och skulder dom tar över min hjärnakan man fly ifrån skiten så gör man det gärnasaknar en utbildning, ingen kompetensköpslog med Djävulen, ingen ångerrättmen min kompiskrets ja den ökade hastigtgemenskapen finns när vi röker en haschbitvilsen sen dag ett, blir vilsen på sakerman nojjar för snuten, vill inte bli tagenmixa tristess med en hungrig mageklart som fan att man gör dumma sakerfår sår i ens själ när man rånar och stjäl,litar inte på nån fast dom lovar och svärvill ha nånting bättre kanske inte är värd det,underliga tankar utav bristen på kärlekmolnen är mörka och tillvaron gråjag sjunker i kvicksand men vill bara gå,bort ifrån stället där ingen är säkerjag omges av gångar med hinder på vägen