App, NuMessiah & Ch1ll - Kidnappa din pojkvän (cover) du är i mitt sikte och vi klickar, det finns nånting i ossvi kan börja på ny kula bara vi får komma till skottmen ett förhållande är nåt du har i vått eller torrtså när du inte lämnar blir det självklart att din pojkvän ska bortborde hålla mig borta för jag fattar att det är felmen auktoritetsproblem är en last som jag lever medoch han är trevlig, men det är inte mer än en vit sanningjag iscensätter en kidnappning, han blir nedsänkt av en glidtacklinghan får på luven, stampar jättehårt på huvet tills det går hål på sulani rånarluva så ingen vittnar om signalement till några snutar efteråtlämnar honom bakbunden i en låda på transibiriska järnvägentröstar dig och håller hand som don juan, strax har vi blivit själsfränderJag bara tänkte att jag tycker om digOch jag bara tänkte, jag tycker verkligen om digOch jag bara tänkteOm jag kidnappar din pojkvänFår jag vara din pojkvän? Dina blickar när vi möts i hallen säger alltdin kille vet inte hur man behandlar tjejer allsJag hör hur han svär när han skäller på digoch jag hör hur du sväljer gråten efter bråkenHur han sätter på dig och du låtsas kommaHur han direkt vänder sig om och somnarSängen mot väggen, sover brevid varandraSäcken och tejpen, snart är vi tillsammansJag räknar sekunderna han håller dig fångadoch varenda en ska jag få honom att ångraJag räknar sekunderna fram till du befriasoch papperna om besöksförbud blir rivnaJag bara tänkte att jag tycker om digOch jag bara tänktejag tycker verkligen om digOch jag bara tänkteOm jag kidnappar din pojkvänFår jag vara din pojkvän?du klagar på honom, man märker av att du gillar migproblem i förhållandet? - allt går att laga med silvertejpallihop kan vinna något på att din kille blir kidnappadvi två går ut och äter finmiddag, jag fixar en tid och platsmedan han har näsblod i en trästol och tittar på VIASATöverlycklig för att han slipper missa en ligamatchvi promenerar i parken, myser nere vid hamnenhan är kedjad i marken, spottar, skriker.. "Forza Inter!"tar en tur till hans hus, jag överrumplar med skjutvapendu kliver in och kräver en lösensumma av gudfarså.. vänta här så springer jag och köper knivar och tejpsluta tvivla, jag är din terapeut, du kan lita på mig!