Messias och App - varsågod Long time no see? Känns som igår ni sög min kukoch jag har inte hört er klaga... förrän nuMitt namn och nylle syns i storstäder på battlesmedan ni bara är anonyma bokstäver på nätetoch även om jag liknar ett, så är det NI som är trollIngen hatt, kanin eller svart magi bara en internetrollInget abra kadabra bara en skara avundsjuka små fjantaroch ja, min mage hänger - med partybrudar och gangstrarEn miljon nollor, tillsammans kan dom aldrig bli enmen dom kan fan bli minus om man blandar in erSödraVättern, ta er jävla sjö och dränk erThuglifegänget så mjukt att dom får spö av regnetNi sög på texter förr och ni suger på texter änMen jag kan inte avgöra, vem är vems sämre hälft?Det är dött lopp, mp5 mot nacken som startpistolVille inte ge er nån uppmärksamhet, men varsågodIt's on the house, jag bjuder på den här halvtimmenPS. "Våldtänkt", är det när ni tvingat fram rimmen?Det är knappt man pallar ge mothugg till eran skitnär ni krystar fram punches som "Forumet är sig lik".suck...precis vad jag behöverett gäng bitches som krystar mer än barnafödselförsök flippa mitt namn, det kan ju knappast vart kulatt se sin slampiga brud ha en app på sin lurdet kanske inte slagit dig att vi redan slagit digför mvh är alltid efter som ett artigt mailalla i er topp 5 har oss i sin topp 5vi kör över och plattar till asfaltsbarn som en ångvältoch noodle sa väl inget fel, men verkar vara er vänså jag köper inte noodle...och jag är studentjaojao är den värsta sortens fittaen sån som först ger props, sen går bort och dissardet visar bara att du är mer fejk än en omslagsflickasånt är bara för små rädda brudar som en våldäktsvisslaoch alla dina verser är kassa, men jag fattar vinkenjag menar jaojao till och med ditt namn är filleroch jag är fel person att påstå bara ha nätpolarejag är populärare än er och jag är coolarehar en fräsch brud och många andra som är sugnani skulle skära kuken av er för att ta på sånna brudarjag är smartare och jag skriver bättre än ervipbord med sexlitersflaskor, river fester på detjag är ordförande i min linjeföreningoch kan ÄNDÅ daska er i nyllet med min internetpenis"och det är sant" - mr cool