Messias - Lång text Snubbar tror dom känner mig, låtsas ha stenkollleker juvelerare, som att dom vet nåtfråga nån och är jag really realfråga nån annan, jag är ingentinghelt sjukt hur det funkar manena dan är man bror nästa knullas mankan bli blåst av nån fitta på hundra grammen vinden vänder och då snubblar hangår in i en dörr eller ramlar i trappanhär blir pajasar fucked uptro mig, dessa fakta är kallamärkta för livet, vi backar varandraandra kan snacka, och snacka gör domMen KOM IGEN för helvete, GÖR nåtInga gangbangers, vi håller låg profilspelar spelet rätt och ingen åker ditfinns inget regelhäfte bara tänk dig förinnan nån av dina vänner dörmarscherar sida vid sida ända till vägs ändeär hellre i skärselden och svettas med själsfränderän lämnar min här efter, med vänkretsenhar jag gått igenom helvetet och jag är här änfuck öga för öga-mentalitetvill du pröva så pröva testa och semen jag lovar du får igen tvåfalt tvåfalthota min familj och förlora rätten att finnas tillså ni förstått mig rätt, är inget våldsamt gängbara en sjukt tight kompiskretstar en kula för dom, och dom för migmen den som skjuter på oss kommer få tolv i sigsymbolen på skuldran den bärs med stolthetbleknar med tid men går aldrig bort heltbryter bröd och blandar blod såklarthar annan mor och far men ändå broderskapkalmar - halmstad - karlshamn - karlstadhar grabbar över hela satans kartandenna låten går ut till domsom en hyllning skjuter jag salut för ossoch vila i frid pojkar - ses när vi seshåller ner det här nere men inget ersätter erhöjer glaset för allt vi gjortoch skålar för dom som försvann för fortNär polarens farsa dog i hans armar stod vi tillsammanstre bröder inte i blod men i andanrosor i kransar, finklätt, kritstrecksen dess har bara massa skit häntbrudar, droghandel, brutna kontakterrättegångar, bilolyckor, stulna kontanterTvå dagar sen min morfar doghar svårt att klä det i coola ordParkbänksalkis med pillerknaprande fruoch han var världens bästa fadersfigurDet var 20 år sen han lärde mig att"Gamla dör... och det är allt vi görSlutar livet för någon så börjar nån annansVarför fira det ena och sörja det andra?"Så när dom inte fick igång hans hjärtaslog jag upp en sexa OxyNorm i hans ära
bor inte du typ på landet? vad är det för "hundra gram" du snackar om då? Gödselfrön eller?