är det okej nu eller ska jag skicka?
i get more pussy then panty!
alright. goodie :)
JAG har allting nu...ja mixar imorrn..sen skickar ja till bagarn..puss allihopa..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hoppas det blir fett grabbar. Jag har sjukt höga förhoppningar ;) Ni vet vad jag gjort...eller ja...confidence vet. Och ifall jag förstått det rätt så heter filen typ 2.wav
ja, så är det.
De blir fett bra..:)..fan vilken skillnad de blev efter ja mixaat de..ja skickar imorrn kan tyvörr inte ida..de är många filer..Vem har gjort congas?..dom passar fett mkt in..hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2005-12-09 23:02
icetail..de får du säkert men de mesta e gjort redan..
lite sent, men vi kör en till snart.
Aaa ok...men ska ja langa till bagarn imorrn då?..:)..ja lägger ihop allt i ett beat sen får nån loopa lr nåt?
Vet ni va ja tänker göra...Ja tänker sätta ihop hela beatet 4 bars intro 16 bars vers 8 bars reff 16 bars ver 8 bars+8bars reff 6bars outro.. får jhag det?..
ja sure. Men icetail, detta är ju nästan precis färdigt. Du får vänta lite.
ja, så är det.
Ok...sen lägger vi ut de som freebeat..och alla som varit med på det ska stå med..Aiiiiiiight lr hur...
jadå, bara det inte är whoas sämsta jävla skitrappare som tar det ;)
ja, så är det.
HAhaha som ja tillexempel?..ja är fett sugen att kicka för de blir faktiskt ett bra beat...bara det att ja vill inte att de ska va free om ja kickar men Eftersom vi människor är så snälla så lägger vi de som freebeat..TILL FOLKET PÅ WHOA!!!!
hahaha precis. Men för fan, klart det blir gratis, orka splitta cashen liksom.
ja, så är det.
Nå vart har ni kommit inte orkat läsa allt. Har ni börjat på beatet? Vilka är med och kommer man få höra senare?
GonzalesJr P17 beatet blir klart imorrn när ja mixat och trixat klart och skickat till en snubbe... Mqs man kan ju ge bort de i julklapp till nån "whoakändis" kanske hehe men ja tkr de ska va free
haha ja, om det blir så pass bra. Man vill ju höra slutresultatet. Fan vad sugen jag är. Alternativt får väl du rappa över det Ärligttalat ;)
ja, så är det.
ja och bagarn kanske..fast grejjen är den att ja har ingen stans att spela in typ hehe..:).. men ja passar de först till bagaren iaf.. sen får han skicka ut det
haha, fan vad soft det blir. Alla skiter i allt, bara gör sin grej och passar det vidare. Fler såna grejer. haha, vi kör sånt här varje kväll.
ja, så är det.
Hahaha så blir vi värsta klubben som gör beats nonstop hehe..:)..nejdå men de va en fett soft ide faktist..hehe..:)
denna tråd börjar likna en slags chat lr nåt..hehe..:)..puss och gonatt allesammans håll utkik för imorrn kommer den upp!!!...
haha whatever, jag gillar det.
ja, så är det.
free tycker jag.. gratis är gott..vad gör man inte för hiphopen?:P
Its Tricky!
hur har det gått ärligttalat?
De går bra ja har satt ihop hela beatet som ja skrev tidigare...ja skickar de till bagaren lite senare...Aiight
Redaktionen
2005-12-10 13:18
Är ni klara nu!?
lägg upp det så man får lyssna hur det vart:D
Its Tricky!
Ärligttalat P18 kjag gjorde kongas. och n¨n ful piano grej som jag fick damp på. HAHA :D
haha jag kan tänka mig att beatet är sönderpippat med tusen olika ljudlager nu.
ja, så är det.
Mqs P20 den möjligheten finns. jag tror det blir kul. hehe.
Redaktionen
2005-12-10 16:19
Beatet låter helt ok bara de att de skulle va fett soft me ståkar på reffen lr nåt sånt..låter lite enformigt också....tyvärr grabbar de verkar inte som ja kan skicka det idag...Kanske ikväll men men ....orkar inte förklara men de har att göra med att mitt internet på min dator inte fungerar som det ska...Peace...hehe...
jag har skickat det nu!!!
Redaktionen
2005-12-10 21:10
det står ju där uppe.
Jag har mixat det...det vart inte så bra mixat men men..:)..
Ärligttalat P18 ne din mixning fucka upp det mesta.
mjo...de är klart..fast de vart bättre än innan...saken är den att mina högtalare är inte bra...sry mayn..bara för att ja e noob..haha
haha lungt. du kommer lära dig någon dag skaru se. inte direkt världens seriösaste projekt det här så who gives a fuck?
fint, men hela min sving i trumman vart ju off när någon la mer ljud på den.
haha vem fan pippade trumloopen? :) Kan ju lista vad man gjort i beatet, jag har lagt de där bakgrundsgitarrgrejerna som går "bom...borombom...bom...borombom&qu ot; osv.
ja, så är det.
och jag la några kongas plus ett piano pling som knappt hörs. haha
piano kmr på reffen igen
skriv en lista på vem som gjort vad.
e ni me ikväll boyz? jag skall blaza basgången + valfritt ljud. vem startar med trummor?
haha det blir nog bara du och jag i så fall, jag kan fixa en trumloop ;)
ja, så är det.
mqs; ait man, vilket prog kör du i ?