I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-03-09 20:54

Fl studio.

Hejjsan-hoppsan ;D Är det ngn som har FL studio (Ngn av dom nyare verisonerna) som ni kan skicka.
Jag tar gärna emot Plugins och sånt.

Om ni kan skicka så adda min msn [email protected]

Tackiditack Gutt

GUTT WAZZ HERE ;)

2008-03-09 22:36

2008-03-09 23:25
www.flstudio.com    köp den där . Snabbt o enkelt.

2008-03-10 00:18

du har nog lyckats göra dig själv mindre populär här... du får nog köpa programet eller åtminstone ordna det själv=)

peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-11 14:51
Ehm jag kan skicka en licens ... INTE!

Varför?

1. Du bryter emot upphovsrättslagstiftningar i flera länder förutom Sverige.

2. Du får inte sälja dina beats med en warez version.

3. FL Studio kan gå in på din dator bakvägen genom FL Studio och kolla vad du gör, och göra dina projekt obrukbara.

4. FL Studio har utvecklats sedan 1997, och har alltså över 500 veckor, ofta med över 100 timmars slit för att få programmet dugligt.

5. Du är lam om du använder warez, jag har gjort det, gör det inte mer.

6. Såna bajtare som du gör att programmerarna får löneavdrag, för varje gång som deras program tankas hem olagligt.

7. $149 är ett väldigt bra pris för vad du får för pengarna.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2008-03-11 16:21
Jag har nog aldrig träffat någon som tar allt så seriöst som du, jobro. Shit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-11 17:51
jobro P36

du tar det som om det vore på liv och död va?

2008-03-11 18:04

2008-03-11 18:33
kul att någon är seriös på den här sidan som är överbefolkat av 14 åringar som vill rappa i otakt på freebeats!

2008-03-11 18:38
Hur kunde du hitta en jämförelse där?

2008-03-11 18:39
hur kan man inte?

2008-03-11 18:44
Ett säkert tecken på att du själv inte vet är att du besvarar frågan med en fråga.

2008-03-11 20:23
Cut the bollocks! Jag är seriös för att någon här bör vara det. Warez är ett ämne som inte är särskillt bra sett offentligt. Dessutom så får du ju gratis uppdateringar på livstid om du köper FL Studio. Jag köpte min licens förra månaden, och sitter här och producerar beats med FL Studio 8 release candidate 2 medans ni som kör warez får vänta tills i juli när slutversionen har knäckts (om de nu lyckas med det vill säga). FL Studio 7 Producer edition kostar €99 fram tills FL Studio 8 kommer. Då kommer priset höjas med €50 eftersom FL8 innehåller FL Synthmaker och SliceX som båda är riktigt grymma pluggar. SliceX är typ som DrRex för FL Studio.
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2008-03-12 18:28
Men när det kommer till kritan så är det upp till var och en vad man väljer att priotera, och det känns lite fel när du kommer inridande på gestapohästen och börjar kalla någon som är intresserad av att börja prodda för bajtare (förstår heller inte hur du använder ordet..) när du några meningar ovanför medger att du själv använt olaglig programvara, men att du inte gör det längre.
Det du menar är kortfattat att en 19-åring som är sugen på att prodda borde hosta upp 900 spänn för att testa. Är det så du känner?

Och ditt senaste inlägg.. jobbar du för Image-Line? Det är den enda anledningen jag kan komma på, helt ärligt.

2008-03-12 19:08
då kan han väl tanka demot! Den som hävdar sig själv aldrig använt något olgligt programvara ljuger! men det snackat kanske inte är så smart att ta över ett internet forum som whoa. Och om han vill ha programet så googla skiten!

2008-03-12 19:54
men ey yo ma nigga tänk på oss gettobarn som pangar rutor och rånar gammla svennekärringar, vi baxar program på nätet, RECLAIM THE STREETS(internet)
http://www.myspace.com/prozakproductions

2008-03-12 21:49
aa er är det jätte synd om... gud ja...

2008-03-12 22:20
Jobro

bara så du vet så finns FL 8 versionen du snackar om, ute på varenda torrentsida nu..

så lyckats har dom nog!
Fucka ur!

2008-03-13 06:36
Så klart den gör.  Hade knappast väntat mig något annat, och som jag sade så har jag faktiskt kört en del warez genom åren. Försöker dock komma ifrån den biten.