|
|
|
|
|
starta crew!?
Tja!
Har haft lite tankar kring att starta ett crew på några rappare och även producenter. Är det nån som är sugen så hör av er! :) Namn har jag inte kommit på än, tänkte att vi kan bolla lite med idéer när vi har blivit några stycken.
skicka helst era svar till min gb eller nåt.. ciao
här har ni min musik --> Länk till http://www.myspace.com/EmilE438
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
sure adda msn L2pac@live.se
L2Pac Productionz SÄLJER BILLIGA BEATS!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
hm.. :/
trodde det skulle finnas mer intresse än dethär.. aja adda msn om ni/du e sugna:
z0rr0_88@hotmail.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
|
|
|
|
|
|
exceept, har du några mer låtar?
d-laz, yes addade dig nu, det lät tight som fan!
fler?
|
|
|
de kommer fler, bättre inom kort =) har inte haft nå tid med musiken på ett tag =/ men de kommer :) skriver i tråden då^^
peacE
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
|
|
|
okej, adda min msn så kan vi prata mer där. z0rr0_88@hotmail.com
|
|
|
Vill du få mkt respons är det ju lättare ifall folk skriver i tråden då den bumpas. + Om det är märkbart mer folk som reagerar och vill joina och de andra är tunga så är det större chans folk vill hoppa på.
|
|
|
fattar inget av det du skrev :S vill du va med eller vad?
|
|
|
han menar att de är bättre om man skriver i tråden, så mer folk kollar å kanske vill va med i ditt crew :P hehe, förstår du? :P fetare rappare, men vill va med ;) men du väljer dina medlemmar, logga msn så kan vi snacka lite där btw ;) hehe
peacE / J till ett h !
|
|
|
ja då fattar jag, smart ;)
|
|
|
Skulle kunna köra ett par collabs med er kanske!
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|
|
|
det vore grymt, har några låt idéer snurrandes i skallen nu... :)
|
|
|
inga mer?
|
|
|
|
|
|
haha weestby..no thx. glömde kanske nämna det att det krävs iallafall lite skills med micken för att joina :)
|
|
|
du kan ju nämna för alla vilka som är med i crewet för tillfället ;) hehe :P
peacE
|
|
|
Emil E, Spades, JL, D-laz, Mingysh, Mcrish, jontääh..hm glömde jag nån ? :S
|
|
|
Http://www.myspace.com/besononline
|
|
|
yeah beson la det tight! du är med ;)
|
|
|
|
|
|
DMS*
|
|
|
Jag kan producera ett par beats, kolla runt på myspacen om du vill, men det senaste och bästa jag gjort finns inte där. Kan rappa också, men vet inte om jag är redo för ett crew än, har en låt med aslåg acapella längst ner i spelaren på myspace.
(länk i signaturen)
|
|
|
sorry lerkish, du höll inte riktigt måttet :/
anenkefali däremot, du va grym! :) behöver lite mer beatmakers oxå. vi är två nu men vi kommer bli sjukt många så en till är inte fel+ att du rappar oxå :) nice
fler? JL kommer fixa några snubbar till så vi växer hela tiden!
|
|
|
btw, hur stort har du tänkt att crewet ska va? låter som de är en hel armé på gång:P
414.
Klubb Knutby
|
|
|
yes, vet faktiskt inte. haha :P
det kommer bli sjukt många, från skåne till norrbotten :D
typ wu-tang gånger 20 xD
|
|
|
ingen mer som e sugen?
|
|
|
jag kan skriva texter till folk!
Blunted in stockholm
|
|
|
Gussti din smygbög, du kan rappa också.
|
|
|
ofta? Synd att jag inte har någon mickerofåne då
Blunted in stockholm
|
|
|
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
tyvär sellish, diggade inte dig.
gussti, okej..vet inte om de e så kul att rappa andras texter men är du duktig?
|
|
|
Okej, lycka till med "crew:et" :)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
ja då verkar det som att crewet är klart. finns det nån last minute snubbe/tjej som vill va med så hör av er snarast!!!!
crew namn klart: DNVV (dom ni vill va) helt klockrent enligt mig ;) haha
|
|
|
OK nu ska vi se ! Jag är din Last Man Standing ! adda forsberg.92@hotmail.com du kommer inte ångra dig !
http://soundcloud.com/forsbergmusik
|
|
|
ja det lät tight ;) addar dig imon man!
|
|
|
Wuy not tonight ! :O Svär SVÄR jag sitter och cuttar mina handlerar nu ! ADDA
http://soundcloud.com/forsbergmusik
|
|
|
så då ;)
|
|
|
Så, när är första spåret? När gör vi vad? GO GET IT!
|
|
|
första låten kommer nog göras inom kort! :) vi behöver bara ett beat. vi har kollat lite på instrumentaler men hittade inget speciellt grymt. :/
|
|
|
Om jag ska vara ärlig så tycker jag att det namnet sög ganska hårt..
Vilka är med i detta crew då?
Kolla din inkorg btw :)
Blunted in stockholm
|
|
|
Gussti är ju inge spec namn o komma med heller :P
Http://www.myspace.com/besononline
|
|
|
Hahaaha Word! ;)
Flyter som en död fisk
|
|
|
haha :P
|
|
|
|
|
|
haha yes de e väll tanken, typ.. ;)
|
|
|
håller iof med Gussti om crewnamnet.. och håller inte med beson om gusstis namn..
men jag kan leva med det namnet, har kommit på sjukt sköna rader där namnet passar perfekt in så jag ska väl egentligen inte klaga
puss..
414.
Klubb Knutby
|
|
|
Jag mördar skiten, hola
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år? www.myspace.com/WenMec
|
|
|
hola bandoola på dig med.. vad mördas?:S