I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

starta crew!?

Vår Hiphop - Samarbeten

2009-03-25 13:58
SKITEN FATTAR DU VÄL!

:)

2009-03-25 17:15
Yeye ska de vara riktigt stor kan alltid jag och Gb Joina breee :)

Länk till http://www.rb-musik.info.se
Riktigt Brutala <3

2009-03-25 21:21
va lol, okej wenmec adda min msn! [email protected]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-26 09:18
wenmec gillas.. iaf nått jag hörde för typ två år sen

du rappade nåt:
..... och illegala hjältar
jävla idioter jag hoppas att inte skämtar

inte direkt så att jag gillar de rhymet, men syfta på låten;)
414.

Klubb Knutby

2009-03-26 10:49
BEAT: nej tyvär ni platsar inte riktigt i DNVV.. sorry
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-26 11:07
Hahaha Beat, fan vilka GANGSTERS

2009-03-26 14:38
ja ellerhur! hahaha

2009-03-26 21:32
Anenkefali haha påstår du att du är så tuff lr ?

vågar ju inte ens ha foto på dej själv (y)

och våran session så kan du ju typ glömma att du ens kmr platsa ;) du är för dålig för dom dåliga :D
Riktigt Brutala <3

2009-03-26 21:33
Och sen Emil E du sa i vårat forum om mixtape att du ville göra låt med oss så :P Annan person nu?
Riktigt Brutala <3

2009-03-26 21:48
Beat, du är skit :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Blunted in stockholm

2009-03-26 21:53
Beat

Det spelar ingen roll vad du säger, för din grupp består av två förståndshandikappade tjejer

(behöver inte ens flerstavsrimma, du ser ut som en tolvåring så du förstår nog inte skillnaden)

Jag tänkte faktiskt skriva det, jag bangar på sessionen. Fick bara lust att inte vara med...

2009-03-26 21:58
För övrigt är jag nog tuffare än dig också, 160 lång och snart hår på snoppen? :)

2009-03-26 22:46
alltså det finns bara en sak att säga ..
Beat kom tillbaka när du lärt dig hålla takten :)

2009-03-26 23:45
Beat seriöst de borde va bildförbud på snubbar som dig. så fula människor som dig/er låste man in förr och malde ner till grisföda.
Http://www.myspace.com/besononline

2009-03-27 01:43
Haha så folket har ngt emot mej :)

Så här kommer anledningarna:

Anenkefali
Fick inte vara med i våran session .. ? och efter ja sa de så ville han helt plötsligt inte heller vara med :P? knas?
DMS-Music Han som addade mej på msn och tjatade om att vi skulle kicka ngt! och som tydligen jätte gärna ville vara med på våran mixtape :)? men som inte fick ... ditt hat kom efter de :P!
Gussti Grabben som fick sitt hat genom att jag röstade mot han på battles och för jag nollade hans så kallade "bror":D?
Beson Du vart tydligen arg efter att jag sa att du läspar :) Och på tal om min bild ..
jag fastna iaf på bilden :) och kollar man in på din myspace så fastnade inte ens din skugga .. Hahaha .. så var de ngt mer du ville ?

Vill ni diskutera mer kan ni ta de i gb,n så vi slipper smutsa ner Emils tråd (y)

// Piz Adm
Riktigt Brutala <3

2009-03-27 01:48
haha fan va kul :) ah iallafall, BEAT jag snurrade runt lite på whoa och skrev upp mig på i princip alla samarbeten jag såg för jag ville att fler skulle höra mig...lyssnade inte ens på hälften av dom jag skrev att jag va intresserad att samarbeta med, dumt val nu när jag väl hörde dig. lol

2009-03-27 09:44
Jaja snacka på, brukar låta så när man inte vet vad man ska säga ;)men ta de i min gb ist :)
Riktigt Brutala <3

2009-03-27 10:11
grabbar grabbar grabbar!

chilla ner för i helvete.. ni alla käftar som småkids.
beat, din skit gillades tydligen inte, lev med det..

skippa dösnacket o väx upp!

puss..
414.

Klubb Knutby

2009-03-27 10:33
beat ?? vad fan snackar du om ? ÅHHH noooo inte en till myttare -.-
sluta snacka massa bull idiot! Jag sa att jag kunde mixa ngn låt åt er för otroligt länge sedan för att eran mix sög kuk, förståru? inget mer! nI KAN knappt hålla takten haha :)
Så säg vrf skulle jag vilja kicka med er? :s shieet bwooi come one

// DMS

2009-03-27 11:06
Helt ärligt har jag inte ens hört Beats "skit", jag fastnade på hur jävla retarderade han och hans incestbror ser ut xD Ja, det är väl fel att döma hunden efter håren, men det finns gränser.

2009-03-27 11:07
ErsMajestät

Ja :)

Beat

Jag syftade på att jag inte ville vara med efter att ha varit inne på eran tuffa sida.

2009-03-27 17:56
Beat, Hehe om vi säger såhär, Jag lyssnar inte på en keff snubbe som dig. Du vet inte va du snackar om helt enkelt. Och angående att du har skrivit något i någon av mina trådar? Jag har inte ens minne av det så varför jag är "arg" är nog av en annan anledning. Nu till Topic!

2009-03-27 18:01
En sak till bara.. Lyssnar på eran låt nu, Ni suger på allt haha. Byt aka till flowmissarna. Plus hur keffa e ni som recca på detta beat? Loopat och går likadant hela tiden haha

2009-03-27 20:05
Lyssnat nu också. Riktigt tajt faktiskt.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-03-28 11:52
Hahaha, fan vad jag sitter och garvar åt kommentarerna i den här tråden!

F.ö. kul idé Emil E. :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-03-28 13:47
haha samma här xD

2009-03-29 04:15
men vad skall poängen med crewet vara?? att massa folk ska skrika samma namn i början av sina låtar?

för me folk man bor nära osv e de ju logiskt med crews för å hänga dricka bärs, fixa låtar å spelningar samt träna typ... men detta? :S

internet crew? jag e fan på om de e så xD

//Yde - skönt å tjafsa btw
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2009-03-29 14:43
precis, som det ser ut nu så är vi ett internet crew..det största jag vet om änsålänge ;) men tanken e ju att vi ska göra låtar ihop och även fixa spelningar