I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker beatmaker - Skräddarsytt beat, betalning ges vid bra jobb.

Vår Hiphop - Samarbeten

   
Rappare

2010-09-10 11:28

Söker beatmaker - Skräddarsytt beat, betalning ges vid bra jobb.

Hallå.

Håller på med ett album och har en tre verser lång text skriven till ett Shadowville-beat (länkar till senare) som jag hade tänkt kicka. Men vill undvika freebeats i den mån jag kan då jag har ett antal proddade beats redan till albumet + att det är tillagd röst i reffen på beatet jag har just nu, och det känns lite oacceptabelt till ett album.

Så finns det någon beatmaker här på Whoa som kan göra ett snarlikt beat som Shadows? Nu menar jag inte att det behöver låta likadant, absolut inte, men jag ska ha samma möjligheter att flowa som på Shadows beat, samma bpm och sånt shit.

Vill du ge mig beatet gratis så är det välkommet, men gör du ett riktigt bra jobb och vill ha en slant för det är jag inte alls omöjlig =)

Länk till Shadowvilles beat - Escape from the hood

Nu antar jag att jag får ladda upp Shadowvilles beat som är ett freebeat. Annars får ansvarig ta bort tråden om så skulle vara.

Här har du även min myspace för att hitta lite äldre grejer, vill du lyssna på mitt nyaste material till skivan får du kontakta mig på msn.

Min myspace

Mail/msn: [email protected]

Holla!

/S