tål inte whoa sex?
Fattar inte varje tråd om sex osv tas bort, endel är inte ens allvarliga okej fall tråden lyder "vem har fått bajs på sig via anal sex" men! finns det inte några gränser, några frågor ska man väl kunna fråga eller vad tycker ni? Är det samhället eller är det bara whoa, har sex blivit "fult" ? Eller är det för "vågat" ? Vad är egentligen inte det riktiga svaret? Är trött på dessa : ungdomsmottagnigen.se ger dig bättre info. Ibland har man akuta frågor, och på whoa får man endel svar snabbt som fan innan det kan ta 1-2 veckor för att en barnmorska ska vara på en hemsida som t.ex um. Är sex för vågat, eller för fult?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
att man får svar snabbt behöver inte betyda att svaret stämmer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det beror på vilken natur inlägget är av och vilken slags disskusion som kommer bli relevant. Men ja tyvärr blir det ju bara bajs av alla sextrådar. Hittils iallafall.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Finns en gräns lite...=/
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
Det är ett mysterium att det inte finns ett eget sex forum.
fan fall whoa har Musik > Elektionisk .. så borde dem fan kunna klämma in ett sex forum
eller hur.. finns inte ens med som tittle i forum.. inte ens kärlejk lr relationer står de som nån överskrift.
vueltaciiita
Kärlek och relationsgnäll finns ju som sagt vanligtvis i vardagsfilosofi. Era s.k "sexdiskussioner" består i 90% av fallen av "hur många har du knullat","favoritställning&quo t;,"fisa vid samlag?".. Som sagt är det väl inte så jävla relevant att ha ett sexforum, eftersom att medelåldern ligger en bra bit ovanför strecket då de flesta faktiskt har sex för första gången. Vad är det för viktiga frågor ni behöver svar på som inte kan tas i blandat? Ifall någon har fått baksug o fastnat med en jävla skumpaflaska i arslet på nån eller vaddå?
om alla kära små whoaiter skulle klara av att hålla en "sextråd" på en normal fin diskussionsnivå skulle det gå jättebra. men det klarar dom inte. och det har vi sett, gång på gång på gång på gång...
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
we dont want none!
i get more pussy then panty!
Skulle vara jättekul med ett sex- & samlevnadsforum. Skulle även vara jättekul om jag fick 40 000 / månad utan att lyfta ett finger. Likheten mellan de två ovanstående är att inget av dem kommer nog hända. Orsaken till det ena är att folk inte kan hantera de trådar som finns och orsaken till det andra är att folk är snåla och elaka ;( 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
mabande - hahaha. var du trött när du skrev det där? kan ju vara den absolut sämsta liknelsen på den här sidan mississippi.
Modern: Du har mest rätt härinne! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
al3 Du får vänta två veckor på svar i ett forum i värsta fall ja. Men varför göra allt över internet? Ring till ungdomsmottagningen, eller gå dit och fråga. Är det samhället eller är det bara du, har sex blivit "fult" ? Eller är det för "vågat" för att du ska våga fråga om det på ungdomsmottagningen? Sex_on_whoa du har fått förklarat för dig gång på gång att det inte blir nåt. Även om du blir vän med alla whoas medlemmar blir det inget sex/samlevnadsforum.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
ola - Men jag vill ju ha pengar utan att göra nåt :( (sen att det inte var en direkt liknelse är ju kanske inte nåt som bör tas upp :P ) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
back-in-town - Nejdå, det stämmer, men problemet är ju att jag måste göra nåt för de pengarna :P 10-4, over...
eyegasm F60 ungdomsmottagning i min stad har öppet 2 gånger i veckan varav dem 2 gångerna så är det typ 2 timmar för att ringa in, och då är ALLT upptaget.. men men sånt man får leva med
Jag tvivlar på att du ringer ungdomsmottagningen två ggr i veckan om du startar sextrådar på whoa;)
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Graffare
2005-11-21 17:43
hehe kul trådar det kommer bli "jag har fått eksem på kuken när jag hadde sex med en bög" "jag gillar döda människor" "jag tänder på gammla tanter" detta är whoa...ingen är seriös förutom admins..som ingen tar på alvar
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
"jag har fått eksem på kuken när jag hadde sex med en bög" Nej, sådant vill vi ju verkligen inte se! ;)
jo, sånt vill vi se, mer bög.
i get more pussy then panty!
Vad betyder "10-4, over..." som Mabande alltid säger? / By GAWD, han glömde skriva det! -Det är kortvågsradioslang som bl.a. används av truckers. Orsaken till att Mabande skriver det är att han lyssnat för mycket på truckdrivercountry, främst C.W. McCall. Mer information finns på: www.techren.net/mccall/ members.tripod.com/~CpnPete/misc/cb.html ...eller så kan ni helt enkelt kolla filmen "Convoy". När han skriver "Mabande - Admin Crew: regulators" så är det för att meddela att han gjort ett "adminarbete". This here "In-terr-Nett" ain't nuthin' but a CB with too many butt'ns 'pon it.
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
weiner oftast på charter? ha ha du vet inte mkt du..
-- Mellanslagsanvändare --
THEMICHECKA För att det är ointressant och spårar ur? De flesta som skriver i trådarna har fortfarande sexualkunskap på schemat så de kan snacka favvoställningar på rasten ist, eller på något sexforum.
eyegasm det är väl bara att inse att 80% av whoaiterna är här för skitsnackandets skull? det är ju det som är kul med whoa, enda communityt där man verkligen kan skratta högt av att läsa i en tråd. en eventuell sextråd bringar fler användare än alla andra trådar i politik, nästan tillsammans. Detta borde väl säga nog om hur användarna resonerar som helhet?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare Jo, fast samtidigt får man inse att 100% av folket bakom whoa vill ha ett mer seriöst community.
ett tips är ju att surfa in på
www.flasback.info dom har ett seriöst sex å samlevnadsforum, det hänger dessutom en jävla stor klick människor där
eyegasm börja med att slopa hela blandat forumet då? nää just det det går ju inte för då försvinner alla whoaiterna :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare Fick jag bestämma skulle Blandat slopas eller åtminstone styras upp som fan. Men det där med att 80% är här för skitsnack och sex tror jag inte på. Kolla bara medlemsantalet. kanske att 80% av alla medlemmar under 20 är här för tramset men inte överlag.
Counter-clockwise haha.. Precis min poäng.
jag fattar inte vad stuck och howser har emot sex&samlevands forum. whoa folket har alltid velat ha det, men icke sa nicke
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jabtizemo - Bara för att de som vill ha ett sexforum gastar mer om det betyder det inte att "whoafolket" vill ha det... 10-4, over...
nej,whoa verkar fan inte tåla sex. för ett tag sen var det en tråd med sexfrågor som folk skulle svara på och den togs bort,varför liksom? E d så jävla fel o diskutera sex? Vissst ngn liten idiot kanske skrev ngt patetiskt,men de flesta höll sig till ämnet,varför är whoa så jävla konservativt?
jag hatar whoa, men klarar mig inte utan skiten..
Skribent
2006-01-23 16:16
Mer konservatism åt Azziz, Blandat och Whoa overall, tycker jag.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite