I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-11-05 19:10

vem är patrik

vem är patrik som ska vila i frid?

kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.

inte målaren tillståndet

2005-11-05 19:12
en f.d admin bl.a.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2005-11-07 11:54
okej tack

rip
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2005-11-08 09:28
lugnt. håller med. RIP
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2005-11-17 19:13
Hur dog han? :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-15 22:05
Är tvungen att uppa denna då jag såg loggan först nu o alla de där vanliga funderingar dök upp. Alias här över whoa åtminstone?

Vila i frid~

2006-06-15 22:44
jågurt, då är det ju inte så att du har en logga i pannan med din döda kompis namn och "Vila i frid" osv... om man har det så är det ju givetvis folk som kommer undra vad allt handlar om osv, att han är död är ju tragiskt för hans nära och kära osv, men man måste ju kunna prata om det. är det hemligt så bör dom ju ta bort loggan lr?
alltid tråkigt med dödsfall, ibland är det i ung ålder och ibland i gammal ålder, och oftast är det onaturlig död som hänt när det är i ung ålder, så inte helt fel att undra vad som hänt osv. mina kompisar står ju lixom inte med på framsidan så... (och ta nu inte detta respektlöst för det är verkligen inte vad jag är)
vila i frid !
((MAAD))

2006-06-15 22:57
Tror " davve" syftade på att det är en logga på första sidan
( lapp i pannan ).

Vila i frid patrik.

Tror dom som behöver veta vad som hänt vet.

en gång till Vila i frid.
 http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU

2006-06-16 00:44
alltså, om dom som vet som bör veta osv, varför visa för andra? låter helt ologiskt. hedra hans minne med att tänka gott om honom, tala gott om honom, låta folket minnas honom, kan man ju göra, men att skylta med nåns död utan sen säga ett ord känns som lite fel. dom VET ju att tusentals människor kommer se det dära och få funderingar, vill dom ej ha frågor så är det Grymt onödigt att skapa förvirring.
lite fejksorgaktigt. hänga ut honom men ej tala om honom.
((MAAD))

2006-06-16 13:12
Håller med davve_d.

Smart att skylta med hans död på första sidan och sen lacka ur ifall någon frågar vad som hänt han.... bra där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-16 13:22
men shit, folket som driver sidan och de som kände honom satte bilden som minne av Patrik, precis som många användare har typ "RIP FARMOR" på deras sida så har de satt upp en liten minnesbild av honom på startsidan, du ser inte folk som skriver till användare om hur deras farmor dog eller hur? varför skapa trådar då om Patrik?
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2006-06-16 14:12
afflaf, ser du det verkligen som samma sak att ha ett namn på sin press eller en bild som syns för tusentals direkt dom loggar ni?
((MAAD))

2006-06-16 16:04
davve_d

Det är exakt samma sak, dom har inga skyldigheter att förklara någonting i frågan.

Dock så är det gjort. Så den som faktiskt tar sig tid att söka i forumet kommer att hitta.
Man kan aldrig känna sig nere med en ballong - Nalle Puh

2006-06-16 17:58
davve_d sa det.

By the way var det inte riktat så att någon skulle behöva känna sig tvingad till att svara.

Visst kan jag förstå att det känns tungt när sånna frågor kommer. Men om man inte vill höra sånna frågor behöver man inte skylta med det. That's it.

Aja, vila i frid du Patrik. Inte för att jag vet vem du är eller vad som hände. Men tragiskt när unga människor går bort.

Till de som kände honom: Life goes on. Ta hand om er själva och era nära. Jag beklagar sorgen.

2006-06-16 18:24
när jag dör ska det tydligt stå dödsorsak. Varför? För att jag alltid blir jävcligt nyfiken hur folk dog.

Jag har jobbat på kyrkogården hela veckan, och det stör mig alltid att inte veta vad de har dött av, särskilt i ung ålder. Man vill ju liksom bara veta!!!
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-06-16 18:36
fantalight

Respektfullt inlägg där...

V.I.F Patrik
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Producent

2006-06-16 18:36
sen om lägger upp en bild på starsidan där det står "rest in peace namnet" klart att folk blir nyfikna vem det e o varför den personen har omkomit....då ska man väl förklara för den som undrar vad som hänt...dom har ju endå lagt det på starsidan...men nu har dom ju förklarat förr vad som hände....så tråden e ju inte onödig eftersom han inte hört vad som hänt o va nyfiken...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-06-16 18:43
nu har jag sökt på "patrik" i allmänt om whoa och hjälp & support men inte hittat dödsorsak eller dylikt. enbart en tråd som åxå undrade men inte fått svar... så jag vet inte om det nu besvarats tidigare...
((MAAD))
Producent

2006-06-16 20:45
Jågurt: gå o lägg dig.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-06-17 00:18
Han begick självmord.

---
Jågurt ät skit.

I bury those cockroaches

2006-06-17 18:19
Jag kan inte annat än hålla med Nattkrig... varför ska vi vara så jäävla hemliga bara för att det handlar om dödsfall? man kan ju istället prata om det och samtidigt hedra honom. Visst som nattkrig sa så kanske hans nära o kära tycker det är jobbigt att dra upp det hela tiden, men har man inte kommit över det har man nog inte pratat tillräckligt om det tror jag. Sen kan det tyckas verka repsektlöst att fråga just en sån fråga, men allt beror på hur man frågar, och självklart hur man tar svaret...

2006-06-17 19:41
Begick han självmord som catlow sa?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2006-06-17 20:47
Man kan välja hur man tolkar bilden på startsidan. När jag ser den väljer jag att minnas alla fina sidor av Patrik och försöka uppskatta att jag i alla fall fick lära känna honom ett tag, även om det är med sorg i hjärtat.

Att inte ens fundera över hur eller vem Patrik var och bara intressera sig av varför han dog är bara tragiskt. Stackars, stackars människor. Var tappade ni er medkänsla?

Vila i frid Patrik. Det finns fortfarande inte ord.
May the funk be with you

2006-06-17 21:03
Nattkrig

Patrik var admin, bror, och bland dom finaste människorna du kan ha träffat. Han fick ett leende på allas läppar, oberoende av hur man mådde så kunde han få en glad. Alltid när man såg honom så var han fjantig och fånig och gjorde en alltid glad.
Finns nog ingen människa som var bättre än vad han var.

Han försvann en mörk och blåsig novembernatt.
Typ. Eh. Vad mer vill du veta?

2006-06-17 21:08
bing

Fint sagt btw.

Och till alla er andra. Det handlar inte om att hålla någonting ifrån er. Det handlar om att det är svårt att hitta orden. Det är tungt för alla inblandade, även såhär 1.5 år efter.