I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-11-09 19:45

dålig stil

tycker d e rätt kasst o ta bort mitt inlägg om mitt grafik kort skulle palla gta sa...dels så har ja sett många likande trådar...tex en som fråga hur man la in egna mp3...odels så förstår ja inte va d gör er om ja har tankat ner d...

en död moderat är en bra moderat

2005-11-09 20:09
att man vill lära sig lägga in mp3 behöver ju inte betyda att mp3orna är olagliga heller.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-09 20:15
CaptainOi P15

ne men att man har tankat spelet...hur många lagliga mp3or har du på burken föresten då?...du har bara lagliga mp3or föresten elle?

2005-11-09 20:23
casp_
Enorm skillnad på ifall han har olagliga mp3:or på sin dator, som han inte behöver hjälp med och att du har laddat ner ett spel olagligt som du sen behöver hjälp med.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2005-11-09 20:24
Baboso

o va e den enorma skillnaden då?...ja e förståss den ende här som tankar spel...alla ni andra anser väl att d e omoraliskt?

2005-11-09 20:48
one P25

så du tankar aldrig spel låtar eller filmer då elle?...MY ASS....

2005-11-09 20:50
lär dig stava, skaffa ett jobb och sluta gnälla.

regler är regler
SMÅLAND!

2005-11-09 20:56
Herr_Berg

de ju bara o skaffa oxå...antar att du e tät som ett as som vräker ur dej sånt där...ja känner fan inte en enda jävel som köper spel t dator...spel köper man t ps2 lr xbox...

2005-11-09 20:57
o vart fan har ja stavat fel om ja får fråga????

2005-11-09 21:18
Handlar det om tråden jag tog bort med motiveringen "läs systemkraven på kartongen" så var det menat som en pik eftersom jag antog att du inte köpt spelet. Ett annat sätt att kolla upp systemkraven är t ex att googla...

2005-11-09 21:20
casp_
Genom moral och etik kan jag argumentera för nedladdning.
Fast då i en helt annan skepnad än i dagens läge.

Vad du inte förstår är att Whoa.nu kan dras in i läskigheter pga trådar där nedladdningskällor etc diskuteras öppet.

2005-11-09 21:37
chisel

ja d gör d o undrar va d gör er om ja inte har köpt spelet?...kan inte tänka mje att d finns nån anledning förutom att du ville jävlas..

baboso

ja diskuterade inga nerdladdningskällor...allt ja undra va om mitt grafik kort dög...

2005-11-10 20:13
Dicecard

skiter ja i...den e inte mer onödig än alla patetsika trådar om förhållanden som d vimlar av här...o ja e inte knäckt...vill bara veta varför tråden togs bort..för d e enligt mej fullkomligt obegripligt...
Admin

2005-11-11 01:24
Det är ungefär av samma anledning som vi inte tillåter frågor om vart man kan ladda ner olagligt material. Vi vill inte bli förknippade med sånt, för det skulle dra hit ännu fler kids och datorforumet skulle till slut bli ett jäkla warez-forum.

Har du lyckats ladda ner ett spel borde du väl vara smart nog att fatta hur man drar igång det. Annars kan du kolla på piratbyrån eller sweclockers eller nåt annat renodlat datorforum. I de allra flesta fall har du antingen en trasig fil, saknar en fil eller del av den eller saknar något crack.

Och bara för att andra till synes korkade trådar finns här, så ska vi låta din korkade tråd finnas också?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2005-11-11 01:30
ok d va allt ja bad om en förklaring asså....ja d tycker ja lr så får ni iaf radera dom trådarna...rätt ska fan va rätt...

2005-11-11 01:57
casp_

Är det inte lättare att ta det med mod som plocka tråd (i detta fall chisel) än o göra en ny tråd om det?

Eller måste du kanske alltid ha en levande skräptråd?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2005-11-11 02:03
Coke P20

japp d måste ja...den är ju intressantare än alla snyftartrådar iaf...lr du kankse diggar trådar där 23 åriga killar gråter på internet???

2005-11-11 21:55
casp_ - vad fan. du gråter ju själv i den här tråden. sluta grina!

2005-11-12 14:08
"...rätt ska fan va rätt..."
Ja det tycker jag också men till saken, whoa-crewets ord är lag, fastän den ibland kan vara orättvis.

2005-11-13 20:47
hahahahah
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2005-11-14 04:45
ola

vafan skriver du i tråden för om du tycker den e så jävla onödig??

Messo P20

skönt att nån har en vettig inställning iaf...

2005-11-14 16:17
casp_ - för att det då och då säkert är nyttigt för dig att få reda på att du har fel.