Medlemmar: 49998!
Blir nr 50000 Admin då?
ja och nr 100,000 får whoaservern.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
kör en whoa update nu så alla användare som tagit bort sig försvinner
----------------------
zerox Den kördes för någon vecka sedan, så de siffrorna stämmer i allra högsta grad.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
ok 50 000 inte bra..
----------------------
Vem blev nummer 50000 då!?
Gör inte mitt liv ett dugg bättre att veta vem som blev whoamedlem nummer 50 000.
Still in the bridge
7042 är jag.. rätt fett
Det va bättre förr, svenskunderjord!
Hur ser man vad man kom på för plats?
Ni kan ju inte kolla IDet för att se vilken plats ni kom på.. så funkar det ju inte..
b-b-bassan!
allt annat skulle ju varit ologiskt
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jo det är ju så men alltså det är ju massa konton som inte är aktiverade + många är raderade och det tar ju inte räknaren i databasen hänsyn till, det vore lite roligare då.. tex: denna användare är den 103.797:e användaren.. och det finns bara runt 50.000
b-b-bassan!
Yes, och sedan har det funnits en del testanvändare och liknande som nu är borttagna.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
så det finns ingen under 35.. :) stuck! ordell eller vad han hette hade lite cool grej vid sitt namn
b-b-bassan!
hurfan i hela friden ser man de siffrorna?!
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Toastare
2005-11-18 18:20
RandomHero Håll muspekaren över nicket så ser du siffrorna i adressen längst ner i din browser... till vänster
Jag skyller allt på Emma!
lägst nummer = högst status
ja, så är det.
vem har lägst då?
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
jag
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Skribent
2005-11-20 13:57
Fast whoacheferna är nr 35 och 60, så det stämmer nog inte riktigt.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite
Man får ju räkna med att vissa har ju två eller renteav tre användare...
At the gates of Eternity...
892 ;)
-- Mellanslagsanvändare --
Skivsamlare
2005-12-05 20:31
hahaha jag kollade precis emelie också.. 71 är rätt bra ;P
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
12666 är iaf jag.. helt ok kanske? :P
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Omfg, 183531. Långt från först i alla fall. puszel , haha. Häftigt. :P Du var ganska tidig med tanke på att jag har såå jävla högt.
har runt 2500 det e rätt okej...eller tvärt om det e inget liv status på det kanske?
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
ten : tidig? va fan egentligen har jag varit medlem sen långt tidigare, men jag blev bannad en gång,..
http://www.sthlmmd.se