I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

köpa whoa t-shirts.. gå dt fortfarande?

Whoa Community - Allmänt om whoa

Graffare

2005-11-20 05:33

köpa whoa t-shirts.. gå dt fortfarande?

sugen

Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2005-11-20 05:41
låter pinsamt. Detta är näst intill en sekt snaart.
dannyM_

2005-11-20 11:30
gissar att ´det står whoa på tröjan

2005-11-20 11:32
Tryck en då :D
Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan

2005-11-20 13:20
jag har på mig min nu :P, men dom går inte att köpa. i framtiden kanske vi trycker upp fler.
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>

2005-11-20 14:24
det är ju bara att skriva ut loggan på ett papper i önskad storlek och trycka på syslöjden (om man har det dvs) och färga gult av något slag.. :-)
här får du lite kärlek

2005-11-20 14:24
jag vill ha!
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2005-11-20 14:35
Har också på mig min nu..:) man fick me klistermärken också kommer jag ihåg :P
Graffare

2005-11-20 15:17
Ja, tryck upp fan! jag är jättesugen
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2005-11-20 17:02
det här ämnet har varit uppe ett par gånger per år..men det verkar inte hända nåt...=(
"Vissa hävdar ju att vår isglass Igloo Cola anspelar på kokainmissbrukande eskimåer..." gb-glass

2005-11-20 17:23
Tycker det är rätt lamt av gubbarna o inte ta tag i det, lär ju inte gå dåligt för dom direkt, sen är väl vandrande reklampelare rätt selfpayin it self?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-20 18:00
Dicecard, det är nog snarare du som saknar intelligens.

Vandrande reklampelare->mer besökare->mer besökare->ökar förfrågan på att få annonsera här->mer intäkter på reklamen->pengar.

Sen att det kommer in en del oönskat folk är bara att avhjälpa med mer moderatorer,admins osv.

Är väl inte helt fel att få lite extra pengar när Stuck och Howser ändå lagt ner en såpass stor del av sin fritid på denna sidan.

Från början sa jag bara en tanke, men visst, du har väl din syn på saken. Du kanske gör det mesta i livet för maaad love, men det finns nåra gamla kungar på papperslappar som talar ett annat språk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-21 11:14
fan, whoa genomgår värsta föryngringen, när typ hälften inte ens visste vad en whoa-tröja var

Producent

2005-11-21 14:27
en whoa tröja har jag vart sugen på i snart 2 år....så släng upp lite. Dom kommer ju garanterat att ta slut fort. Fast då borde ni köra i olika färger...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2005-11-21 16:23
Har en har.

Hur mycket ar ni beredda att ge for den?

Producent

2005-11-21 16:34
QanA : jag kan ta den gratis.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Graffare

2005-11-21 17:46
fett hett med whoa t-shirts..skulle köpa 10 ex
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Groupie

2005-11-21 17:51
Det är ju inte så jävla lätt att bara ta tag i sådär, det är en hel del att ordna och dessutom en hel del cash att ligga ute med såvida de inte tar in förhandsbetalning från alla, men det skulle nog ändå blir jävligt mkt att ordna med