I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

varför togs onanitråden bort?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-12-04 13:05

varför togs onanitråden bort?

Tillfredställa- i blandat

är det FÖRBJUDET att ens prata sex på det här forumet , eller vad var anledningen?

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced
Redaktionen

2005-12-04 13:08
hahaha, såfort fimp skriver i den så försvinner den..
namaste
Producent

2005-12-04 13:08
snart får man väl ine ens nämna snopp i en tråd utan att den tas bort....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2005-12-04 13:16
Åderpåleone frågan var hur man helst gick tillväga o jag berättade. wtf.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-12-04 19:57
chuuumb varför?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Groupie

2005-12-04 20:00
hahahahaha faan det där hade ju kunnat bli en intressant tråd

2005-12-04 21:07
killen, kåta upp dig på expressens fråge shit istället ;)
 i get more pussy then panty!
Groupie

2005-12-04 21:10
confidence Hahahahahahaha jag hade iofs inte velat läsa den i syfte att kåta upp mig =/, hehe bara intressant att se folks vanor

2005-12-04 21:42
Var tråden verkligen så intressant att det är värt att böla över försvinnandet?
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.

2005-12-04 21:59
"tillfredsställa

Detta är inte meningen som en porr-tråd som blir borttagen snabbare än kinesflickor i en trettonbarns familj. Så -ponera att du är singel och måste göra, hur gör du ? fantasi, porrfilmer ?

jag går i bräschen, det blir mycket småklipp :=)"

Ja, jävligt intressant tråd. F.ö. var trådskaparen oseriös och är f.ö. (2) bannad...

2005-12-04 22:48
Är du seriös när du skriver "jävligt intressant"? För om det där dyslektiska försöket till att vara fyndig ska vara ett intressant uttdrag så hoppas jag att du är sarkastisk.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
Groupie

2005-12-04 22:59
Det verkar ju som att det han citerar är vad trådskaparen skrev när han/hon skapade tråden, vilket tyder på hur oseriös tråden måste ha varit (vilket får mig att ta tillbaka det jag sa om att det hade var kul att läsa). Och det där "Ja,jävligt intressant tråd" verkar ju i högsta grad vara sarkastiskt

2005-12-05 13:53
Nej, jag var inte seriös. Ursäkta om det inte gick fram.

2005-12-06 02:40
jag vet inte vad tråden handlar om, men jag tycker att det var bra att de togs bort, men den borde ha flyttats till sex o samlevnads forumet.... som inte finns.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2005-12-09 08:32
Alla admins och moderatorer på whoa är pryda och oskulder, därför får man inte tala sex. Det vet väl vem som helst!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.