I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Amar kallar mig "skvatt galen" och fascist.

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-12-08 20:26

Amar kallar mig "skvatt galen" och fascist.

Jag vet att jag kan vara provokativ ibland har pa whoa, mina asikter som nyliberal gor mig knappast mainstream, men det betyder inte att jag tanker ta hur mycket skit som helst.

I denna trad diskuterades termen "blatte" och vad det innebar att vara en viss nationalitet. Jag anser at man lar sig att bli en viss nationalitet genom olika typer av kultur sasom sprak, media, uppfostran pa dagis etc. Vilket ar ganska okontroversiellt inom sociologi och feminism.

Detta vill dock inte Amar veta av, och nar jag fragar varfor hon inte vill se sig som svensk, och ifragasatter att hon inte ar Iransk pga hennes foraldrar blev det hus i helvete.

I gb:n
Amar | Idag 19:37 |

lägg ner nu, du går för långt. du är skvatt galen. sök hjälp eller något. låt folk få känna sig fria att vara det dem känenr för. vil ldu ha papper på att jag är irank så kan du få det

I traden:

Amar F18

Daterat
Idag 20:05 fascist varför är jag ett tecken på dålig integration?? jag har tyvå hemlädner thats it. jag måste inte hysa könslor för det land jag föddes i. lägg ner!

Ska man fa kasta ut san skit hur som helst?

/Simon

2005-12-08 20:29
men snälla, fascist och skvatt galen, det där var ju ingenting.

2005-12-08 20:33
nej P24

Tanker inte acceptera att bli kallad fascist for att jag uttrycker mina asikter. Hade jag daremot varit fascist hade det varit i sin ordning, men nu nar jag inte ar det, nej tack.

2005-12-08 20:39
Be-a-Man P0

Det har jag inte sagt, dock tycker jag inte att whoa ska acceptera sant.

2005-12-08 20:41
QanA
Kan du nästan lika gärna gola på mig som kalla dig livets ordare:)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2005-12-08 21:28
haha ja hoppas verkligen inte nån ger henne en varnign för de
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle

2005-12-08 21:38
jag är afrikan, jag lovar, jag skojar inte.
Yeah!
Admin

2005-12-08 22:13
Ähhh, du kan ju inte klaga bara för att hon vägrar inse eller hålla med vad du säger? Jag har skummat tråden och det är hugget som stucket i diskussionen. Det är knappast oprovocerat. Jag kan tänka mig att hon tar jävligt illa upp av vad du tycker hon ska tycka och känna.

Personligen tycker jag ni båda har lite rätt och lite fel.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2005-12-10 04:02
Lazio49 kallade mig galt.
skriv kort, helst inte alls

2005-12-10 09:43
haha frågan är om hon hade klarat sej undan varningen om hon inte va så snygg :)

jag postade en sida med ett par bröst en gång, jag blev varnad inom 2 minuter.. å andra sidan är jag ingen skönhet som amar så jag förstår det ändå :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-12-10 20:31
asså shit det e fan helt sjukt

vem bryr sig ?????
yeah i said it!

2005-12-11 12:20
Sluta bråka med Amar!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2005-12-11 17:07
hahahahaha! alla förutom qana utnyttjar den här tråden för att smygragga på amar och qana är typ fjorton i huvet.. :D