Webmaster
2006-03-21 14:22
Nya moderatorer utsedda!
Här är hela listan (kan ev bli någon liten ändring). Tack till alla som ansökt. Vi kommer eventuellt söka enstaka mods för vissa forum inom kort, mer info kommer. --- Musik Elektroniskt: meccah051 Svensk hiphop: BC99 & conzeKwence Svensk hiphop online: BC99 & conzeKwence Utländsk hiphop: nutscratcher --- Klubb & Konserter Göteborg: Tekone Skåne: Gaby Stockholm: _babyphat & Anarkos Festivaler: Soopa-Fly & slowmo --Hiphop Audio: GyllandeR Producenter & DJs: maxmixmaster & Auro --- Hobby & Fritid Datorer & Teknik: Gogaku Datorspel & Konsol: Coke Film & TV: HenkO Sport: Alper & Seqondz --- Övrigt Köp & Sälj: Frozen Politik: Erkan & JP Vardagsfilosofi: _babyphat & JP Webbsidor: Frozen & Gogaku
Producent
2006-03-21 15:00
är redan aktuella.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Producent
2006-03-21 15:00
iaf tekones!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
fresh!!!
i get more pussy then panty!
Webmaster
2006-03-21 15:21
Jag lägger till några i taget, jsut nu är de i Klubb & Konserter inlagda. Fler kommer få sina powers under dagen/kvällen. De forum som fått forum nu är de vi ansett verklgien behöver det. Om det finns behov av nya mods i andra forum får ni gärna ta upp det.
maxmixmaster och jag ska mysa i prod och dj´s :)
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Redaktionschef
2006-03-21 16:55
Jågurt Ja... som sagt så kommer vi förmodligen att uttöka moderatorstyrkan ytterligare men anledningen till att forum som t.ex. utländsk hiphop (endast en) och textskrivarforumen inte fick några nya moderatorer beror inte på dålig prioritering - utan på att vi inte funnit någon som vi anser som lämplig för uppgiften. Men vi letar som sagt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
kör ni en drogscreening när ni utser era moderatorer?
Yeah!
hej!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Hej Gogaku. Nu litar jag på att du rensar upp i Webbsidor! Inlägg med rubriker som "hahaha" bör kastas utan pardon. Achtung!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
buuuu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
i must say i am very unpleased with the verdict :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Åh nej.. inte _babyphat...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast Määh !! Jag är jättesnäll ju:)
Haha skojade bara ;)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Refused P25 : Jag fixar bara för dig! :*
Married to the money, fuck the world, that's adultery
hallå folket :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
AEAP -> Kan inte annat än tycka lite synd om dig. Du har ju i stort sett i varenda möjliga tråd poängterat din lämplighet som moderator i P&D.
Wuho, ännu ett forum att ta hand om. (:
California, knows how to party!
Hobby / Fritids modsen är bra.
Mycket bra fixat Gogaku! :* :* Nu hoppas jag bara på stordåd också av Erkan & JP i Politikforumet. Tex kunde man ju börja med att slänga alla demonstrationstrådar och klistra in dem i kalendariet istället.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Refused Kul att du har förtroende för mig också när det gäller webbsidor ;)
grattis till jp och tekone may the force be with you
----------------------
Hur menar ni att ni inte funnit någon lämplig för textskrivarforumen? Vad har ni grundat det på?
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
Toastare
2006-03-24 03:23
Jågurt du får söka när det blir aktuellt. Man kommer inte långt med att copy+paste massa "misstag" som finns i forumen.. även om det är bra..
Jag skyller allt på Emma!
Grattis till er som blev mods!
What I said, yo!
Fan Henk0 som mod i Film & TV? No disrespect till Henko men Ice-L hade varit bättre. My homie got mad moderatin' skills, yao!
-Ääär det du som är loket?! -Mnäh.
Toastare
2006-03-24 23:25
Jågurt Det är bara att den glömt att tas bort... ansökningarna är avslutade. Den här tråden säger ju det. Sen har vi inte nya mods i alla forum då det i vissa forum inte fanns någon som vi tyckte passade av de ansökningar vi fått in.
Jag skyller allt på Emma!
Jågurt P18: Vill du göra en insats så är det bara att du skriver till någon mod eller admin när du ser en tråd som är mot reglerna så fixar vi till det :) Man får börja någon stans. Att propsa sig själv kommer man inte långt på, inte på whoa iaf. Men som sagt, börja som praktikant och se vart det leder. livets hårda gång. // auro
Har du något att påpeka i prod och djs ska du aldrig tveka på att skriva till mig, det är vad jag kan svara för på rak arm // auro
Redaktionschef
2006-03-25 11:42
Jågurt > Du får posta hur många mess som helst till mig om det rör sig om tips på trådar som borde tas bort och dylikt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!