Kan inte ni admins säga till om ni tar bort inlägg
Admins, kan ni inte säga till om ni rensar bort ens inlägg i en tråd av speciell anledning? Inte om mn bara är oseriös lr så, men grejjen är, att jag länkade gayporr om jag inte minns fel, men jag varnade ordentligt och skrev med stora bokstäver att det var gayporr (det hade med tråden att göra, då sidans adress påminde om en populär adress). Men jag vart inte varnad eller nåt, men jag har alltid legat risigt till, och jag vill ju veta om jag har fått nån sorts minivarning. Iochmed att inlägget togs bort. Eller så kan ni ju varna lite då och då typ, "Många av dina inlägg har taqgits bort den senaste veckan, tänk på det typ."
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Whoa vill inte ha någon porr överhuvudtaget.
Ifall alla skulle posta en varning med sin porrlänk skulle det ju finnas en massa porr på whoa vilket crewet inte vill.
Enkel matematik, klart inlägget tas bort.
VARNING VARNING VARNING BARNPORR VARNING VARNING VARNING Nu har jag ju varnat för barnporr och dom som inte vill se barnporr kan ju välja att inte klicka på länken men till saken, nu finns barnporr på whoa vilket inte är accepterat.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Tillsägelser existerar redan. Man lär komma ihåg om man länkar till gayporr ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
haha den hade inte med tråden att göra alls.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
nej, men lite. Öhm, baboso har en poäng.
fantalight Eller så löser du dina svårigheter med Whoa's regler genom att faktiskt läsa reglerna? Du har tidigare vart varnad för en tråd "Vidriga .tk adresser!" där du postade en rad helsjuka adresser. Varför skulle det plötsligt vara okej, bara du varnar först?
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
ja precis. är det okej att mörda nån bara du varnar dom först liksom? nej. det är precis samma sak...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
nja, det kan det ju vara. - Om du går ner i min källare så dör du, kanske jag säger till dig, och sen gör du det ändå och fastnar i min skitfarliga laserfälla.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
fantalight du har redan varit bannad två ggr och kommer troligen bannas permanent nästa gång. Varför inte bara läsa reglerna och skärpa dig?
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Åååh, snälla, permbanna honom...
Walking the street of dreams
Öhm, jag har faktiskt varit bannad 3 ggr. Ok, jag har alltid trott att det var ok att länka porr om man varnade först. Jag visste faktiskt inte att det var gayporr helt säkert. Jag fick det bekräftat idag. Grejjen är, att jag hellre hade velat ha en varning, än att inlägget bara togs bort, som nån sorts semi-varning. Varna ordentligt!!!! Nu har jag inga varningar, om jag har räknat rätt.
Baboso Fan vad härlig sida!
<3
fantalight Jo, du har vetat sedan min första varning till dig (05-02-14) att det inte var okey med sådana länkar. Även om du inte har någon liggande varning idag, så är du i allra högsta grad varnad..
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
U-Nas P20 Admin så vad betyder det? känkar jag mer porr så blir jag bannad? ellr länkar jag me rporr s blir jag varnad på riktigt?
fantalight Nu vet du säkert att du under inga omständigheter ska länka till porr så jag gissar lite smått att du blir bannad.
fantalight - Ett hett tips för att inte bli bannad är att läsa reglerna och inte bryta mot dem. Vanligtvis hade jag rekommenderat att använda sunt förnuft, men i det här fallet så: lusläs reglerna. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Mabande P24 ah fan,. Ska göra det. har aldrig läst reglerna.
ah fan,. Ska göra det. har aldrig läst reglerna. Hahahaha, bravo.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
*fniss*
vafan betyder aseriös? :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
skitzophrenic För att vara superärlig håller jag med dig, jag bör få en varning för den:/