I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lyricism ett forum eller?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-05-14 11:12

Lyricism ett forum eller?

Nu är ja trött på det här med att admins tar bort texter bara för att man chattar i trådarna.

WHAT IS THA FUCKING PROBLEM?

Sist jag var inne i ett forum så va ett forum till för att disskutera saker och ting i. Som t ex: "Utländsk Hiphop" där droppar man information om just "Utländsk Hiphop" och sedan diskuterar folk om just den rappare,den låten, den videon osv osv.

Webbsidor Där droppar man länkar till andra sidor, länkar till nyhetsartiklar, länkar till spel sidor som man sedan DISKUTERAR alltså "CHATTAR I TRÅDEN".

Datorspel/Konsol Där droppar man fakta om kommande spel, spel som finns och fusk till spel och allt annat som handlar som spel. Sedan diskuterar man detta i trådarna alltså "CHATTAR I TRÅDARNA"

Diskuterar man minsta lilla i "Lyricism" eller säger nått minsta till en annan person som skrivit i tråden så tas texten bort. Så dålig stil. Ett forum är ett forum och inget mer. Verkar som om folk börjar tro att detta är nått seriöst försök till att bli kända som "LYRICISTER"! ?????

Nu kommer säkert alla admins att bli piss sura och banna mig från sidan eller nått, men kan ni inte ta kritik om erat arbete så lär ni stänga av datorn och lägga er och tänka över erat arbete som admins här på whoa.

Hoppas ja la denna tråd rätt nu, annars får la en admins lägga den rätt.

/// Trött som fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
peace

One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq

2006-05-14 11:52
skrik inte så :(
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls

2006-05-14 12:00
Tokish skriker inte, skriver

2006-05-14 13:39
det är skillnad på att diskutera om ämnet och att chatta.

Det är itne tillåtet att diskutera off-topic i trådarna
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2006-05-14 13:53
friktion Det var ingen som diskuterade off-topic när en admin tog bort min text.

2006-05-14 19:50
livet är hårt. använd hjälm.
----------------------

2006-05-15 10:23
zerox lustig?

2006-05-15 16:44
Losk - Reglerna säger inte att man får uppa tre gånger, utan de säger "Det är okej att uppa en tråd 2-3 gånger om den bär på viktig information om t.ex. ett inställt jam eller liknande"

Skicka namn på din polare till mig så kan jag kolla upp några av de slängda trådarna.

Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2006-05-16 08:56
Losk Härligt att ha nån på min sida haha =)

Alltså allt ja vill veta är varför ni tar det så seriöst? Ni blir inte kändisar genom att hänga på whoa. Jag ser er mer som geeks som försöker åstakomma nått annat än att sitta framför en dator hela dagarna.

Lovar att allt som var chattande i min tråd var kanske "haha" "hehe" osv osv. CHATTA ????

Det här är chatta:

"lite-fjortis" säger:
Hej hej vem är du?

"Stor bäst" säger:
Jag är en kille med 23 cm, kåt och glad .. är du 14 år?

"liten-fjortis" säger:
Nej jag är 13 men ja kan låssas vara 14

"stor bäst"
Okey vad bra för på whoa, där ... ja där ehm .. ja där är det... ehm.. vet inte faktiskt.

osv osv .. fortsättning följer för er som vill

2006-05-16 08:59
Exakt så chattar jag.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Lyricist

2006-05-16 10:04
Mabande har felfelfelfel
Reglerna säger att man får Uppa tre gånger. Plus fem stycken smyguppningar (att te.x tacka för konstruktiv kritik)

2006-05-16 15:51
Det jag citerade var från communityts huvudregler.
Losk & Fegon kanske skulle ta sig ett par besök där?

Crue - Chattande är även att snacka sånt som inte är relevant för tråden, d.v.s. off topic. Sånt som du bör hålla i gästböker. Bara som upplysning.

Losk - Du kanske borde fundera på att exempel som ges är just exempel?
En relevant uppningsgrej i Lyricism skulle kunna vara att "håller på att spela in denna nu, audio kommer upp nästa vecka".

Fortfarande: att alltid utnyttja "max tre" är att tänja på regeln och då finns risk att någon moderator / admin tänjer åt andra hållet för att han / hon tröttnat.

10-4, over...

2006-05-16 16:41
Mabande Får jag bara upplysa dig om att det är ett forum och ingenting annat. Ett forum är till för diskutioner. Och man måste väll för fan få diskutera sin text i tråden. Sen när vart ett forum till för att droppa det man vill ha sakt och sen bara titta på vad andra skriver ???????

Ursäkta mitt språk igen men fuck it ja blir så jävla fucking förbannad när en text tas bort bara för att man råkar uppa den en gång för mkt, eller kanske skriver "hehe" som inte har med texten att göra. Som sakt, verkar som om ni tror det är nått kändisskap det här.

2006-05-17 14:23
Crue - Orsaken till att det finns en uppningbegränsning är att folk inte ska blockera frösta sidan med sina gamla grejer. Kolla hur många texter det är som langas in i forumet varje dag och försök tänka dig in i situationen om alla skulle uppa hela tiden.

* "man måste väll för fan få diskutera sin text i tråden"
- Visst får man det, men om "diskussionen" bara går ut på att nån langar in "bög" och 5-6 pers (inklusive trådskaparen) roar sig med att rimma på det i de kommande inläggen så funkar det inte så bra.

Losk - Som jag skrev till dig så hittade jag inte så särdeles många slängda trådar från din polare. Det var fyra trådar som han startat som slängts sen augusti '05.

10-4, over...

2006-05-18 10:28
hmpfz

2006-05-19 10:33
Jag brukar oftast rensa en gång, slänga först om det ovidkommande chattandet upprepar sig.

Crue
Vi tror inte det är frågan om kändisskap, det är inte blodigt allvar. Det är en kul grej, vilket det inte längre vore om alla fick skriva en massa skit i en massa kassa trådar som gått off-topic eller om första sidan vore proppfull med de texter som uppats för fjortonde gången.
Forumet är till för att diskutera och kritisera texter, man får göra det hur mycket som helst. Just nu gör folk det för lite, skriver bara "bra" eller "skit" för ofta.
Man kan väl diskutera texter i lyricism, och sedan kvitterchatta någon annanstans, men om man inte kan hålla sig till ämnet utan måste få chatta och få utlopp för sitt behov av att "umgås" med folk i trådarna så är det kanske en onödigt stor del av ens liv...
Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com

2006-05-20 09:26
Crew Håller med om att det är onödigt att folk ska "umgås" i texterna. Men om det kommer ett litet onödigt uppande så borde inte texten tas bort. Lite onödigt det med.

aja skit i samma :D .. Gjorde mest tråden för att ja vart förbannad just då ;) hehe I stridens hetta.