I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-06-06 21:37

varna Junior-Maze?

hoppas han säger bun di battyman! så kan la alla som gillar homosexuella känna sig dumma och borde stannat hemma å kollat på will&grace

vet inte vad jag ska säga..

2006-06-06 21:38
tråden

finns lite smått och gott där.
Producent

2006-06-06 21:41
varana för det där?? fan va folk e fjantiga på detta ställe allså....patetiskt...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-06-06 21:42
men seriöst, får vi böghata lite överallt? lär ju sätta nån gräns.
Producent

2006-06-06 21:43
men snälla.......sen så tycker jag inte det där va nå allvarligt alls för att kunna ge han en varning....

2006-06-06 21:45
vad ska man behöva säga för att bli varnad? han säger ju att han vill att sizzla ska säga att han ska bränna (döda) alla bögar. kanske ska massmörda.
Rappare

2006-06-06 21:46
Hur illa man än kan tycka att det är, jag tycker inte heller om folk som är emot homosexualitet.

MEN han har inte brytit mot någon regel som jag ser det.
http://www.innuce.nu
Producent

2006-06-06 21:47
jag ser inte att han säger att alla bögar ska brinna???

2006-06-06 21:48
bun di battyman! = bränn bögen (bränn/döda alla bögar)

2006-06-06 22:23
jag skrev det för att jag är trött på dom som klagar på reggae/dancehall artister som är emot deras åsikt om homosexualitet men fortfarande lyssnar på reggae eller dancehall!? hitta en annan musikstil. hets mot folkgrupp är det. så man behöver inte säga sin åsikt på konserter. men get used to it

Så gå ring nån som bryr sig istället, skriv en insändare eller skriv i dagboken.

Med vänliga hälsningar Maze
 Red Motion Music

2006-06-06 22:26
asså fyfan öl borde få en varning för en sån här tråd..

2006-06-06 22:35
Kan inte nån av er rastafaris förklara varför man måste vara homofob för att lyssna på reggae. Är det nåt i kulturen att hata bögar, eller vad?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-06-06 22:45
det står i bibeln att det är fel. Jag är inte rasta.

jag går inte ut med att jag hatar homosexuella. Jag går emot folks dubbelmoral!
 Red Motion Music

2006-06-06 23:37
I dont waan no fussin an´ fighting inna mi whoa-tråd! get back där och fortsätt diskutera uppsala-spelningen!

2006-06-07 01:21
freedom of speech kanske
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-06-07 01:27
mm ja, för freedom of speech gäller ju på Whoa, joråsatte.

2006-06-07 01:42
mm ja, och hets mot folkgrupp gäller förmodligen också på whoa, satte joråförfan, annarsdå? :)

2006-06-07 01:47
ja, det var ungefär det jag menade. eller skitsamma om det är hets mot folkgrupp, whoa har ju de regler som anses lämpliga. yttrandefrihet gäller inte på privata forum. så martyrgnällandet kan ju folk släppa direkt.

2006-06-07 01:53
inte yttrandefrihet, men kan det klassas som hets mot folkgrupp lider ju whoa under lagboken, som allt annat, sålänge servern ligger i svea rike, right?

2006-06-07 02:05
hoppas han säger bun di judar! så kan la alla som gillar judar känna sig dumma och borde stannat hemma å kollat på Matisyahu live.

Hur känns det när jag skriver sådär? bra?
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2006-06-07 02:07
ola:

ja, jag förstår inte vart du vill komma? jag sa ju just det att man inte får säga vad man vill på whoa.

2006-06-07 19:38
Håller med Junior-Maze
Sjukt med all dubbel moral, alla har Sizzla hemma å lyssnar på han men plötsligt när han skall gå LIVE så har en massa människor en massa synpunkter.
Jah Bless

2006-06-07 19:44
Arafat, yes, verkligen ALLA. man väljer väl vad man vill lyssna på?

2006-06-07 19:47
Lol, säger bara en sak:

GAY RUDEBOYS, UNITE!!!

ang homofobi/klassiskt böghat:

Varför, varför, varför lägger ni er ens i vad andra gillar att göra i sovrummet med andra människor? De kommer inte att be er vara med, de kommer inte att våldta er. Vafan, ni behöver inte ens oroa er för att de ska knulla era flickvänner.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-06-07 19:49
Unity! HA! yer such a saint today
you may be anti racist but then you're anti gay
you may be ignorant from a lack of education
but if it's sympathy you see you seek
you better turn to another station

Intolerant society rears it's ugly face
you're turning your native music into a homophobic disgrace
the gay ones, the straight ones, the white tan yellow and black
gay rude boys and girls, we're gonna take that dancehall back
we'll take it back!
because without respect there's gonna be nothing left
Just born to die

2006-06-07 20:04
Får hålla med fantalight på den här, trots att det är emot hela whoa-policyn att inte tycka att allt som fantalight säger är idiotiskt och störande :D
Still in the bridge

2006-06-07 20:06
aaa, det borde fanimej stå nåt sånt i FAQen, eller i användaravtalet, fast med undantaget att man får hålla med mig i homosexualitetsfrågor.
Just born to die

2006-06-07 20:20
exakt, för alla vet att fantalight står i täten i kampen mot böghatandet på whoa :D
Still in the bridge

2006-06-07 20:20
yo, det är ju sizzla som säger det, junior-maze quotar bara ngt sizzla sagt innan och vill höra han säga det igen, ain´t against no fuccin law, ta det tillbaka till gatan, illzit
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-06-07 20:28
"Vi måste utrota alla judar, sjuka, svaga och homosexuella, då dessa är ett hot mot tysklands folk och hela den ariska rasen"

Nej det är lungt, jag citerar också bara.
ain´t against no fuccin law, ta det tillbaka till gatan, illzit
Just born to die

2006-06-07 21:00
men skriv ett brev till sizzla sa jag

2006-06-07 21:09
jag tycker att hela grejjen med att 9 av 10 reggaefanatiker i sverige är typiska supervänstermänniskor och att det deras favoritartister häver ur sig ofta går helt emot deras egna ståndpunkter. kan ändå ge mig fan på att det finns gott om människor som till vardags tycker att homosexuella ska ha samma rättigheter som alla andra men likväl sjunger med till diverse burn-battyboy skit på konserter...

har förövrigt svårt att se varför man måste snacka om att utrota bögar bara för att det enligt ens religion är fel att vara homosexuell. står det att straffen ska utmätas av människor eller? om det nu är fel enligt er Gud så lär väl han/hon/den/det straffa syndarna hursomhelst...inte för att det lär sitta så många hardcorerastas på forumet men ändå

2006-06-07 21:13
Ni som tycker att sizzla och de flesta reggae artisterna kan la maila dom och skriva eran åsikt så får vi se om de ens bryr sig. de har tillräkligt fans änn er.

mamma mamma han sa att han hatar bögar!?
 Red Motion Music

2006-06-07 21:32
håller med demento när det gäller bibel, står inget av riktig fakta i den, bara rena fantasi foster, inget är riktigt eller av värde i den boken, förklarar ingenting, allt är energi och energi funkar ej så

2006-06-07 21:34
ain´t against no fuccin law, ta det tillbaka till gatan, illzit

lol! vissa är bara för mkt.

2006-06-07 22:13
refused: ja hahaha. tyvärr inte så överraskande. whoa är trots allt ett hiphop-forum...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-07 22:37
mayornas P32
tycker inte att du ska säga att du håller med mig när du uppenbarligen tycker HELT annorlunda än vad jag gör...jag påpekade bara att det inte är upp till människan att döda bögar även om nu Gud skulle vara emot det. kan tillägga att jag är religiös själv så blir lite halvsne när du säger att du håller med mig och börjar mala på om att bibeln är skit :)

fresh att du vet hur energi fungerar och vad allt är iaf!

2006-06-07 23:58
ja håller med öl
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-08 01:31
hahaha
öl du är fett jobbig
Agony High Fihttp://www.myspace.com/agonyhifiDancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep

2006-06-08 02:23
man kan väl tycka flera saker som motsäger sig sjävla, inget konstigt med det
jag har inget emot homos eller ngn direkt, jag bryr mig inte
däremot förklarar bibeln still nada om nått, bara en massa text om ja, om en massa tankar och idér
människan har ett tvång att tro, det är inbyggt i oss, vad man än tror på
men som sagt var, finns viktigare saker att bry sig om än andra människor och hur dom lever

2006-06-08 15:22
öl är en riktig informer.
INFORMER FI DEAD!

2006-06-08 15:49
kanske en homosexuell informer who likes to create resturant under gal:)

2006-06-08 15:55
hahahhahahhaha@sir_dizzzle

2006-06-08 17:08
boooom shakalak, inna dah house onna dah island! rabbadab.

2006-06-08 18:22
Förövrigt kan man inte rättfärdiga sitt böghat med bibeln. Att på något sätt "lyda" bibeln in i minsta detalj, och se det som nån sorts lagbok, det säger ju sig självt att det är totalt idiotiskt.

Man kan förfan inte basera ett modernt samhälle på en flera tusen år gammal bok.
Just born to die

2006-06-08 18:53
boooom shakalak, inna dah house onna dah island! rabbadab.

- med rude boy stig från glömminge
- och bad boy rune från byxelkrok!

2006-06-08 18:56
fantalight P16
Förövrigt kan man inte rättfärdiga sitt böghat med bibeln. Att på något sätt "lyda" bibeln in i minsta detalj, och se det som nån sorts lagbok, det säger ju sig självt att det är totalt idiotiskt.

Man kan förfan inte basera ett modernt samhälle på en flera tusen år gammal bok.

eeeh...bibeln ÄR en sorts lagbok. varför skulle man inte lyda den om man anser att det handlar om sanning?

2006-06-08 19:17
Refused, haha! :)

iration tror jag behöver lite manlig kärlek.
Manager

2006-06-08 19:37
nu tar vi det lite lugnt här va.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-06-09 08:41
Öl

det verkar som om det inte gick så bra med att få mig varnad.. du verkar inte direkt vara helt poppis. motsatt effekt. haha
 Red Motion Music

2006-06-09 15:36
Demento

nej, bibeln är inte en lagbok på något sätt. Förövrigt så säger jesus att han är den nya vägen, och att man inte ska bry sig om det gamla, utan att hans ord är det som gäller.
Just born to die