najs, men kan inte mfs ta tag i whoa mästerskapen snart? :)
jag får inte tag i etik ifall jag inte får tag i etik, som de verkar nu, så vill jag gärna se om någon här kan göra hemsidor? så kan dom hjälpa med hemsidan vill ni ha tävlingen? detta är vad ni kan hjälpa till med 1. om ni kan göra hemsidan 2. om ni kan vara dommare så fort vi fixar hemsidan, och 3 domare samt reserver så okmmer detta vara igång! holla at me!,
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Kan ställa upp som dommare, om det behövs.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
checka med lite småkända namn här på whoa om de är intresserade som domare.. så att det är folk som vet vad allt handlar om.. o kul att det kommer igång ;) har ett kval ligger o väntar..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Wtf ? Blir det något av detta ? Eller ?
Highfive anyone, anyone?
mitt kval e färdigt sen länge... kommer inte palla skriva om d...
http://www.myspace.com/akinonline
när allting är klart, datum o allt så kommer de komma info HÄR och i AUDIO forumet
jag kan kanske göra en snabb hemsida i html
vad kommer den nya adressen bli?
det kommer fakta när det är klart
Tävlingen är härmed avslutad.
Orsaken är att den inte skötts snyggt utan spårat ur i personagrepp och påhopp arrangörer / domare emellan.
Tråden är låst och går därmed inte att skriva i. Om det startas en ny kommer den tas bort.
Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
så, för att en kille (etik) blev utkickad och var helt besatt i tävlingen och mig och inte kunde sluta skriva i den, så.. stänger ni tävlingen, fuckar upp för 92 personer som kvalat och 1 månads arbete istället kan ni bara bana han så blir de inga problem i tråden? han var den enda som drog ut på allting, misnt 200 posts bara om all tjaffs med han, när jag samma timma skaffade 4 nya dommare, han kunde bara släppt det och när dabbe och spitbull hoppade av hade jag direkt hand om problemet, tog tag i 2 reserver, inget problem med de, till o med dabbe sluta ksriva men etik fortsatte tävlingen sköttes perfekt, endast etik som var besatt av tävlingen
racapp - Som jag skrev via meddelande så är det inte "var kaxig mot dabbe och han sa upp sig, och de va inga problem alls, hade tillräcklit med reserv domare" att sköta det bra. Om du ska vara den som trar i trådarna ska du inte leka med saxar samtidigt. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
92 kvalbidrag.................................................................................
work some magic
= 92 pers som får lida för att racapp inte kunde hantera tävlingen. 10-4, over...
Bra att den avslutades! Villkoret var att det skulle skötas bra, vilket det uppenbart inte gjorde!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
MedMera - över 80 kval har vi fått in, och har inte fått en enda kommentar från dabbe eller spitbull, och det är 1 dag kvar till deadlinen, och då ska jag säga vilka som kvalar, klart man blir förbannad och de där med "flickvänn som skrev" lät bara som ett stort bortförklarnings grej så han skulle slippa rösta och du har rätt, vi hade lite problem p.g.a oerfarna och oprofesionella domare (etik,dabbe m.m) men det är inge problem alls nu :) mabande - , håller vår konversation privat, blir bara jobbigt att ta allting jag säger privat till dig här igen och du får göra samma sak
Mabande, du beter dig verkligen inte som en moderator så du vet, tävlingen skötter perfekt, alla kan ha problem med domare ibland, domarna Jag valde var det inget fel på etik var tvungen o vara med, de va typ hans idé från början och dabbe hakade på för att spitbull sa de, men spitbull,T-M-K,storhet och stooka var de inget fel på bara dom som jag inte valde som de var fel på =) och mabande, 92 som får lida för att du låste tävlingen
ja, nu borde det slutas sura här.. vafan liksom?
work some magic
racapp - Jag är inte en moderator, så det kan ju vara det. Om du vill argumentera för din sak - välj antingen forumet eller meddelanden: du kan inte få bägge åtskiljda när det gäller samma diskussion.Fortfarande: orsaken till att tävlingen las ner är att du (som tydligen ska vara arrangör) inte klarat av att sköta det snyggt, utan kommit med personangrepp o.dyl. Att "ha problem med domare" är en sak, att inte kunna hantera problemen är en annan.
Vi snackade igenom det i adminforumet och de som yttrade sig var överens om att stänga ner tävlingen.
Mabande - Admin Crew: Regulators
slutas sura? har hållt på som fan med den här tälvingen,.lyssnat igenom 92 odugliga och riktigt talangfulla bidrag, 92 personer har slängt tid och massa kreativitet på kval bidragen planerat upp en hel tävling, hade de hetaste priset ever på whoa typ, och betalat för en signerad mixtape och allt detta i onödan för att mabande leker boss, skit kul mabande borde banna etik som förstörde trådarna, inte stänga tråden, fan skämmit ju
racapp - Hett tips: läs vad jag skriver. Mabande - Admin Crew: Regulators
Mabande för att ni får fel information antagligen jag hanterade problemen perfekt, ignorerade och skaffade nya och bättre domare hade inte etik funnits hade allting varit perfekt , han som drog ut på allting jag står för personangreppen, klart, för det är något jag sa men man stänger inte ner en hel tävling, släng en varning på mig, banna mig, banna etik, whatever men ni stänger inte ner en tävling, de e mycket slit från mig och dom som försökt kvala in
mabande - hett tipps, sluta gör saker förhastat vilken glädjedödare du är asså, du bara förstör för folk så för att jag gjorde några personangrepp så ska 92 andra lida för det, är du helt snurrig i huvudet eller? de du håller på med är bara sjukt asså
haha får jag ändra Mabandes råd?? Läs vad DU skriver...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
ajja f*ck it, jag skiter i vill nån av de 92 personerna klaga får de ta ut de på etik och mabande
racapp - Fortfarande så har du inte läst vad jag skrivit. Jag tar det en gång till:Vi snackade igenom det i adminforumet och de som sa någonting om det var överens om att tävlingen skulle läggas ner p.g.a. hur du (miss-)skött den. Mabande - Admin Crew: Regulators
och du läser inte vad jag skriver du har fått de fel, jag har skött skiten perfekt ingen skulle skött de så bra jag gjorde det i min situation enda tabbarna jag gjorde var att säga nån personangrepp här o där så den som verkligen fuckade vad Etik och ni som kom överens om att lägga ner tråden man lägger inte ner en tävling bara sådär p.g.a nån personangrepp,
racapp Alltså seriöst, nu blir jag nästan arg på dig men jag vill inte bli bannad så jag går inte över gränsen men, vad snackar du om?
Det var inte mabandes fel att tävlingen lades ner, han var inte den som betedde sig omoget i tråden, han var inte den som förstörde, det var du och ingen annan!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
nej det var etik, jag betedde mig professionellt, etik var s åbesatt utav tråden, tävlingen ,mig, han hade INGET at göra i tråden, han blev kickad som domare, tog ut sina aggresationer la ut alla kval låtar, och fick sin hype men han hade inge o göra i tråden, ändå kommentera han allt jag gjorde, allt som hände, allting , han borde inte ens vara där fårn början och tvingade till mig till personattacker sånt som händer liksom, men tävlingen borde inte läggas ner för det
HAHAHHAHA, hotade han dig och sa att du var tvungen att gå till personangrepp?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
det roliga är när folk står på den andra sidan så tydligt, speciellt admins, allting ska kunna gå att diskutera om hock, nej han hotade inte, men när du ser samma person i varje inlägg skriva till dig och dissa dig och hålla på så blir du rätt frustrerad resten är censurerat.. vill inte få ännu en varning för personangrepp
Men du tycker alltså att du skötte tävlingen proffesionelt? Kan du definiera professionellt isåfall? För jag tycker tvärtom!
har inte bett om din åsikt jag har hanterat alla situationer bra, har laddat hem alla kval låtar, när etik började kompis rösta och gråta så slängde jag ut honom för att få en sådan rättvis tävling som möjligt, när han ändå la ut alla kval låtar så forstatte jag tävlingen för att inte förstöra för de 40 som hade lämnat in när han la ner hemsidan så htitade jag direkt en ny som kunde göra en hemsida och fortsatte allting enligt planerna, hämtade nya dommare som var bättre och mer erfarna "spitbull,T-M-K", fast spitbull tog med sig Dabbe och lovade att dabbe var pålitlig dabbe var inte pålitlig, mer som .. lat, och gjorde inte det han var menad att göra, så jag blev arg på honom via msn, och han lämnade och det gjorde spitbull också men jag tog de proffesinoellt och tog bort storhet för att han ocks åvar för lat och det är förstör bara tävlingen, så jag hämtade stooka en ny och en jag kan lita på när etik hela tiden pladdrade omkring i forumet där han inte hade hemma, så försökte jag behärska mig, men jag flippade till slut ge mig en anledning till att etik ens skulle va där? och spamma? och svara på frågor han inte har något att göra med? kommentera allting typ? vad har han med tråden o göra, om nånting ska göras, så ska admin, Banna etik, eller varna honom, och låta tävlingen gå synd bara att alla admins är så maktgalna och förstör det för 92 personer inklusive mig
racapp, är ju DITT fel fattar du väl? men tävlingen kan väl fortsätta? ni har ju redan en hemsida uppe och ni behöver väll inte en tråd på whoa för att den ska kunna fortsätta?
tyvärr har jag inte makten att styra hemsidan och det blir bara för jobbigt för matix att uppdatera och hålla på varje dag, och hur ska ni lämna in era bidrag o.s.v?, de får bli som de blir, ibland blir de så, admins kan också göra fel, när dom inte har all fakta rätt de e synd, men sånt händer
fridge P17 diskusionen är ju inte värdelös, självklart är den värdefull om misstaget inte ska kunna ske igen. sedan har racapp rätt att vara arg och mabande tycker jag ska sluta med vad hon än gör.
rensade ni tråden och sa åt racapp att om han gör det igen stängs tråden? det var ju inte bara en besvikelse för racapp, utan för alla de som har skickat in kval och lagt ner lite tid på detta.
whoa är... mja.. uttjatat, lite väl whoa ibland.
i get more pussy then panty!
äntligen någon vettig person här serriöst, hade ni lagt en officiell varning i tråden, hade de vart en annan grej faktiskt hade ni varnat etik "skriver du i tråden igen så blri du bannad" och skrivit i själva tråden "Detta är ingen chat, ni postar era kval här, frågor om kval, ni kommenterar inte nadras kval eller kommenterar tävlingen" så hade postsen minskats med 90% jag skrev de där minst 50 gånger men ingen lyssnar på mig för jag kan inte banna dom o.s.v point is this, ni agerade för förhastat
Tycker ni är lite väl hårda mot racapp, visst han kunde inte sköta om denna tävling snyggt men han hade nyligen pratat med mig om att jag skulle hjälpa till etc....men men känner ni verkligen att det inte finns något hopp för tävlingen så kan ingen göra något åt saken. Jag har endo fullt upp..
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Jaja.. alla lär sig av misstag.. Fick racapp någon varning ens? Jag kan starta upp en ny tävling.. men då blir det kortare deadline. .orkar inte ha 92 bidrag att lyssna igenom.. Fast jag säger kanske.. Sen så sköter jag allt från en hemsida och inte på whoa, med ett forum/gästbok så att man snabbt kan ta bort allt som inte har med tävlingen att göra.. Hade kanske varit smart om man kunde styra mer över sina trådar här på whoa oxå så slipper diskutioner komma upp.. Då blir whoa ett bättre ställe att vistas på.. Menar vem försvarar inte sin åsikt? Alla gör det och då blir det ett jäkla diskuterande.. peace!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
riktigt synd att de blev som de blev... men sen så måste jag säga att jag tkr inte att racapp skötte de så väldigt proffesionellt som han själv tkr ( min åsikt iaf ) de va väldigt rörigt under allting med all information å allting anser jag... men jag tror att när den väl hade kommit igång så hade tävlingen från racapp med domare skötts riktigt bra för jag fick en syn av ett riktigt bra upplägg. sen e det tråkigt att den stängs ner efter allt arbete som lagts av ledare å tävlande utan att jag ens har sett eller hört nåt om nån varning från nån admin/moderator så om man ser det från den sidan så anser jag inte att det är så proffesionelt av er heller , för hade folket iaf fått en chans att ta de utanför tråden så hade vi inte vart i denna situationen nu e jag rätt säker på( ! ) jag kan iaf inte annat än att tacka för hans försök till att göra en bra tävling ! pz!
i'm a serial killer, its a bad habit
Redaktionschef
2006-11-30 06:16
Racapp hade fått stränga direktiv från oss om att tävlingen skulle stängas ned om vi ansåg att den inte sköttes bra. Redan nu, under kvalomgången, så har tre av domarna hoppat av varav det tjafsats öppet om det i audio. Bara faktumet att racapp "förstörde" tävlingstråden med den dialogen tycker jag är anmärkningsvärt (med tanke på att dom snackat en massa privat, där diskussionen kunde ha hållts helt). Han kunde ha kontaktat en admin så hade vi löst det istället. I övrigt har Racapp även gått till personangrepp mot vanliga användare i tråden. Sedan starten har han även haft en klart amatörmässigt och omoget sätt att formulera sina tankar på. Han skriver massor med caps lock, fet stil osv och skriker till folk att hålla käften, inte skriva inlägg osv... det ser inte bra ut och ger inget bra intryck.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Redaktionschef
2006-11-30 06:36
blubb > För övrigt så fick Racapp sin andra chans när vi lät han starta om tävlingen på nytt. Sen det här snacket från racapp om att han skulle ha skött tävlingen perfekt "utifrån omständigheterna" stämmer inte. Hade tävlingen skötts bra så hade han aldrig ställts inför dessa situationer från början. Kan ju lägga till att jag frågade honom privat vad dom egentligen sysslade med i samband med att etik och han började tjafsa i tråden. Det om något borde väl vara en indikation på att vi admins inte var helt nöjda med hur det såg ut. När tjafset sedan fortsatte och fler domare började anklaga honom för saker, så kändes det inte mer än rätt att stänga ned tävlingen. Något är fel, oavsett var felet ligger. Att folk blir lidande är tråkigt, självklart, men dessa var också medvetna om vad som gällde och det kommer trots allt fler tävlingar...
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker inte det är rätt av en domare att få utbrott på sina tävlande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LamberT säg vad du skrev då och till Oracle, jag ad dig faktiskt rensa tråden flera gånger, du borde lagt en varning där ni slarvade, de e fan skämmits ju, att ni skyller ifrån ert misstag på mig
jag har INGEN makt att stoppa all chatt o allting på tråden, NI har, fråga vem som helst skrev typ 100 gånger "SLUTA CHATTA" o.s.v, ingen lyssna