I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoa Battle tävling!

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-11-30 10:51
det roliga är juh att detta var den tävling där det var så sjukt många som sökt in lixom så läggs allt ner.. så många ansökande har ja aldrig sett.. men men, det var kanske lika bra så det blir lite ordning på det hela... hoppas det blir seriösare nudå om det skulle lyckas bli av!.. pz 
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.

2006-11-30 10:56
racapp
Men herregud, varför kan du inte bara inse att det var du som gjrode fel och du förstörde för 92 personer och dig själv?

Du är inte kapabel till att hålla i en tävling och det är fakta!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-11-30 11:09
Varför ska whoa community begränsa sig till tävlingar som sköts på ett wackt sätt? Enkla regler som inte följdes, mer skäl än så behövdes inte för att stänga tävlingen.

2006-11-30 11:39
Word, den enda som hållt i tävlingar helt okej är mfs, men då klagade man ändå för att det gick sent, men han gjorde det skitbra om man jämför med alla andra tävlingar typ!

2006-11-30 11:40
Inte den enda va? ;)

2006-11-30 13:23
1. jag är kapabel att hålla tävlingar, hållt massor
2. hade whoa admin skrivit en tråd i själva tävling tråden och varnat ALLA så hade det aldrig hänt
3. hade dom sagt att etik inte får skriva i tråden för han har ju ändå ingen anledning o vara där så hade de aldrig hätn

4. jag bryr mig inte, lyssna nu.. detta är till admin

Låt tävlingen vara, jag skiter i vem som styr den, ni kan styra den, ni får alla kval bidrag av mig, och ni får fixa den, liksom jag bryr mig inte om tävlingen bler nerstängd tycker bara FETT synd om de 92+ som inte kommer med!
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Rappare

2006-11-30 13:24
racapp
etik har väll samma rätt som alla att skriva i trådar?

Ophone
gör en tävling

admins
kör Whoa mästerskapen vettja :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2006-11-30 13:25
Friggan

vad har han för rättigheter att skriva?, han blev utkastad som dommare, försökte förstöra tävlingen och han snackar skit om mig på varje inlägg han skriver

ingen nytta där

2006-11-30 13:28
GAIA P24
Jag kommer inte ihåg vilka som hållt i tävlingar ju!

racapp
Han hade lika mycket rättighet som dig att skriva!

2006-11-30 13:31

Hock

det håller jag inte med om, han skapade bara problem och kaos, allt som hände alla sket i de, när dabbe lämna så tjaffsa han lite och sen sket han i det, endast etik som skrev och fortsatte och frågade och massa skit

han kunde tatt de gb elle något, han förstörde tråden,

någon som förstör tråden upprepande gånger och hade aviskt att förstöra tävlingen har ingen rätt där enligt mig liksom

han borde fått fett varningar,

OM FAKTUMET ÄR SÅ att admin tycker jag skötte det dåligt, deras åsikt, dom kunde skrivit PM te mig att jag inte längre har ansvar för det och så hade dom kunnat ta över det

för min del är de chill, bara de blir något utav de och att de 92+ som lämnat in fåt en chans liksom

Rappare

2006-11-30 13:38
racapp
Ja såg inte att han skrev nått dumt, men det kanske han gjorde... och jovisst, det var väll elakt

2006-11-30 13:40
han ifrågasatte allt jag gjorde p.g.a att han blev kickad

han gjorde en tråd och la upp alla kval låtar o.s.v asså hade inte han hållt på hade jag aldrig personangripit honom,

2006-11-30 14:01

kanske de me ndå borde han fått varningar att sköt asig och inte vara tyken o spamma o.s.v orka bry mig, gjort är gjort

admin gjorde de största felet och tabbe serriöst ,det är fan pinsamt de dom gjorde när dom avbröt den, hade förstått dom om dom skrev i tråden till alla typ

"DETTA ÄR INGEN CHAT, NI LÄMNAR ENDAST IN KVAL OCH FRÅGAR FRÅGOR, FORTÄSTTER NI GÅ OFF TOPIC KAN VI BLI TVUGNA ATT BLOCKA ELLER TA BORT TRÅDEN, VARNING BLALBALBLALBLALBLALBLBA"

så tror jag att de flesta hade slutat. elle typ alla, jag sa typ så 100000000 gånger men dom lyssnar inte på mig

men hade dom gett en varning och SEN tatt bort tråden hade jag förstått dom, men att ge mig personlig varnig och etik perosnlig varning och sen ta bort hjälper inte

absolut inte

Rappare

2006-11-30 14:05
men asså, det var inte för att folk skrev onödiga saker som att tippa vinnare och sånt i tråden som gjorde att adminsen la ner allt.. för det gör man jämt. det räcker inte med att nån kommer o säger till en lixom, det hör till.

2006-11-30 14:35
Tycket att admin borde styra upp nåt med kvalbidragen
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt.
(Kung Fu Tse, Kina)

2006-11-30 14:44
Det är dumt att skylla på etik när det var DU som personangrep honom.

2006-11-30 15:06
racapp
Seriöst...........
Adminsen gjorde inte fel och etik gjorde inte heller det, varför inte bara ta att du gjorde fel?

2006-11-30 15:42

ni vägrar förstå

Friggan + andii + hock = hade etik aldrig hållt på och gnälla o tjaffsa och störa och hata hade jag aldrig sagt saker som jag sa , och personangrepp hade aldrig förekommit

därför skylle jag 80% på etik

20 % på admins för att dom gjorde de för förhastat och det är bara korkat

och de där jag mena att alla chatta i tråden o.s.v de gjorde bara mig pissed off, hade varnat folk typ femti elva gånger

hur som helst

Tro vad ni vill, mtro de e mitt fel, eller etik, eller admin elle folket jag bryr mig intelängre

Rappare

2006-11-30 16:28
Jågurt
japp, men det är det ingen som vet, för du har nog redan bytt namn 23 gånger sen sist :)

2006-12-01 19:57
racapp
Men grejjen var att det var riktigt amatörmässigt även utan tjaffset och personangrepp....

2006-12-01 20:05
Hock
Men grejjen är att det inte var det

2006-12-01 20:44
fan vad barnslig du e racapp. släpp det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-01 20:48
har släppt det ,ajg bryr mig inte, vill inte ens ha tävling p.g.a all otacksamhet här på whoa

tycker bara synd om de 92+

2006-12-01 23:32
en form av tråkigt, allt verkade fint upplagt och kul att följa

Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.

2006-12-02 19:19
racapp
Hur gammal är du?

2006-12-02 21:40
Etik, du svarade inte på frågorna rätt, varje svar du fråga snacka du skit om mig varje inlägg du sa upprepade du hur dålig jag är o.s.v

men men orka, ingenting är dabbes fel, nej nej, mesta felen ligger på dig och alla admins och på mig

men jag hade inte uppfört mig fel utan din "hjälp", och du hade säkert inte eldat upp mitt humör om det inte vore för mig och admins hade säkert inte lagt ner tråden om de inte vore för oss

så alla är skyldiga till viss del.. men i mina ögon är du mest skyldig

2006-12-03 10:18
ta bort hela tråden, tävlingen är ändå nerlagd. baiz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-03 22:02
Pinsamt av er båda
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-12-03 22:31
Mickmästarn ja gillar ditt namn, alltså ditt riktiga namn, de är roligt, förlåt ja är offtopic, dehär är whoa, word!

2006-12-04 00:27
tycker admins kunde lagt in en varning i tråden istället med tanke på att 92 tävlande verkligen ville ha den här tävlingen...
http://www.myspace.com/akinonline

2006-12-04 07:07
Jågurt

Ja

2006-12-04 18:30
Nej

2006-12-04 18:33
Nej

2006-12-08 17:57
det tror jag faktiskt d hade...
http://www.myspace.com/akinonline