skumt att du har sådana problem med den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lyckades hitta patchen så det är lugnt .. har även en polare som vill vara med
http://www.myspace.com/loosecannonbv
Hur kommer vi hålla kontakt under söndagen då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har skickat ut walkie talkies till er alla med posten så det ska nog inte bli nåt problem
Its darkest before dawn
Bikarbonat P24 Ingen alls i 1v1, har några få matcher i multiplayer med lite polare typ. Silver, Guld, Platinum. Spelar inte så mkt ladder utan custom med diverse bekanta som är som mig eller bättre för att få en bra utmaning och en del custom mot AI för att träna på build orders och strategier. Kanske ska börja laddra lite snart dock. De som vill vara med och leka so far: GAIA Bikarbonat Loosecannon Kitti Polare som vill vara med starr? simba? IRC är ett utmärkt sätt att kommunicera på. Kanalnamnet står längre upp i tråden.
Har vi bestämt någon tid? Jag kommer ha rätt fullt upp , framförallt på förmiddagen så jag skulle nog behöva en specifik tid att sikta in mig på
JKIBMM
Sikta in sig på efter halv fyra, halv fem? För mig spelar det ingen roll men min polare kunde då. Har kanske en till från utanför forumet som är sugen på att vara med. Finns det någon go IRC-klient till OSX att rekommendera?
skulle också behöva en bra IRC till osx, vet att jag hade problem med det förra gången det var turnering
Google is your friend, halv fem låter rimligt.
Moderator
2011-05-29 11:52
gl hf!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Loosecannon Verkar som att Adium som jag kör med för msn också klarar irc. Ska testa det när det drar ihop sig och fixa någon backup. Blir det runt halv fem eller? Kanske är för tidigt för min polare nu men om det är det som funkar för dom flesta så får han skylla sig själv hehe
Halv fem ja, om ni inte får till det med IRC så kan msn i värsta fall fungera. //Pz
Eller så tar alla och postar sina nick + charcodes här så är det ju bara att jag invitear alla till partyt.
Loosecannon 455
Bikarbonat 779 Vi testar irc också. Man ska kunna ansluta till det i Adium iaf, fanns så man kunde skriva in namn, server, pass. Så det ska funka tycker jag
Machete 526 För chatt: IRC - open.ircnet.net (6666) #whoastarcraft
Loosecannon http://adium.im/help/pgs/ServiceInformation-IRCSupport.html
Kommer ni? Lägg till mig! :)
vad hände med allt folk? :P
Många bangar som vanligt (pussies), haha, :D Behövs inte så många iofs.
The Brave Warriors Bikarbonat
Loosecannon
Machete
Serad
Thunell
Zolaris
The Match Ups Terminus Machete vs Bikarbonat
Loosecannon vs
Zolaris Serad vs Thunell
Lost Temple Machete vs
Zolaris Loosecannon vs Thunell
Bikarbonat vs
Serad Shakuras Plateau Machete vs Loosecannon
Thunell vs Bikarbonat
Serad vs
Zolaris Tal'Darim Altar LE Machete vs Thunell
Loosecannon vs
Bikarbonat Serad vs
Loosecannon Zolaris vs Thunell
Xel'Naga Caverns Machete vs Serad
Bikarbonat vs
Zolaris The Score Zolaris - 15 poäng
Machete - 12 poäng
Loosecannon - 6 poäng
Serad - 6 poäng
Bikarbonat - 3 poäng
Thunell - 3 poäng
All hail Zolaris! :) Replays -->
HÄR!
Saknade en del namn från tidigare söndagsturneringar, :) Bättra sig till nästa gång jao! GG
Hade varit kul att spöa er någon dag
Grym liten turnering! Hoppas på fler whoafolk till nästa :)
testie Nu ska du inte komma här och leka häftig, :P Talk the talk, play the game! Du får ta och vara med i nästa då?
Finalen i GSTL, Ace Matchen, SlayerS_MMA vs MVPDongRaeGu
Wow säger jag bara..
Koreaner är fan sjuka.. :D
Fet match!
Haha jäklar ja vilken match!
ledsen att jag missade senaste evenemanget...håller på att flytta ner till Stockholm så massa packande!
JKIBMM
Kör ni än?! hör av er på söndag då!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
En till turnering skulle vara nice =) Är så sjukt ledig fram till måndag nu så
En till turnering skulle vara nice =) Är så sjukt ledig fram till måndag nu så Rika jävel!
Jag är på, vet att jag inte kommer ha en suck mot någon av er, men det är ju kul!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Äsch då, man spelar för att det är skoj, resultaten är en bisak. Kan vara kul att prova nya strategier, spela med andra raser osv som vi gjorde sist. Om man bara var ute efter att vinna i såna turneringar så skulle man konsekvent köra en och samma tråkiga build som har nötts in på sekunden, t.ex. 4 gate. Inte säkert att man vinner alla gånger då heller men väldigt många iaf. Söndagsturren nu på söndag då: GAIA Bikarbonat Simbis Fyll på!
jag är med störst sannolikhet på, antagligen ännu mer bakis än sist :P
Heja Loosecannon! :D GAIA Bikarbonat Simbis Loose So far! (Antagligen kommer bara en tredjedel att dyka upp men vafan, det får duga, haha).. Samma tid, samma upplägg på söndagen.
Awesome, blir grymt det här :) Gillade upplägget sist också. Hoppas fler hakar på!
Har ni kollat igenom förra söndagsturneringens replays än då? Studerat alla motståndare? Tränat på wax on och wax off? :P
Inte kikat alls faktiskt, kanske något som kan vara värt hah.
Nä du kanske tränade på "jack off" framför snusksidor istället? :P
Det är det vanligaste faktiskt
vet redan allt jag behöver veta.. bikarbonat=cheese gaia=4gate :P
Loosecannon=cannonrush ^^ Jag är kanske på. missade senast glömde bara bort det helt
Its darkest before dawn
Moahahah
Kanske Testie ska vara med och "smiska" oss alla? :P Ska fan inte köra en enda jävla 4 gate, ska inte ens spela som protoss! Man måste ju utmana sig själv! Har spelat lite med terran för länge sen men nästan inget med zerg, :D starr, klart du ska vara med?!
bra :) ne fan tror jag ska köra zerg enbart för att träna upp mig..
Givet att vädret inte är för jädra bra så är jag på :)
JKIBMM
Jag kör proxy hatchery drone rush
Its darkest before dawn
starr Haha, jag vann en ZvZ igår genom att hålla hans tidiga lingpush, och kontra med 4 drones och 8 lings. Satte ner spines och tvingade honom att attackera dom medans jag slog ner honom, det var äg.. xD
Hehe nice aldrig testat sätta spine crawlers i deras bas i zvz själv. Diggar spanishiwas taktik dock brukar köra den mkt på senaste
Its darkest before dawn
Vilken tid kör vi igång i morgon då? :)