I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fråga mig om superhjältar.

Övrigt - Blandat

2006-08-12 13:39
KinG-PhiL: Som vanligt när två bögar får barn tillsammans så blir det en så kallad "skitunge". Krafterna borde ju överensstämma med namnet? ;)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2006-08-12 13:53
Jum_Jum - Animen är slut för länge sen, mangan håller fortfarande på och är uppe i runt 29 volymer. Fortfarande väldigt bra grejer också.
12.

2006-08-12 13:57
Är Lucifer ens något att ha? Hörde att serien slutade nyligen, men har aldrig riktigt orkat läsa den trots att jag är ett stort fan av Sandman (jag vet att det inte är Neil Gaiman).
12.

2006-08-12 14:20
Oh, sweet jag hittade nyss och drog ner berserk volym 30. Här ska läsas lite senare!
12.

2006-08-12 19:49
Jag har en fråga!

I ett spiderman avsnitt (den som gick på tv för många års sedan, vet ej om du vet något om tvserierna) så är captain amerika och massa andra killar med där, vilka är dem resterande och var gör captain amerika där, och försvinner dem sedan? Jag kommer inte ihåg men om du gör det så berätta för mig, har alltid haft det avsnittet som ett spöke! ;)
http://blogg.streetsofgothenburg.se/

2006-08-12 20:09
j-adD P20 who are you to call spiderman gay!?
Get Random!
DJ

2006-08-16 00:36
lite personliga frågor =)

1 hur många serietidningar har du, uppskatta?

2. hur många serietidningar köper du i månaden?

3. hur många serietidningar läser du om dagen?

4. Samlar du även på speciella och unika tidningar?

5. följdfråga om du gör det, vilka är dina top5 mest unika tidningar?

________________________________________ ___________

"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"

2006-08-29 18:04
Kauka din serie fantast, eftrsom alla verkar ha fastnat på Marvel o DC karaktärer ska jag försöka bryta trenden genom att fråga om nåt helt annat.

Battle Pope..... soo tell me finns/kommer denna underbara serie som animerad?
Samt vart kan man eventuellt köpa sig alla ex , har bara löst de 4-5 första tidningarna. (Import USA).
24/7 always keepin it.

2006-08-29 18:06
Vem anser du vara den tuffaste superhjälten av dom alla?

Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-08-29 19:27
j-adD

Lucifer är en av de absolut bästa serietidningar jag läst.

Zoom-Zoom

Det lär vara Avengers som var med där. Wasp, Iron Man, Hulk, Captain America och några till, medlemmarna brukar variera.

MR_EVIL

1 hur många serietidningar har du, uppskatta?

Strax över tusen skulle jag tro

2. hur många serietidningar köper du i månaden?

Inte så många nya tidningar faktiskt men jag beställer massvis av gamla tidningar, det varierar så stort att jag inte vågar ge en siffra. Allt ifrån 0 till 50.

3. hur många serietidningar läser du om dagen?

Minst en tidning när jag kommer hem från jobbet :)

4. Samlar du även på speciella och unika tidningar?

Nja, har ett par riktigt gamla tidningar som är ganska speciella men jag kör mer på kvalité och skiter i värde.

5. följdfråga om du gör det, vilka är dina top5 mest unika tidningar?

Se ovan :)

Flumm_Simon

Battle Pope kommer nog aldrig bli animerad, lite för kontroversiell och det har inte lagts ner så mycket pengar på det. Bara testa ebay eller googla runt lite så hittar du nog, jag gav ett par bra länkar tidigare i tråden.

Kreativ

Delad förstaplats mellan Midnighter och Batman.

Midnighter är en homosexuell supertränad övervåldsälskare som kallas "The biggest bastard alive" och Batman... well.. han är Batman.

2006-08-29 22:23
@Kauka,
Ayeaaye daawg.. I admit it,, you've got skills in it ;>

2006-08-29 22:41
i ett spiderman avsnitt blir han till en spindel, vad händer sen? förblir han spindel?...
Get Random!

2006-08-29 22:43
Preacher är den bästa serietidningen någonsin....det va allt jag hade och säga.
A Profound Hatred of Man

2006-08-29 22:48
Gewan

Keepin' it real

KinG-PhiL

Nja, han muteras vidare och får två extra armar bland annat men det hela löstes som vanligt med att han var en klon eller nåt.

Skell

Preacher är med i topp3 på min lista iallafall :)

2006-08-29 22:58
Fråga 1:
vad är egentligen poängen med att ha med cyklopen i X-men?
Han verkar ju helt värdelös på allt han företar sig, hans jävla "laserstråle" duger ju inte ens till att grilla hans egen hustru.

Fråga 2:
Vilka superhjältar anser du ha "lagom" krafter och vilka anser du är för "övermäktiga"?
Jag antar att stålis är övermäktig iaf...

Fråga 3:
Vem är typ "blue bug" eller något likanden? Läste någon gammal marvel-serie där justice league skulle kämpa mot någon grupp kallad makrolater eller macrolater där en av dem tar sig in i Stålmannens kropp och den andra i någon muppig jävel med röd tuppkam... vem är han för övrigt?
Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/

2006-08-29 22:59
Jo förresten, är Spawn svart även i serien?
Har hört att de gjorde karaktären svart i filmen men att han egentligen är vit, stämmer det?
Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/

2006-09-01 16:18
Jag ser att det kommit ett par nya frågor men whoa vägrar låta mig svara på dem, så fort jag skriver ett långt inlägg i denna tråd så bajsar whoa på sig och dör för mig. Startar en ny tråd snart där ni kan ställa era frågor, kram.

2006-09-04 22:35
Kila in i nya tråden nu Prs.