j-adD Lucifer är en av de absolut bästa serietidningar jag läst. Zoom-Zoom Det lär vara Avengers som var med där. Wasp, Iron Man, Hulk, Captain America och några till, medlemmarna brukar variera. MR_EVIL 1 hur många serietidningar har du, uppskatta? Strax över tusen skulle jag tro 2. hur många serietidningar köper du i månaden? Inte så många nya tidningar faktiskt men jag beställer massvis av gamla tidningar, det varierar så stort att jag inte vågar ge en siffra. Allt ifrån 0 till 50. 3. hur många serietidningar läser du om dagen? Minst en tidning när jag kommer hem från jobbet :) 4. Samlar du även på speciella och unika tidningar? Nja, har ett par riktigt gamla tidningar som är ganska speciella men jag kör mer på kvalité och skiter i värde. 5. följdfråga om du gör det, vilka är dina top5 mest unika tidningar? Se ovan :) Flumm_Simon Battle Pope kommer nog aldrig bli animerad, lite för kontroversiell och det har inte lagts ner så mycket pengar på det. Bara testa ebay eller googla runt lite så hittar du nog, jag gav ett par bra länkar tidigare i tråden. Kreativ Delad förstaplats mellan Midnighter och Batman. Midnighter är en homosexuell supertränad övervåldsälskare som kallas "The biggest bastard alive" och Batman... well.. han är Batman.