Herr_Berg grattis!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
verkar sjukt psykos o ha en varelse i magen som lever rövare o får dej att må skit.. Men är säkert sweet så fort man skitit ut grejen
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Föder bebis ungefär vid mitten av september månad! Är hyped. En sak som är riktigt jobbig är min huvudvärk som jag haft i tre dagar. Provat allt. Men den förblir en pain in the ass. Vill verkligen veta könet nu! Inte för att det spelar någon roll men jag vill börja måla om i bebisrummet och handla in saker! Haha.
What I said, yo!
Herr_Berg grattis! det blir en jungfru då minsann som min! rätt ballt att jag och min fästman är båda jungfrur också!
What I said, yo!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
toyboy min bebis har inte gjort mig illamående alls. Dessutom skiter man inte ut barn.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Fimp Hehe fast det känns som det. Som att skita ut en melon. Enormt tryck mot ändtarmen, vart förvånad, trodde det skulle trycka på i muffen men icke sa nicke,
Producent
2008-02-14 16:00
friktion, ja precis. man ska klä sin unge i bruna kläder och lära den att man ska vara annorlunda. precis sadär sa att dom blir mobbade pa dagis! sedan om nagon annan förälder fragar varför man klär sin unge i konstiga kläder sa ska man börja skrika rakt ut. sa att ungen absolut inte har nagon chans att skaffa kompisar öht, eftersom ni blir bannlysta hemma hos andra föräldrar/barn. eller sa gör man helt enkelt sa att man later sin unge vara precis som alla andra ungar (istället för att försöka pracka pa dom DINA asikter) tills dom är stora nog att bestämma SJÄLV. vissa borde faktikst inte fa skaffa barn
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
f.ö har jag aldrig sagt att jag ska köra rosa kläder till en tjej och blåa kläder till en pojke. det skulle dock vara roligare att veta oavsett vad. geeezuz, vad du bryr dig så jävla mkt, friktion.
What I said, yo!
fimp F24 varför klinik i danmark?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Blev ingen igångsättning för mig idag! Men jag är inlagd på sjukhuset i väntan på måndag, för då ska dom ta hål på hinnorna och låta vattnet släppas ut och sen kiddon! Jag var öppen 1,5 cm redan nu. Så det såg tydligen ljust ut! Fimp: undrar samma som Misery; varför i danmark?
www.marysoul.com
fan! jag vill ha ett barn...
patrikero X2 Skaffa en knodd da. Rekommenderar det varmt. Det ar coolt som fan att vara farsa.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
misery finns i sthlm också men det är tydligen inte alls samma kvalité som bilderna i danmark. Dessutom kände vi för att åka bort en helg, och vi älskar båda köpenhamn
Jag blev moster för 2 timmar sen =D Det gick skit snabbt för min syrra, träffade henne idag, vid klockan 3 fick hon lite molande värk i rygg/mage, sen vid 9 åkte dom in och då hade hon svinont och kunde inte prata, sen hann hon inte få nån bedövning så var lilla León ute runt halv 11 =D Känns skit skumt att hon också är mamma nu, man har ju sett henne gravid så länge nu.. Bebisen var en dag "försenad"
haha nu är det 6 veckor kvar tills jag ska klämma ut min lilla tjej . snacka om nervöst :) Moncans.blogg.se
I got it from my mama . moncans.blogg.se
Är i vecka 11 nu! Haha :D
What I said, yo!
phil bara en vecka kvar tills 90% då! (missfallsrisken sjunker)
fimp i know! men har ingen oro inför det, försöker ta det lugnt mest. vilken vecka är du i?
What I said, yo!
phil 27 om 2 dagar
fan vad snabbt det har gått :) hur känns det?
What I said, yo!
phil just idag känns det för jävligt... nere som fan. annars så har jag fått uppsvullna fötter, och är otroligt törstig hela tiden.
fimp inte hittat något som piggar upp och kan göra dig gladare? kan du dricka vatten eller måste du ha annat?
What I said, yo!
phil nä jag kan dricka vatten. går bra med vilket som bara det är vätska.
core mcdonalds har inte hemkörning i sverige!
What I said, yo!
Fan fetaste dokusåpan här ju =)
psytrance roxx
core tack!
Hmm, man är ju inte handikappad bara för man är gravid liksom, folk födde ungar på stengolv för 10 000 år sen och bet av navelsträngen med tänderna, ^^
så... hur menade du egentligen? fan tänk om jag hade slavar bara för att jag är gravid...
What I said, yo!
Sen är det annan sak år 2008 om kanske nån vill vara snäll och hämta shaken för trots allt så är ju höggraviditet en aning begränsande iaf, ;)
idag är det 100 dagar kvar till förlossning!
_babyphat F24 ::haha vilken liten knodd! shit vad mycket hår! mina kids kom ut som två tennisbollar, bara lite luddiga på skallen
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
meskker Lustigt nog tänker jag på en sån där maskin nu som skjuter ut tennisbollar i hög fart, ^^
Nu har vår lilla tjej hunnit fylla ett år :) helt sjukt är det! Hon är så söt som leker med gamla godispapper och låtsas äta, säger ejejejejejejejej och vinkar. Och man ska inte tala om frustrationen av att inte få in en kloss i en låda med hål i! Hur går det för Berger då?
Liqorice = Lakris minus u & t
Vi fick en underbar son i måndags! :) Slutade med akut kejsarsnitt. Fan vad sjukt jävla underbart det är. Vi är fortfarande kvar på sjukhuset, skulle få åka hem idag, men då åkte the dude på gulsot och ligger nu och solar. Så på måndag får vi nog komma hem! :) Ev ska han heta Sune, men det är långt ifrån säkert. :P
www.marysoul.com
Grattis -Berger_ Vikt och längd? :) Allt gick ändå bra trots akutsnittet?
Grattis Berger!! Fan vilken babyboom det är på whoa! Idag spydde jag för första gången, mindre mysigt! 207 dagar kvar för mig!
What I said, yo!
phillii (orkar inte kopiera) Jag spydde i en icakasse på tuben när jag var gravid. Det var hemskt... en snäll tjej kom och gav mig en näsduk som jag kunde torka av mig på. Ångest! det syntes inte att jag var med barn heller, var kanske i vecka 12 eller nåt. Hon lär ju ha trott att jag var en grogghagga...
Härlig tråd! Väntar en knodd som beräknas komma den 7 april så inte så lång tid kvar ;) Trevligt med lite unga människor som fått barn! Tänka bara höra lite, någon som har hund och fått bebis? har en hund som nämligen inte är allt för stor =) 5 månader och vill att de ska gå ganska lungt till, jag vet att man inte ska glömma bort hunden, och allt det dära men jag tänker mej några särskilda knep =) Grattis till alla Föräldrar ;P
www.samyprod.com
_babyphat Haha, heltokigt... jag har inte upplevt det där alls som tur är.
What I said, yo!
Samy05 Ok min valp är 8 månader nu, men när bebisen kommer är han ju "vuxen". Men vad jag måste säga är att hunden ska på dressyrkurs så han lär sig lite grejer. T.ex att lyssna på nej, kom hit osv...det är vad vi ska göra snart... inte hunnit innan.
What I said, yo!
PhilAhz0phee F22 - Ja alltså jag har tillbringat mycket tid men min valp och den kan redan, nej, sitt, stanna, skall, tyst, varsegod osv... Men det jag funderar på är hur man på bästa möjliga sätt får bort den svartsjuka som kan uppstå som gör hunden till ett hot för vår nyfödda baby som snart kommer. Det finns vissa saker som att ta hem klädeplagg som hunden får lukta på, låta hunden lukta hur länge och hur mycket han vill sen ta bort, när folk kommer ska dom hälsa på babyn först sen hunden så han förstår sin "rang". Men tänkte mer på konkreta förslag som kan göra att han accepterar babyn som en flockmedlem i ett tidigare stadiet. Har inte gått någon valpkurs eller någonting, lagt ner lite tid och sånt, inte särskilt svårt! Min hund är inte den typen som skulle bitas aggresivt mot babyn tror jag, man kan aldrig vara säkert eftersom hunden kan bli stressad och känna sej trängd lr någonting =) Förstår du va ja menar?
www.samyprod.com
PhilAhz0phee F22 - Såg din press, måste bara fråga va din hund e för ras? =) Såg nästna lite ut som en stövare med inslag från nånting =) vill inte sätta fingret allt för fel
www.samyprod.com
Samy05 Japp jag förstår absolut. Isåfall vet jag inte :/ Du har rätt, det är en stövare... en beagle-stövare :)
What I said, yo!
Renrasig ? Själv har ja en korsning mellan Hamilton stövare å Jämthund, finns de nånstans man kan se fler bilder på han? =) Lite nyfiken!
www.samyprod.com
yo mothers of whoa!
jag har inget kid, inget på g och inte ens någon att göra mig gravid.
dock följer jag denna tråd och div. bilddagböcker för att hålla mig uppdaterad på era söta babypics. det ploppar ju ut ungar på löpande band! :) you guys rock!
har också funderat lite på det där med hur man ska göra när man får hem sitt barn när man har hund. Men jag har också hört att man ska ha nån tyg bit med barnets doft på som man hunden får lukta på medans mamma och barn är på BB. Börjar bli sjukt nervös nu, det börjar närma sig. 14:e mars är det beräknat till. Så nu känns det som att barnet kan komma när som helst. Lycka till alla!
Shit Happens!
Jo de e ju det, klädesplagg eller någonting som är babyns doft, sedan när man kommer hem låta hunden hälsa, lukta hur länge å hur mycket den vill! Det är inte konstigt för hundar att flocken blir större men dessvärre i hundarnas värld sätts den nya medlemmen på prov eftersom hunden ska klättra i rang men de e väl då jag "flockledaren" som de så vackert kallas ska gå in å visa att hunden har lägst rang. sen har ja hört att de e viktigt att folk som hälsar på ska hälsa på babyn först sen hunden men absolut inte glömma bort hunden, under dom första veckorna ska hunden skämmas bort lite extra men ska ändå visa att babyn har en högre rang =) Bara man e tydlig så tror ja de ska funka men lite nervös blir man ju =)
www.samyprod.com