Jag hade nog valt att gå på date med dig fyra F25 bara för att du e så söt ;)
Simba: Jobbade, tror jag...vet inte, kunde inte fixa det bara, blev inte av och jag grämer mig som fan...men jag var på Hultsfreds första dag, Where The Action Is och Roskilde så jag ska nog inte vara så sur ändå. Hängde med Anti-Flag som sagt och såg Against Me! i Köpenhamn med Andy från Sista Sekunden i vinstras så...ja... Men ändå, fan dig!
•pave paradise•
Producent
2008-07-09 00:29
PUSS!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
lhabia: "In your dr-eh-eh-eams mister!!1 *thihi*"Zoned: Såklart, strikt platoniskt & med händerna på täckena!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap va bra. slumber partiiiiiii
One chapter a day
Your quotation marks speak louder than what you quoted, lady.
•pave paradise•
lhabia sluta jiddra & börja trolla!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap: Oh, but I have already begun, hoho...
•pave paradise•
mollow, för hon somnar aldrig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är känslomässigt skadad av alla avslag jag fått i mitt liv så om jag skulle gå på dejt med någon kanske det slutar illa :S Men om man fick välja så skulle jag gå ut med nån som är minst 24, vacker och inte bryr sej om hur mycket jag tjänar eller hur mkt jag dricker. hör av er om det matchar beskrivningen. jag befinner mej lite här och var i sverige under dom kommande 2 månaderna! :)
/P Strom Producent och Allvetare.
daviden, iih så sant! våran dejt skulle bli jättelång! :)
kikk ass
Hohoho....roliga implikationer.
•pave paradise•
Jag skulle vilja dejta junkgirl Hehe... :)
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Midas Jag då? om jag bjussar dig på lunch ngn dag? vi pratar om livets väsentligheter. du vet jag gillar dig. kram!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
WerkonE lätt !
Vila i frid Daniel ! 091030
är ju inte så synlig här, så det finns ju inte så många jag snackat med! men det va faktiskt nära en gång, fast det vet ju han om så det är inget skoj.. humm.. får nog ta och välja mig själv då! yeaahhhpp så får det bli!
jag hatar alla som går in och skriver "ingen som vill dejta med mig :("
dannyM_
Det finns en person
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
mollow Lätt! och vi hade sagt "schwajnit" hela tiden...
daviden, ja! vilken drömdejt! :)
kikk ass
Erkan beror på vad det är för lunch!
jagvillocksåhaenblog.com
tulling vi hade nog haft connection
Howerd Marks skulle jag vilja dela en spliff med.... :)
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Fredrik: "Glömde" - pft yeah riiiight *förolämpad*, och även om du verkligen glömde så är det en förolämpning i sig! :P Nåja, lyckades kirra en (hypotetisk) sympatidejt med Fredrik och Bounty iaf, wohoo! Score!!!
*Fast jag hoppas min och Fredriks inte blir hypotetisk med tanke på vad vi planerat på MSN hihi.
JanieJones, ska du sno min fästman nu eller?
Har redan utforskat alla intressanta spår och i slutänden har jag fått den i mitt tycke bästa tjejen på whoa, om än inte direkt genom whoa.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Producent
2008-07-10 17:18
ftredrik verkar sampla på sig dom bästa tjejerna på whoa. jävla player
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Lia-Blivande näringslivstopp, gäller att säkra framtiden!
fyra: pfffffffffffffffft.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Toastare
2008-07-10 22:42
Alexslappet, aldrig att du besudlar min dotter! Håll borta dina östermalmstassar från hennes yppiga bröst ;)
Jag skyller allt på Emma!
psk: Duell vid gryningen, vad sägs?
som mamma o flickvän borde jag nog hålla det för mig själv tror jag :)
I got it from my mama . moncans.blogg.se
SkadegladsBack F17 orka vara för nöjd? vad heter din favoritlåt? eftersom att jag är mamma så är det thank you mama vad är din favoritmat? eftersom att jag är mamma är det välling. stop it mam
dannyM_
jag har dejtat folk från whoa och det har väl funkat sådär.....
jag vet inte om alla vet att jag diggar henne/honom, men jag vill dejta dem för att de är de finaste whoaliven som finns. abc.. antwon för att han är arg, bäst och bästis med mig ayawii för att hon är världens allra bästa och mumsigaste (!) hännie, någonsin BountyBoo för att hon är en råtrevlig och råfin själ, helt enkelt buckaesthetiks är alldeles för fin och för bra för er andra, så därförbuztone för att han är världens snällaste och bästasteCarlos_Lopez för att han är min VÄNLIGASTE uppfinnarjockekompisconspicuous - snygg snärta med vackert hjäärtaa, vad mer kan du begäärtaa cut kan allt om jesus, vad han hade för färg och märke på kallsongerna osv...deesoul för att hon är en av de vackraste varelserna som finns, både utanpåh åh inuthi EPF för att jag saaknar henni fimp . för att hon är en MILF. het. min storasyster. OMTÄNKSAM! och bäst!!! Frida är min hingst. mitt sto, som ej är född i örebro. hon är fett yo och född i umeå! rör du, dör duHampus , hampus, världens bästa, snällaste och coolaste hampussjtotheosie för att hon är lite snyggare, lite bättre, lite finare i hjärtat än de flesta andra krossad_anka . hon är min whoagirl, min whoapeeaarlmAdD0 för att hon för fan är halva min kropp och knopp madmadde , för att hon är min kärlek, THE tjej (min tjej), och THE grejmantis romantis. han kan ju spela gitarrmästerkatten är bannad, men i mitt hjärta är han stannad *kompiskärlek* mfs ÄR MIN ÄLSKLINGSTJEJ!!! jag får inte adoptera honom, men han är mitt barn, så därförModernDrunkard är dig överlägsen, lätt. ba lägg ner. du blir aldrig coolare eller bättre än MDnoeL , min gosenussebrorphatie . min pånnymaka. min kaka. min tappade haka. mitt hjärtas rödvin!!!plaskvante är min tjej slowmo för att han har sån fin musiksmak och kan mazzor om hiphopskinkbörje för att hon äger för stora delar av mitt hjärta, och är rudolf och håkan, på en och samma gång Snara för att hon är mitt hjärtegodis, pluz att hon aeger DIN MAMMA Teiya . den enda någonsin, någonsin som jag skulle kunna få hålla mitt hjärta i sina händer. v1cky är 2 cool 4 u anyway. och snygg. och fin i sjäääleenwhatone . vill inte hela whoa dejta whatone? men whatten är min gosenos!!! jag är whoakär i allihoopaa så, nu vet ni det fast jag har ju dejtat dem allihop redan, på ett eller annat sätt...
Snart vaknar du upp lite lagomt bakis, loggar in på whoa och ser listan du skrev i natt.
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Fårskaller jag var nykter när jag skrev den skulle aldrig ha kunnat stava så fint om jag var onykter
Jag skulle nog kunna dejta fyra, har klickat på hennes namn ett par gånger och hon är liten och söt. Sen har hon skumma intressen också, ..och bor i rätt stad. :)
Producent
2008-07-12 16:14
serser Medlem sedan: 2008-07-11 :( man lär aldrig få reda på vem du verkligen är!
isa (fimps tjej!!!) är sötast½½
bajs i blöjan 4-life
Toastare
2008-07-12 17:51
halv fyra gör comeback! Lilla gosenosen! Stepfucced, vad fint skrivet! Å vi får ju dejta mera. Var är du? vad gör du? Du är saknad i alla fall.
Jag skyller allt på Emma!
Producent
2008-07-12 23:46
fyra alltså jag blev inte medlem nyss bara för att skriva i den här tråden, såatte...
stepfucced aaaw :) men så jäkla yo är jag ju inte! haha! men det var alldeles för längesen vi dejtade!
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
mig själv
csavargo från ruff runkers
någon borde datea midas. han är så bitter i #whoa.nu irckanalen ;)
Midas alltså...? hmm jaa okej då. Jag tar en för laget!
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
Anna, jag rodnar lite bakom skärmen faktiskt.