haahahaa..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha Zatmara. Tack men nej tack. I don't do dates som man säger. Erkan kan dock få bjuda på lunch! Ifall han inte har på sig sin smutsiga Adidas-tröja.
jagvillocksåhaenblog.com
Mja, en snookerlunch med Erkan vore nog inte heller helt fel.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
fan va alla killar är heta på erkan. synd att inga tjejer är det... BURN hehehe, dålig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Orre! direkt ingen tvekan alltså!
hobbs - check! bara kompisdate men ändå. 5 av 5 zatmarapoäng!
Kanske inte kvalificerar iom att den inte uppfyller alla punkter. Men det fanns någon som hette något med ...Anka. Har sett henne hur festlig som helst i flera trådar :)
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
sett henne festlig? =P menar du krossad_anka kanske?
Jag skulle lätt dejtat Sän med, om hon hade jobbat kvar på comhem ...och jag fortfarande haft comhem.
Great_retard , verkligen den sötaste tjejen på hela whoa (sorry ladies) Hon är min hemliga crush haha:D
daviden: Haha...twisted fetish...?
•pave paradise•
lhabia Njae... bara mest, nyttja kontakter. :)
daviden: Haha, jaaaja...vi säger så..;)
•pave paradise•
lhabia Allt jag gör, gör jag för att tjäna/spara pengar ;)
:O kapitalist, vik hädan!
•pave paradise•
Va fan midas, här bjuder jag ut mig själv så vi kan sitta och prata om Sincerly yours och jens så jag kan visa bilder på kortedala och masthugget men vad får man för det? Inte ens ett svar. Fy fan
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Daviden med såklart! =P
Zatmara Lätt! :)
daviden: ha. tack för den du ;) jag duger bara till att utnyttjas? =O hahahaha
BountyBoo , helt klart.. Måste få veta hur hon känner efter att ha tagit bort ormtråden. Jag tror jag skulle kunna få henne att gråtandes ber om ursäkt. Sen är hon en av forumets mest intressanta personer också.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Skulle saga suze Smart, rolig. trevlig, har ett cheeky smile. Och leendet ar det som fangar min uppmarksamhet. Skulle ga ut pa en dejt med henne for att hon far mig att skratta...
-=Lek med livet så leker livet=-
Producent
2008-07-17 18:56
alla!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Toastare
2008-07-17 19:18
TenFingers, haha du kommer aldrig släppa ormtråden! tack för det sista i alla fall :)
Jag skyller allt på Emma!
en dubbeldejt med BountoBoo och Frida hade jag nog inte tackat nej till (väntar fortfarande på en inbjudan) på nån lokalt sunkhak i skåneland. hade väll slutat med att dom hade börjat prata om hundar eller nått annat typiskt skånskt men vadå, dubbeldejt som dubbeldejt, och jag är inte den som har lätt för att bli tyken! :)
Den som har sex på första dejten DIRR!
Tyvärr har jag väll ingen själv (som jag inte redan känner ) som stämmer in på första punkten men jag vill ju så gärna posta endå nu när jag endå lagt så mycket energi och tid på att läsa hela tråden, så jag tar mig friheten att skriva där jag egenterligen inte får..,Fyra , hon verkar visserligen både läskig och lite kaxig men det är ju bättre än att vara sådär typiskt fjollig (det kan dock vara förlåtligt att vara det ibland, t.ex att starta en och annan fjortistråd ). Egenterligen vet jag ju inte ett skvatt om na, men det är bara desto mer anledning. Man dejtar ju för att lära känna och fyran verkar vara en sån person jag skulle kunna få för mig att jag vill lära känna. Så, fyra, fyra, fyra.. :) *vinkar*
nils hahah, VARFÖR skulle jag prata om hundar? eller prata om något annat skånskt (för prata om hundar är sjuuukt skånskt heh)? Jag har ju knappt varit i den sidan av landet. Men jag dubbeldejtar gärna ändå, men jag säger bara, du kommer bli besviken om det är vad du väntar dig! Men det får nog bli i Göteborg då :)
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
Frida din syrras hund hette ju nisse och då föll det väll naturligt eller nått :) sluta ifrågasätt vad jag skriver, jag tyckte mitt inlägg va glasklart! skåne, göteborg, danmark, SAME SAME! nä då men en tripp till götet i år är nog inte helt omöjligt, i'll keep ya posted with the details :)
nils Aah du tänker såå. Bra! Du är välkommen!
Sän Inget personligt. Vart jobbar du numera? Kan jag på något sätt mygla till mig vänskapsrabatter/tjänster? :D
R0feman! Jag har missat helt. Jag ska till Göteborg för att se bland annat Fleet Foxes och Göteborgs alldeles egna Håkan i augusti och även uppleva mina göteborgsdömmar, kanske ses vi där någonstans i dimman?
jagvillocksåhaenblog.com
Nu förstår jag inte PlayerJoe!
jagvillocksåhaenblog.com
daviden: hahaha. jag hade ju hoppats på saker som: fantastisk humor, sjukt snygg, intressant, underbar.. ödmjuk;).. haha men jaha. nej. det är väl ok som det är då.. jag jobbar på ett ställe som heter SpringMobil. google it. vi är ju.. typ.. i samma bransch iaf ^^ telekom iaf
Toastare
2008-07-18 01:11
nils, Frida är ju dessutom inte från gbg från början om jag minns rätt. Men du är välkommen till gbg, det vet du! Frida och jag skulle diskutera lammkött och hur man bäst grillar det ;)
Jag skyller allt på Emma!
tror nog fritz.. M mm mm..
jag levde för kicken , precis som du
Sän Äh, det där får ju alla brudar höra... Inte lika ofta de får höra "De här förmånerna kan jag erbjuda dig, vad kan DU erbjuda mig?". Läste ert koncept nu ...men det där har jag ju typ redan. Du söker inte jobb på Audi, Ilva(.se) eller typ Samsung eller Pioneer? :P
Midas: du är så genomtorr i chatten, medan jag brukar prata om adolf hitler och långa armar... Eller vad det nåt annat du inte förstod?
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
PlayerJoe Aah okej. Så du har ett annat namn på IRC? För jag har aldrig sett dig där.
jagvillocksåhaenblog.com
Ja, nickar mst..
så DET är mst!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
BountyBoo Du har så rätt så, jag är borned and raised i Umeå. Och resten har du också rätt i...hehehee
stepfucced F21 hela whoa med andra ord?
virre: sure is! fina flätor! :D
mystic- P24 Näe? Verkligen inte. Du stod ju inte med, exempelvis? Det är bara de jag verkligen kan tänka mig att dejta :) Jag ogillar verkligen ordet dejting för övrigt, och om jag verkligen måste etiketta ett möte/häng med någon med ordet "dejt" alt. "date" så skulle det vara de användare jag skrev ner där uppe. BountyBoo F28 & Frida F24 Jag tycker om er. nils P23 bör dessutom känna sig sjukt hedrad över att få en sådan invit från två av de bästa whoa någonsin har fått äran att ha som medlemmar. Och det är inget fjäskigt praaat, det bara är så. :)
Frida & BountyBoo Låter som en grillkväll passar bättre med andra ord, jag tar med mig lammköttet så står ni för årgångsvinet ;) stepfucced F21 klart man känner sig hedrad, inte varje dag man får tillfället att åka ner till gbg på grillpartaj med två toppentjejer. du får komma du med om du vill :)
HAHAH! MST?! jävla idiot.. trodde du hette samma inne här.. lite mer respekt för playerjoe nu.. =)
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Bah, jag kan inte bara regga om mig för att jag har det löjligaste nicket. :)
Dom enda jag vill date här på whoa är alla "old school" chattare från back in the day, så som Tech, Baboso, Goggan osv.. Söta killar det där... No homo! :D
Producent
2008-07-19 02:26
Illsnidig, ja du vet var min MSN finns! varse
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Skivsamlare
2008-07-19 09:49
Skulle jag dejta någon på whoa skulle jag nog dejta Bounty, hon verkar vettig och bor dessutom (enligt whoafunktionen "användare nära dig") bara kring två och en halv kilometer från mig. :P
http://www.kulturkompaniet.nu/