PrimusC Känns lite som att du har en min när du blir fotad, och den kör du stenhårt på =)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Chana_Masala : Haha som sagt så e jag jävligt snäll, jag respekterar alla människor så länge dom respekterar mig, jidrar aldrig me någon i onödan och ja vill inte att folk ska vara rädda för mig :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ModernDrunkard: haha bäst bild hittils! Vad fan är det du har på huvvet? :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Antingen en plastpåse eller en genomskinlig Nixon-mask ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Jag och brorsans unge
http://duckdown82.tumblr.com/
duckdown jag tror att du är söt men det sitter en unge i vägen..
phatie: det är ju han som ÄR ungen ;P
Hangaround
2008-10-13 15:28
Min flickvän fotade mig igår.
vad använder ni för sidor att upploada på?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
En fråga bara nu när ni alla ser varandra o kanske tom tänker "fan henne borde man satsa på" är det någon som kör lite gästboks pimpin o sen hookar upp eller vad? Eller är tråden mest till för folk att synas o att boosta självförtroende för vissa (som alltid postar bilder f ö)?? Aja rätt kul ändå men kan inte nu som lägger upp sånna fucked up stora bilder som man knappt ser lägga ner det...
Hangaround
2008-10-13 16:24
Sorry för den fucking stora bilden. Sitter på stor skärm så det blir lite oproportioneligt gent emot andra skärmar. Lägger upp en 200px senare. Fucking sorry.
Hangaround
2008-10-13 16:47
Wtf. Förlåt för kommentaren ovan. Svårt att dirigera hur en kompis skall skriva tydligen.
Sniskan ^_^
Mrsalesman Jag vart raggad på efter att lägga upp en bild för kanske 2 år sen. Så nåt gott genererar den här tråden iaf.
Anima Sola
ska föreställa mig!
challma: syftar du på mig? :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krossad_anka: Japp:D
Anima Sola
Sajaliiita F18 Wow O_O
be the change
Synd att alla bra kvinnor kommer från andra platser än skåne...förutom azziz som jag iofs inte kommer iåg utseendet på men har för mig ser/såg bra ut en gång i tiden!
Toastare
2008-10-13 20:36
Här är jag igår.
Jag skyller allt på Emma!
challma: höhö, går rykten om att du skrutit på någon whoafest om att du träffat mig. Och på P&L var det någon annan som raggade rätt hårt mr challma. höhö.
BountyBoo F28 milf!
Bounty är väl inte mamma? :(
jagvillocksåhaenblog.com
BountyBoo du är skitsnygg!
Toastare
2008-10-13 21:47
midas, jo jag är 37, bor i Bandhagen, en dotter på 11 år och en son på 5 år. Första har pappa på Kreta och den andra på åland (ja jag kryssar ibland) chana_masala och phatie, tack.. alla som vill röka gula blend under fläkten med mig är välkomna!
BountyBoo F28 Bounty va söt du blivit, behåll det långa håret!!!
be the change
Jag visste att du var äldre än vad du utger dig för jävla satkärring Får jag paxxa din dotter om 4-7 år mary?
Bounty, va fan. Det var dig jag såg på femman idag alltså? :\
jagvillocksåhaenblog.com
Toastare
2008-10-13 22:16
JackVegas- jag har alltid varit söt.. faktiskt. Men du är för ung för att minnas bounty med det långa håret.. MRsalesman du skulle inte komma nära min dotter.. ! ;) Midas, ja jag var med på "Färjan" i förra avnsittet jag var hon vars dotter var full i hytten medan jag raggade lammkött på discoteket!
VA??? Detta tar jag på allvar som en förolämpning skulle jag inte duga åt DIN dotter? god damn!!!!!!!!!!
Mrsalesman:
förutom azziz som jag iofs inte kommer iåg utseendet på men har för mig ser/såg bra ut en gång i tiden! Haha TACK! Du menar att jag fulat till mig på senare dar alltså? Förolämpning alltså! ;)
Toastare
2008-10-14 00:01
MRsalesman, eh nej ...eller ok min fejkdotter. Men om jag får en riktig dotter är du ju på tok för gammal (du är ju 45 år) plus att du vet vem som ska bli far till mina framtida barn, så du kan ju fråga honom vad han skulle säga...vavavava ;)
njaaaaa det vet jag inget om men jag har inte sett några nya bilder så jag kan inte uttala mig...ålderns tand gör vissa till tanter snabbare än andra låt oss hoppas att så inte är fallet! bounty: juste glömde....han har nog inget emot det
Toastare
2008-10-14 01:34
MRsalesman, okej då.. då får du börja vara barnvakt när hon är säg ...mjaaaa.... 14?
nä asså jag kommer ju inte palla...när det väl har hänt har du o din påtänkte redan skilt er så då kanske jag tar över om första eller andra frugan inte förstörde/skinnade mig helt... nog tjötat
bountybOO av någon anledning kom jag att tänka på Izabella Scorupco som spelar Natalya i james bond - Goldeneye när jag såg bilden på dig ! :)
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
bountyboo?
Izabella Scorupco?
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Jag avnjuter en inte allt för förtjänad pizza :)
jag till höger , inte allt för nykter :)
jag till vänster , inte allt för ledsen :)
----------------
SAMA I CHALLENGE YOU!!
där va bilden med bildtext "inte alltför nykter" (jag till höger)
vroki haha du är så gullig! den tredje bilden är ju klockren!! :D jag sviker som sagt aldrig en deal så snart är jag inte hemlig längre!
Sama =D haha ja "catching the moment" ^^ , snart kommer entrén *trumvirvel*
okej vrok this is it
cash is king
hejhej
sama :D ninjasöt!
Look with your own eyes - See with your own mind
där har vi ju bagarn =D cute cute ^^ , jag trodde inte du skulle banga 1sekund! förövrigt håller första bilden "humor" på hög nivå! haha !
tack pen min ninjapartner :D o tack vroki min hemliga partner! som sagt så är en deal alltid en deal ;D haha ja jag tyckte det var väldigt roligt!
sama det var skoj indeed :)
Yes!
http://biggedy-b.blogspot.com