Hi5 på den moufassa, milf kan vara en av de mer efterblivna beteckningarna som börjat missbrukas de senaste åren.
Look with your own eyes - See with your own mind
ozzyåström Oh gosigt! Jag måste också hi5:a moufassa pga samma anledning som PenDragon.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Toastare
2008-10-15 17:42
Remy, haha tack.. nu måste jag få veta var du jobbar ju! hstlr, tackar.. hlgrsn, hon är snyggare när hon rör sig på film.. men jag tycker jag också är vacker på in och utsida ;) så helt snevriden självbild har jag inte.. pen och moufassa, tack småfarbröderna (mid twenties!) ;) och milf är fult och jag har inga barn.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-10-15 17:45
gemiggemig, hej deppiga och panikångestfyllda människa ;) .. inga roliga piller direkt. Och du, varför har du spegelvänt bilden?
BountyBoo : hahahahha, ibland så kommer paniken och johnny depp på besök så då behöver man göra sånt! varför bilden är spegelvänd är för att jag delvis tog kort med macbooken och på andra sidan så står personnr, namn och sådant :) det där men inga roliga piller kan vi tolka olika, jag godtar fullt att du kanske inte direkt tycker att det är bra piller för en 19åring. men jag ÄLSKAR dom. och du ska veta vem jag är!!! brukade hänga på chatten under ett annat nick förr i tiden!
Toastare
2008-10-15 20:34
gemigemig, men så roliga är de inte.. det finns roligare. Men de kan ju behövas som du säger.. och om du är 19 nu, var du 12 då? Är det därför du behöver alla dessa piller för jag skadade dig med mitt snuskprat! Å herregud jag har skapat ett monster. Ligger du mycket? blev du av med oskulden tidigt? kan du inte ha förhållanden? :(((( nej men vad hette du?
jag vill se gemiggemig utan maskering
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krossad_anka : langa pm så kan vi allt se på det där. fin katt på bilden iaf! syftade faktiskt på katten! vad är det för ras om man får fråga? haha bounty_boo : du ska få ett pm så kan vi prata mer. men ja, jag var runt 12! hahahahaha
De här jävla l'änkandet är för hightec för mig.
Toastare
2008-10-15 21:59
nu har jag konstaterat att jag skadat ett barn, herregud gemiggemig var min adoptivson på nätet. Jag får aldrig skaffa barn. gemiggemig, sluta ragga framför din mor. Vi måste skicka dig på internat i sibirien! I sibirien behöver man inga pillar, det stället är byggt på glädje!!
Toastare
2008-10-15 22:04
Man kan inte länka till fejjan för 1. folk måste vara medlemmar där för att se fotot 2. är man medlem måste man vara inloggad för att se fotot.
Aj då. Räcker med väl med att vara offentlig på en sida av webben..
nu har jag konstaterat att jag skadat ett barn, herregud gemiggemig var min adoptivson på nätet. Jag får aldrig skaffa barn. gemiggemig, sluta ragga framför din mor. Vi måste skicka dig på internat i sibirien! I sibirien behöver man inga pillar, det stället är byggt på glädje!! HAHAHHAHAHHAHA!!!!
vadå raggar? hon stötte på mig först! (ser vi det som)
sen är jag inte skadad, jag är bara jävligt skön? :)
och nu ska du försvara mig bounty om någon hoppar på mig i tråden, du vet trots allt att jag är din nätadoptivson!
Toastare
2008-10-15 22:27
gemiggemig, counter_clockwise var din far.. dock har han bytt nick nu, vet inte till vad.
Jag hängde också på chatten när jag var tolv. Varför är inte jag bensomonster och har boo som e-morsa? :(
Walking the street of dreams
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Med en nice blatira... och forovrigt sa ar Anikken skrammande lik Vinnie fran Paperboys.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Naizo : för att jag hade stilen?
gemiggemig Jo, det verkar ju som det.
Walking the street of dreams
(bajsnödig min)
MoDo - the Heart of hockey!
Djureri: Position? Skulle vilja säga Running Back, men jag kan ha fel.
Dieallot, du har rätt... eller fullback snarare.. men det är ju en typ av runningback, så bra gissat...
ozzy var söt!
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
statushysteri Helt klart skedvänlig är hon!
ozzy var fin som fän
http://duckdown82.tumblr.com/
Toastare
2008-10-16 19:00
Barbiedoll, bra och ha ditt riktiga namn.. och när det är så ovanligt. Thiz iz teh internetz..
Sitting in a tree, k.i.s.s.i.n.g I love you Frida <3
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
haha
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
heh jag langar en till för jag klippte och färgade idag så... bättre eller sämre? :/
JMD, Jag Måste Dansa!
Shorty Din look är lite Ledsen-litet-skogstroll. I like it, du funkar i det!
hahah vilken rolig look :) jag tycker jag ser rysk ut... sen kom jag på att jag inte har nån bild här innan, men i den andra tråden....
JMD, Jag Måste Dansa!
Redaktionen
2008-10-16 20:48
PÅLLE!!!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
jag ser inte så glad ut men denna är den absolut nyaste bilden som finns på mig. började rocka mittbena ikväll vilket jag tyckte jag passade fint i :)
VARSÅGOD PHATIE!!
mycket snack om mustach här
jag håller på att odla en riktig hizbollah-krans återkommer med bild när målet är nått.
just nu ser det ut som ett eldhärjat skogsparti. glest
målet
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
men eftersom jag är politiskt aktiv har jag ju dålig hygien så det blir väl.....
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
haha ser ut som de där före och efter crystal-meth bilderna
krossad_anka: danke. av någon anledning ville inte min "bild"-knapp ge mig det resultat den borde gett mig.
rena passfotot för tusan.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Moderator
2008-10-18 12:56
Jag till höger, om det nu funkar.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
lebbsterino är söt som alltid! shorty liknar en bekant till mig vid namn Li!
jag & the one and only Disco-Kjelle tog några svängom på dansgolvet!
Ser ut som en reko kille det där Camillannn!!!! Din kEpS- svävar för övrigt ovanför ditt huvud, vad är din hemlighet?! P.S. Du har glömt att plocka bort klistermärkena D.S.