Hangaround
2008-10-14 16:20
Det har sina fördelar att vara ihop med en fotograf. Min flickvän har porträtterat mig här. En sann naturbegåvning och jag som i mitt tycke alltid ser ut som en pojkspoling har fått lite manliga drag som jag kan skryta lite med=)
BountyBoo var riktigt het för att vara så jävla skitgammal.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
krossad_anka: Jag tar självklart tillfället i akt att ragga på dig när jag väl träffar dig och jag tar självklart tillfället att skryta(?) om dig när jag har läge. När har jag skrytit om att jag har träffat dig förresten?
Anima Sola
challma: =). Det är hemmmmliiiigt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och som sagt tidigare, snälla söta rara försök hålla off-topic-snacket till ett minimum :) Gästböcker finns av en anledning, nyttja dessa istället när ni överväger att inleda en dialog mellan två personer i tråden.
Look with your own eyes - See with your own mind
Toastare
2008-10-14 17:36
vroksjab, bilden var i alla fall lik! PrimusC, sprit konserverar..
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-10-14 17:49
Här är två till från samma dag, tyvärr är mina crewmates tungt kriminellt belastade och kan inte figurera på bild
och sista.. no more spam.
(Inlägget ändrat av BountyBoo 2008-10-14 17:51:48)
Hahah sjukt het ju. Var i Göteborg bor du, så man vet var man ska hänga för att stalka dig?
Toastare
2008-10-14 18:17
PrimusC, jag har flyttat från gbg.. bor i sthlm nu.
Synd, jag som precis flyttat till Göteborg för att kunna stalka dig. Måste hålla mig bättre updaterad i fortsättningen..
Alltså... Jag har alltid tänkt mig BountyBoo som någon gammal häxa (sorry...), men du ser sjukt bra ut. Var tvungen att skriva av mig bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bontybOO haha precis
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Toastare
2008-10-14 19:12
alltså, bar för att jag ser bra ut betyder inte det att jag kan ha en shitty personlighet och vara en häxa ;)
nae det känns som om det ofta är tvärtom. (jag kommer få skit för detta va? sorry men jag är fördomsfull mot snygga tjejer.. :()
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Toastare
2008-10-14 19:21
PlayerJoe, att om man ser ut som en häxa är man snäll? eller om man är snygg är man snäll? tror det skiftar. Jag kan vara snäll och jag kan vara helt förjävlig. Måste finnas nån anledning till att jag varit singel i 1 1/2 år. Nejdå.. skoja.
alla hoppar vi fram å tilllbaka ;P bra och dåliga days!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Bounty toppar tråden :)
Toastare
2008-10-14 20:02
Det måste ju vara nån kvinna bland alla små töser ;)
när man säger "tös" och antyder på "tjejer" så äre ett bevis på att man blivit lite "äldre" ";) haha
Toastare
2008-10-14 20:09
eller är man skåning!
SLUTA;;; säg inte att 28 är gammalt, jag får panik fan.
Jag och Barba
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Innan morgonkaffet
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Indeed Kvinna är ett måste :) småtöser får fetbort :D
hej jag är en.. äppelskrutt.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Man vågar ju inte langa upp nån bild nu när BountyBoo har dödat tråden.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Victoria Jag kan lägga upp foto på dig:)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Bountyboo du är ju sjukt vacker, ibland önskar man att man var 28. Jag tycker att du är lik en tjej i filmen "Hitch" du vet hon som gifter sig med tjockisen? helt klart en komplimang! någon som vet vad hon heter?
och vem fan är du?
Baboso Oh no! Du skulle bara våga!
Victoria Klart jag vågar, vågar du verkligen utmana mig? :) Nej jag ska inte.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Baboso Haha vågar verkligen inte utmana dig.
om han inte vågar så vågar jag :D
Toastare
2008-10-14 21:25
Remy, Amber Valetta? Hon är way out of my league.. men tack! :) och Victoria sluta, jag dödade inte! Opp med bilden!
hstlr Du vågar inte alls!
nej jag är rädd, ja kan länka direkt till ett foto/klipp-album jag samlat på dig genom åren inte läskigt alls
Way out of your leauge är hon ju inte, ganska skev självbild har du.
Jag misstänker att vi arbetar ganska nära varran ska gå runt och små hoppas på att få se dig och dra till en "tjaa" följt av "how you doiiiin"
och vem fan är du?
ni är faktiskt rätt lika, men utan att låta som nån keff mack, så är faktiskt bounty snyggare
BountyBoo: Att snygga tjejer ofta är dumma i huvudet. Vet inte om jag tycker det på grund av ett par dåliga erfarenheter eller om jag bara försöker intala mig det för att det ska bli enklare att hantera snygga tjejer.. :P Jag vet inte ens om jag är så allvarlig iofs, förhoppningsvins inte.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
spy.vs.spy och bountybOO tur att det va ett skämt dÅ ;D
Jag hinkar hihi
my name is xelly smelly
xelly shit tänk om drinken skulle va så stor! RÄCKER LAGET RUNT!
bajskorv haha den storleken dom var på riktigt räckte för att få mig full iaf!
my name is xelly smelly
Bounty » 'Way out of yout league'!? Helt ärligt talat, och på riktigt; Du ser bättre ut. Mycket bättre ut. Så, nu var det sagt! Jag menar.. Du snackade om att du kanske var "en häxa till personligheten"? Ah, hon ser ut som en häxa där! spt » Plötsligt vill jag se mer av henne! Ja, inte av henne , men fler av hennes bilder! Gillade porträttet. Enkel, simpel och träffsäker inramning, och lite allvar i bilden! Jag gillar allvarliga bilder. Beröm henne från mig! "En kille på internet sa.."
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
xelly haha låter jävla fett =D
Boo keepin' it real! :D
Look with your own eyes - See with your own mind
Hangaround
2008-10-15 08:31
jag är med på bilden iaf! ni kan kalla mig pillpoppalikecandypopz
till er som klagar : JAG är med på bilden PLUS att jag har recept på allting.
baboso <3
MoDo - the Heart of hockey!
Bountyboo är ingen gotdamn milf(gillar överhuvudtaget inte det ordet) hon är en ung vacker kvinna . 28 år är ingen ålder det är lammkött :)
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //