ah han är reko den där kjelle! haha jadu det kan man fan fråga sig. jag tror att kjelles huvud har mycket med saken att göra. att den lyfte. ;o P.S jag gillar klistermärken D.S
att lämna klistermärken på new eras är en sak jag aldrig kommer att förstå...
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
Det är hiphop hallå? Asballt!
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
förlåt jag glömde.
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
jag är inte hiphop för fem öre. även fast jag gillar kepsar och baggy! ingen hiphopbruuud jag inte. möhö
Moderator
2008-10-18 17:25
Är Camilannn på väg att bli whoas nästa krossad_anka?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Camillannn F19 jag tror han kallade dig antingen snygg eller överhypad.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
so is your face missan
Look with your own eyes - See with your own mind
...det där var ju fullständigt ovettigt iallafall.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Om ni nu ska envisas med att länka till bilder på facebook får ni se till att länka DIREKT till bilden (dvs. högerklocka på bilden och välj kopiera bildadress), annars kommer det helt enkelt inte att funka i de flesta fall.
Där har vi mig!
Vikktorius, fan vilken skön bild, hösten är så otroligt nice!
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Tackar tackar, tog med mig kameran ut i skogen igår och nyttjade självutlösaren. Hösten kan man ju bara älska!
Som liten... ...som nu.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Vikktorius gillar din stil skitmycket. du ser fruktansvärt mysig ut :) men jag stör mig på att jag känner igen dig så galet mycket... i wonder why :/
phatie : Mysig is my middlename...eller nått haha. Känner igen mig galet mycket asså, crazy.. Om du kommer på det let me know!
Efter noga överläggande har jag kommit fram till en TOP-5!! 1.Krossad_anka 2.Skadegladsback 3.Camilannnn 4.Bountyboo 5.Phatie Bubblare: Aniiiii Jag vet att ni inte bryr er om vad jag tycker men om ni hade lika tråkigt som jag denna söndagskväll så hade ni också gjort en lista!
Jag bryr mig om att du har så kass smak. Du borde jobba på det.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Toastare
2008-10-19 20:42
jaquil, det blev ju en diss mot oss på listan. :`````( <--ledzen gråt zmily Har för övrigt skrivit ut den listan, för den ska motivera mig att till nästa bildtråd hamna på plats 1. Jag ska kämpa. Jag vet vad som krävs, mer klyfta, mer puppy eyes, mer filter i PS och ta bort 10 år! ;)
Jag skyller allt på Emma!
Bountyboo : Släng in en napp på en bild och ge mig 50kr så lovar jag att du får första platsen på nästa lista. Och det är sant, jag har inte någon moral i kroppen överhuvudtaget!
Toastare
2008-10-19 20:48
Vikktorius, och det har inte jag heller så det är klart jag gör! napp for the win!
Toastare
2008-10-19 20:53
fast att köpa napp leder inte till ragg på Dagslivs vid fridhemsplan. Det signalerar single mom, och då tänds singelmom-alert hos singel killarna och de blir rädda :( MEN FÖR DIN SKULL! nog off-topic
Men du ligger ju förtusan på min TOP-5 snyggast på Whoa lista! Om inte den lockar fram killarna ur sina hålor så kommer inget göra det! Som sagt.. Nog Off-topic.
jag
och jag igen :)
Jag är kusin Its syster, Dit
forever feels like home
ps. snyggast på whoa är Vikktorius P21.
forever feels like home
BountyBoo F28 Det är helt klart en diss åt flera på listan då flera tror på tok för mkt bra om sig själva. Vilka det är ska jag låta vara osagt, mystik är sexigt.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Nämen Sweetish , jag rodnar....
Har för övrigt skrivit ut den listan, för den ska motivera mig att till nästa bildtråd hamna på plats 1. Jag ska kämpa. Jag vet vad som krävs, mer klyfta, mer puppy eyes, mer filter i PS och ta bort 10 år! Du får ju redan visa leg på kellys. Om du skulle ta bort tio år till blir det ju nästan inget kvar av dig!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Toastare
2008-10-20 19:12
UncleSam, jo en fuckable 7 åring typ ;) jaquil, sant sant.. nu blev du plötsligt hetast på whoa.
fuckable 7 åring Ewww... alltså, lammkött i all ära, men när det kommer till embryonivån drar jag fan en gräns!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
FAN VAD DET SUGER MED SIDOR. nu kan man ju inte söka namn med en gång utan måste gå igenom vartenda sida. BÖÖÖÖG. iaf. anikken du ska vara glad att du inte solar mer för då hade du sett ut som en guido!
Sweetish Vilket hår! Ja, jag är avundsjuk...
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Vikktorius P21 That´s a goood lookin boy (:
WAXHOLMSBOLAGET!
...otra mas!
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
naptime F18 : Hihihihi tack.. Detta börjar bli alldeles för farligt för mitt självförtroende, detta kommer stiga mig åt huvudet.. AHHHHHHH!
Vikktorius P21 äh men det gör väl ingenting :P sån klädstil vill vi se oftare!
forever feels like home
viril snygg man sökes för äktenskap
pma för frieri
(har funkat förut)
:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och Snara är bara söt som socker som vanligt
Ett stycke skillz och ett stycke kusin.
anikken HET!
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Och sådär fnissigt när man går in och kollar på Hems2s presentation ser man en text som tycks återberätta om en raveliknande tillställning... som ännu en gång stärker Faster Harder Scoonikken-tesen ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
whoa ppl liknar inte kändisar? hahahaha vi har ju rena kändisarna här som det är ;) bra mycket vackra människor som hänger här må jag säga!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
pennan: GOS!
jag e typ kär i Camillannn´s "Alice Dellal" undercut... fett soft!
Wisdom is wonder