Står det singel i pannan på mig?
Det är jävligt konstigt att så fort man blivit singel så flockas sig männen runt en. Som igår t ex, hade vi ett helt bikergäng efter oss som ville att vi skulle med på efterfest, ett prällegäng som vi ska gå på bio med nu på söndag, och en och annan man som kom fram och började med sina moves. När jag hade förhållande och var ute med tjejerna var det kanske nån som kom fram och ville hånglas upp, men aldrig så här. Och så var det även när jag var i Örebro förra helgen, fick 4 erbjudanden om att ha sex på loppet av 2 timmar. Nån som känner igen sig? Varför är det så här?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: vad skulle promoe ha gjort? Och sen gör jag det. - Stepfucced
plus att killkompisar nu börjat stöta på en också, speciellt när de är fulla. it´s weird I tell ya!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Kaneida och det gjorde jag inte för en månad sen då jag va förlovad och hooked?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
men se där. riktigt snygg verkar du va isf ingen stöter ngnsin på mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Peppis men varför blir det så här just när man blir singel? hur kan det va sån stor skillnad?
Kaneida Nej alltså, när jag gick ut med mina kompisar och han inte var med snackar jag om. Uppför mig precis som jag gjorde när vi var tillsammans.
Är det ingen annan som märkt att det här händer eller? konstigt...
när jag är nybliven singel blir jag bara värsta magneten för sektmedlemsvärvare. kan knappt gå utanför porten utan att någon vill berätta för mig om jesus, eller om någon livsfarlig strålning som myndigheterna försöker tysta ner all information om. så: var glad! :)
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Män är vilddjur som kan lukta sig till en singeltjej i vilken miljö som helst.
fimp kanske inte riktigt har fått SÅ många förslag som du verkar ha skrapat ihop totalt : ) men jag håller verkligen med dig. det var en jäkla skillnad på andras sätt att uppträda (till o med på fyllan) när de gällde sånt. det inräknat folk som man inte kände som inte hade en aning om att man var nybliven singel.
jag tycker det är tvärtom, såfort du har en flickvän/pojkvän så flockas det alltid massa folk runt dig, men såfort du blir singel så kommer fan inte en enda jävel fram. bara jag som upplevt det såhär?
phatie ja precis. Killar man kände innan kan man ju fatta, men just det att nån som inte har en aning drar sig som flugor till ja vad det nu är socker tror jag.
nils brukar du ragga när du går ut?
fimp jo precis, men det är just det där mystiska runt okända människor som är de finurliga. alltså, jag har (sen ja blev singel) fått mycket bättre relation till mina killkompisar (kanske inte så konstigt) men det kanske kan ha bidragit en del? man kanske skickar ut omedvetna signaler som tas upp av killar? it's tricky.
phatie jo om man hade betett sig annorlunda och var "available" är det ju förståeligt, men jag vill inte ha nån, jag går ut för o dansa lixom, lika mycket som jag gjorde när jag var i förhållande.
fimp: yeah i know. inte så jag letade efter en karl det första jag gjorde när det tagit slut lixom : ( kan inte mer än bara hålla med och säga "samma här" på de du beskriver att du inte gör och gör på t.ex. dansgolv eller typ att man inte beteer sig mer konstigt än innan ; )
Men ni killar här på whoa då, har inte ni nån teori om vad som händer?
oavsett om man är medveten eller ej så tror jag att man visst beter sig annorlunda när man är singel respektive har partner. sen tror jag inte på det där för fem öre. det kanske är så att ni bara märker snubbarna när ni inte har nån? känns väldigt mycket undermedvetet beteende och upplevelse.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grejen med killkompisarna är väl helt enkelt att de vet att du är singel,och sex är ändå sex,varför inte försöka? Du kanske annars var så kär i din kille att du inte tänkte på att killar raggar på dig,men nu när han är ute ur ditt huvud så kanske det går bättre? Sen undrar jag varför killar blir mer attraktiva när de har flickvän än utan. fick knappt nån brud när jag var singel,skaffade tjej och nu raggar många på mig känns det som!
rök miljövänligt, rök grönt
Gyno för att du visar dig vara pojkvänsmaterial kanske. Och han är inte alls ute ur mitt huvud. Men det där med killkompisarna har du rätt i tror jag.
SankO haha den ska jag ha som press.bild här!
jumpcut jasså är örebro lättknullat? men det bor ju ändåså 80.000 här, alla kan ju inte veta att jag gått o blivit singel!
fimp Haha lätt! :D
rök miljövänligt, rök grönt
kaneida hehe nej inte hundra, men har svårt att tro att ryktet spridit sig till bikerklubbarna
jumpcut sant sant. Men så många känner inte jag. Aldrig sett människorna igår förr i hela mitt liv typ.
Asså ute på krogen tar man för givet att alla är singel. Det finns några undantag: Om tjejen är med ett typiskt tjejkompisgäng, Om tjejen har halsen full av nån annan killes tunga samt Om hon valt kläder som skriker "jag kilar stadigt men går ändå på köttmarknaden av nån outrgrundlig anledning". Så, dagens cynisism.
fan, den som kunde få så mkt action bara för att man blivit singel...
hmm.. jag är avundsjuk för det händer aldrig mig
fimp F21 känn dig glad...!! vissa av oss är facktiskt fula! =P
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
kanske för du e ful
DETTAÄRMINSIGNATURDENÄRRIKIGTFETFAKTIST!
jag vill också få så många ragg... vafan...var det fräscha snubbar eller inte?
mellon de var helt ok, en av dom fick mitt nummer faktiskt för han va så söt. Erkan, väljer kläder som säger att man kilar stadigt? hur ser sådana kläder ut?
jumpcut burka? Den här killen som fick mitt nr vet jag vem det är, en bekant till mitt ex.
Buhu... Ilandsproblem nr.1
Ljudas jag säger inte att det är nått problem.
Du verkar ju inte direkt njuta av det...
Ljudas inte? jag tyckte bara det skulle vara intressant och veta vad det beror på.
fimp F21: Att du ser bra ut och är singel. Vad gissar du på? häxkraft?
jag tycker exakt tvärtom, när man är tillsammans med någon o lyckligt kär så skiner man lite extra och det är då folk brukar stanna upp. sedan när man är singel undrar man var alla tog vägen :P rätt irriterande men säker på att det har med utstrålningen att göra. din situation har jag aldrig hört talas eller varit med om.. & varför killkompisarna stöter på dig nu är ju rätt uppenbart, du är ju inte upptagen längre.
Arguing on the Internet is like running in the special olympics. - Even if you win, you're still retarded
Ljudas men folk vet ju inte att jag är singel?
fimp F21: Ok.. stryk då singelgrejen från det jag skrev där uppe.
folk klagar ju hela tiden på att det är tvärt om? tror du är lyckligt lottad, fimp =)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
lägg upp bild så svarar jag på frågan!
•pave paradise•
Jag hade inte stöt på dig.
lhabia pres bild?
fimp meh...du kan ju inte skriva in singel där bara för att...ahh! fusk!
•pave paradise•
Eller jo, efter att ha läst sextråden hade jag nog stött på dig =)
stick-a-bush Förlåt, Sture Allén. =)
För att de flesta killar stöter på allt som rör sig. Lär inte vara så stor skillnad på städerna när det gäller sådant, eller att du har en kille eller inte. Finns killar som till och med stöter på en när man har med sig sin kille. Måste man hångla med sin partner under hela ens klubbvistelse för att klargöra det.
I´m with stupid--->