I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Står det singel i pannan på mig?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-02-26 18:38
ayaros men nu handlar det ju om att jag märkt en markant skillnad sen jag blev singel
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-02-26 18:40
Vad är det du inte har märkt?

Spelar väl ingen roll, det är ju de som har stött på dig och de stöter på allt och alla.
(Sorry, gäller vissa tjejer också)

Du kanske har tagit av dig din ring?
I´m with stupid--->

2005-02-26 18:43
ayaros yepp. kanske är det? hehe... inte tänkt på det.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-02-26 18:44
fimp

det kanske är för att du är snygg och så? och de gjorde det inte förr för att du var ihop, och de respekterade det, killen kanske stod breve eller ringen du hade på fingret?
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2005-02-26 18:45
Men även innan förlovningen så va det ju ingen skillnad på det sättet

2005-02-26 18:45
Hahah!

Är nog det:)

Ringen kan kanske gav iväg några signler om att du var UPPTAGEN!
I´m with stupid--->

2005-02-26 18:46
och så står det ju "singel" skrivet i pannan på dig.. kameran ljuger aldrig så vi har ju bildbevis på din presentation.. eller hur vare nu igen? ^o)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2005-02-26 18:47
Jag vet inte hur skriver. Sorry.

Tro mig, du visade det på ett eller annat sätt.

Kanske inte såg lika hungrig ut? Alltså, ooh boys look at me.
I´m with stupid--->

2005-02-26 18:48
ayaros det gör jag inte nu heller för jag vill inte ha nått äckligt mansöga på mig.

2005-02-26 18:51
Jo, det är något hos dig som visar att du är tillgänglig.

Killar kan se detta.
I´m with stupid--->

2005-02-26 19:06
fimp
Det står ju singel i pannan på dig för fan, inte så konstigt!

2005-02-26 19:09
Läs lite längre upp i tråden så fattar ni skämtet.
I´m with stupid--->

2005-02-26 19:47
Jag kan då inte läsa av ifall en tjej är singel eller inte. Brukar oftast inte spela så stor roll heller. Går bra ändå mwuhahaha

; )
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2005-02-27 03:13
länk :) haha!. jo jag har märkt samma sak...
http://sagie.se

2005-02-27 11:08
sagie1 kanske beror på att du går runt och frågar folk om dom vill knulla med dig? Det gör inte jag.

2005-02-27 12:42
du kasnke ser billig ut va vet jag
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2005-02-27 12:54
kan bero på siliconbrösten?
Jag har ingen forumsignatur.

2005-02-27 12:55
AJ .. va hårda ni är grabbar
Don't be offended
This is all my opinion
Ain't nothing that I'm saying law

2005-02-27 13:13
Det är fan tvärtom tycker jag.

När man är singel aa då kommer det då fan inga när men behöver som mest..

men när man har en flickvän då jävlar, då blir man poppis..

så tjejer är det för att ni vill sabba för oss killar, eller är det för att är förbjuden frukt och lite utmaning?

Frruucked up
Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-02-27 13:47
virtual: håller med dig
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 14:36
jess första gången må jag tro
Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-02-27 14:48
virtual: haha stämmer nog..
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 14:50
=))

men varför är det så?
jag raggar inte på nån brud som har en pojkvän, men varför gör tjejer detta? :/
Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-02-27 14:51
jag blev nog mest uppraggad när jag hade kille jag med.. vet inte varöfr. man kanske lyser mer och verkar mer obrydd.. eller?
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 17:46
Det kan nog vara så.. :/

wack
Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-02-27 18:19
läste "är det en snigel i pannan på mig?"
men de var ju helt fel :P

brukar ju vara tvärtom iofs, asså att alla klänger på en när man har partner, men när man är singel så äre lugna gatan och tråk :P

2005-02-27 18:19
jag vet att det här är lite offtopic, men jag måste fråga.
vad tusan är ett "prällegäng" för något?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-02-27 18:20
...är det ett gäng präster?

2005-02-27 18:26
misery_chick jajamän ;)

2005-02-27 18:28
fimp F21

varför ska du gå på bio med ett gäng präster?

2005-02-27 18:31
tycker det e tvärt om. killar kommer när man är upptagen.

supa fly

2005-02-27 20:00
Misery_chick för att jag vill gå på bio?

2005-02-27 20:00
Inatt klockan halv tre kom min granne och knackade på och ville dricka vin med mig. Hallå?

2005-02-27 20:03
fimp F21

men, alltså, är det ett par vänner till dig som råkar vara präster, eller ska du på biodate med en hög slumpmässiga präster?

2005-02-27 20:04
Misery_chick jag har aldrig träffat människorna förrut.

2005-02-27 20:07
fimp F21

och då åter till min fråga, varför ska du gå på bio med främmande människor, som dessutom är präster?

2005-02-27 20:44
jag skulle inte ens se garden state med ett gäng präster.

2005-02-27 20:54
hmmm... fimp.. ta inte illa vid dig.. men förstår mig inte på dig alls.. men i guess.. säger itne jag dömmer dig o tycker du är fett konstig utan bara jag blir sån " hmmm"
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 21:01
Misery_chick vad har deras yrke med det här att göra?

Old-Fashioned non taken

2005-02-27 21:04
har du någonsinfrågat dig själv varför folk frågar om sex?? tänk på vad du ger för signaler eller kroppspråk.. killar som flörtar med mig vet att de aldrig skulle ens våga fråga eller föreslå nåt sånt...

Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 21:04
Old-Fashioned så du menar att jag är en slampa?

2005-02-27 21:05
För mig brukar det vara helt tvärtom.. Det är jobbigt as hell
All makt åt Tengil, vår befriare<br>

2005-02-27 21:05
fimp F21

ingenting förutom att jag tycker präster är läskiga ^_^

det jag undrar är varför du ska på bio med folk du inte känner?

2005-02-27 21:07
Misery_chick varför inte? Det är jag och min kompis och de som typ är 3-4 st tror jag. Bio är väl ganska underhållande. eller? Kan ju va skoj med lite mer vänner.

2005-02-27 21:07
fimp: det har faktist inget med slampa att göra... slampa är när man faktist håller på.. jag har en kompis som är jätte jätte svår.. men hon är vääldigt flörtig och charmig av sig.. och singalerar fel fast hon helt ärigt inte menar nåt...

Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 21:08
fimp F21

bio är skoj utan en grupp främmande präster också.
jag tycker du har underliga sätt att skaffa nya vänner, man vi fungerar väl helt enkelt annorlunda antar jag.

var träffade du prästerna?

2005-02-27 21:09
Old_fashioned ok, men jag beter mig inget annorlunda när jag är på krogen som när jag är hemma typ, förrutom att jag är full då. Jag dansar med min kompis, dricker lite drinkar och har intressanta diskussioner. Mer än så är det väl inte.

2005-02-27 21:09
Misery_chick på krogen.

2005-02-27 21:11
misery: egentligen är det inte så underligt hur man skaffar vänner.. för så länge de är vänner så spelare det ingen roll hur man träffat dem MEN prästar som är ute på krogen och träffar tjejer och drar på bio me dem är mer skumt !
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 21:12
haha