I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Står det singel i pannan på mig?
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
4
»
»»
GAIA
2005-02-28 16:16
Hmm... För mig är det tvärtom, är jag tillsammans med en tjej så är plötsligt alla MER intresserade... :S
klittan F39
2005-02-28 23:17
Jag tycker det är tvärtom. Nu när jag har pojkvän så får man ragg osv. Men när man är singel skiter alla i än.
Du och dina farsor?
hydez P47
2005-03-02 12:55
Fimp 21:
Passa på o njut för snart vänder det. Risken kan ju iofs bli att du blir för bekväm o dissar allt o alla..tjejer blir högfärdiga när de får för mycket uppmärksamhet,det kan killar seeeeeeeee...o då blir det diss tillbakzz...
More than words...that´s what we do!!
Borttagen
2005-03-02 13:57
djupare urringning?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
QanA
2005-03-02 14:04
du förtar omedvetet?
skunkafied F44
2005-03-02 15:41
för mig är det tvärtom, so fort jag träffar nån eller har pojkvän så är helt plötsligt en massa personer intresserade och stöter och håller på...varfan är dom när man är singel?
We call them winerbrods.
Borttagen
2005-03-02 15:55
för mig är det också precis tvärtom...jag tror det handlar om något slags mission impossible/förbjuden frukt-syndrom hos killar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fimp F43
2005-03-02 15:59
Kan ju vara så att jag inte , som ni sagt här, tänkt på det då jag varit förlovad, och nu märker man det på ett annat sätt.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
skunkafied F44
2005-03-02 17:44
hanna-gee F19 - antingen det, eller så blir man så glad och "sparkling" när man har pojkvän, och det lockar andra killar.
We call them winerbrods.
fimp F43
2005-03-02 18:18
fettan eh, tråden gick ut på att folk raggar som galningar på mig nu när jag är singel. jag kan inte riktigt utelämna att jag inte var singel förrut, eftersom jag då aldrig skulle ha märkt skillnaden?
ta o kamma dig.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Borttagen
2005-03-02 18:51
ingen som raggar på mig även om jag nu är singel... måste nog bero på att jag inte är en hunk?
veronican F43
2005-03-02 19:46
Soul_Almighty P27: jag kan ragga på dig ;)
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
4
»
»»