I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Står det singel i pannan på mig?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-02-27 21:15
Old_fashioned, de kanske också vill ha mer vänner?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-02-27 21:16
fimp: lite dubbel moral av prästar o gå ut på krogen tycker då jag.. men jag kanske är för konservativ
Don't be offended
This is all my opinion
Ain't nothing that I'm saying law

2005-02-27 21:17
Old-fashioned så när man är präst kan man ej ha ett eget liv vid sidan av?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-02-27 21:17
fimp det e fan nice o va attraktiv...

det är för jävligt när inte en jävel kommer fram till en nästan.. att som kille behöva jaga hela tiden... så jag skjutsade in handduken istället...
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-02-27 21:18
huh?

2005-02-27 21:20
jag vet inte jag.
jag har väldigt svårt att tro att det är en bra ide att ragga vänner att gå på bio med på krogen.

hur gamla är prästerna?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-02-27 21:21
Misery_chick ingen aning 20-30.

2005-02-27 21:23
misery: har fkatist träffat kompisar på krogen.. tjejer som killar.. utan att det på något sätt varit sexuellt eller bara tillfälligt...

sen förresten fimp!! dagens ilandsproblem!!!! hihiih
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 21:30
Old-Fashioned F22

jo men...fyra präster på drygt 25 som går på krogen tillsammans, och blir vän med två tjejer, för att sedan gå på bio tillsammans allihop?

jag tycker det låter väldigt, väldigt suspekt.

2005-02-27 21:30
Misery_chick aaa, du kom på mig. jag ljög.

2005-02-27 21:31
fimp F21

oookeeej?
nu har ju jag inte anklagat dig för att ljuga, men om du säger det så...

2005-02-27 21:32
misery: jo men det är juh för att de är prästar det vrider sig i huvudet på en
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 21:32
Misery_chick nehe, varför är det suspekt? vad är det som är suspekt med det hela då?

2005-02-27 21:33
varför är prästar på krogen.. ska inte de bojkotta sånt ???

hahaha

Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 21:33
fimp F21

precis hela grejen?
fyra jämnåriga jätteunga präster som partar på krogen?

2005-02-27 21:34
Old-Fashioned F22

jag hade nog tyckt det var underligt även om de inte var präster.

2005-02-27 21:34
Misery_chick only in karlstad kanske? ingen aning, Jag frågade inte ut dom direkt.

2005-02-27 21:35
jag tycke det är roligt just för att de är prästar.. hhahaha...

fimp snälla svara mig vad gjorde de på krogen.. soulserch ??

hahahahahaha
hahahaha
hahahhahaaahahaahah
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 21:36
Old-Fashioned. De drack öl, pratade och dansade.

2005-02-27 21:38
ok...
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 21:40
fimp F21

jag säger bara att jag personligen hade anat ugglor i mossen och absolut inte gått med på att hooka upp med dem för att gå på bio senare.

jag finner det svårt att tro att fyra unga killar går på krogen och söker vänskap, jag finner det underligt att fyra präster går på krogen öht, och jag finner det jätte-jättekonstigt att ni har fyra såpass unga präster där du bor, som dessutom är ute och partajar ihop på krogen.

...plus att jag tycker att de OM de faktiskt går på krogen för att skaffa vänner är ännu läskigare än om de är galna partypräster ute efter lammkött.

det här är hur _jag_ skulle tänka om jag stötte på fyra 25-åriga präster på krogen, men om du tycker de verkar trevliga och inte tycker hela grejen känns skum så tänker inte jag sitta och säga att du har fel, utan bara att jag hade reagerat annorlunda.

2005-02-27 21:43
Misery_chick du har inte så många vänner va?

2005-02-27 21:44
fimp vad har hennes vänskap med saken o göra.. !!!!!!!

jag tänke som dig misery... alltså det låter inte sannorlikt att just detta skulle kunna hända
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 21:46
0ld fashinoned det låter som hon har så höga krav för hur människor ska vara för att de ska få bli hennens vänner bara

fimp F21

snälla förklara varför jag inte skulle ha så många vänner bara på grund av att jag inte tycker krogen är den bästa platsen att skaffa polare på?

Misery_chick äsch skit samma. ta det i gb om du tycker att det är viktigt. Jag tycker vi återgår till ämnet nu

2005-02-27 21:47
hahaha.. att denna disskution ens existerar.... hahhahaha
hahahaa
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 21:47
fimp F21

tycker man ska ha rätt höga krav på vem man blir vän med, vänner är liksom inget man går och samlar ihop på stan, jag tycker snarare att man är underlig om man blir polare med första bästa männska som börjar prata med en på krogen.

2005-02-27 21:49
MVP vem är det? det va nån som skickade meddelanden till mig med det namnet i här kommer jag ihåg nu....???

2005-02-27 21:54
MVP eh va? va jag onykter då ?

2005-02-27 21:56
denna tråd var rolig.. hiih värsta dockusåpan juh
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 21:56
Danijel Loung är juh min polare!!
MVP också för den delen, eller jag vet det är...

2005-02-27 21:57
håller med...sjukt rolig tråd...

2005-02-27 21:58
och ja, det står singel i pannan på dig ^_^

2005-02-27 21:58
misery: skönt så här på en söndag då man inte orkar tänka så mycket
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 22:23
jag är misery_chicks vän iaf. =P

2005-02-27 22:58
Herregud vad den här tråden spårade ut!
I´m with stupid--->

2005-02-27 23:01
haha. är kuken en radar?

2005-02-27 23:02
vi kvinnor hade turen att få en klitoris OCh ett sjätte sinne.

2005-02-27 23:02
Bo-Bo jag pratar om gångerna då jag var ute utan honom.

2005-02-27 23:09
Bo-Bo ja det kan ju vara undermedvetet i sådana fall. Hm.. spännande :)

2005-02-27 23:12
jag tycker nog att det är tvärtom. att folk raggar mer när man är mitt uppe i ngt och totalt ointresserad

2005-02-27 23:16
har sagt det en gång säger det igen

jag tror att det beror på att man är mer spännande när man inte bryr sig eller ser " desperat" ut som faktist många kan göra på krogen

han är unte brydd.. och det är alltid spännande

nu vet ni :D
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 23:18
och när man ser ett par ute o de visar ömhet förvarandra så blir man sugen på ömheten.. för är man ute o raggar så antar jag att det är sånt man söker..

det är dock annorlunda när man raggar sex
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 23:29
jo den delen finns nog oxå med.. men det är juh bara för att man vil ha det man inte kan få oxå
Don't be offended
This is all my opinion

2005-02-27 23:35
Bo-bo en sammanställning vore skoj faktiskt. ska fundera på det

2005-02-27 23:44
Bo-Bo på att man inte utstrålar desperation för fem öre tror jag

2005-02-27 23:54
Bo-Bo too tired...

2005-02-28 03:08
frange P19

inte alla vill att folk flockas runt en.

2005-02-28 16:13
själv så har nog alldrig någon raggat på mig när jag var värken singel eller upptagen, för utom min nuvarande flickvän. så varför tjura det måste ju fins några vetiga som du kan hooka med bland alla det där lirarna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.