vad händer om man "ser stark ut"? blir livet enklare?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pyssling F20 ...om man vill snärja en brud som går igång på bulliga armar men inte orkar träna kanske det gör det hela lite enklare?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick Ja. Jag är faktiskt redan stark.. men jag är spinkig.. jag vill ha enorma muskler!!!!!
mantis P19 ...but why...?
Misery_chick Hehe ne jag skoja.. Du vet, många killar tror att musklerna gör mannen. Men så ere inte.. Ungefär som många tjejer tror att brösten gör bruden. Men dom brudarna man kommer ihåg som dom alla ville ha, som skolans "pink ladys" dom hade fan inga bröst..
nu kom jag på en till sak, skulle fan vilja ha lite bättre pigment
veronican bättre som i...? på tal om pigment så kom jag på en sak som jag absolut skulle vilja ändra om det gick, jag skulle vilja vara mycket blekare.
mantis ...kanske eftersom när man gick i skolan och det fanns ett "coolt gäng" som alla dyrkade så var man ju rätt så små?
Misery_chick: då kunde vi ju faktiskt byta, jag skulle vilja bli lite brun nångång i mitt liv, en trevlig omväxling :)
veronican F21 utseendemässig byteshandel hade varit toppen, då hade du kunnat ta en hel del av mina pigment, priyan kunda tagit en bit av min längd, och voila! alla är nöjda och glada ^_^
fettan fast det är ju ändå grejer man kan fixa själv om man bara ger sig fan på det, hår växer, och är man otålig och har råd kan man förlänga, och men motivation, rätt mat och motion så kan man ju göra sig av med fläsket också...hade jag gjort om jag inte vore så lat ^_^
Skribent
2005-03-31 00:05
"Större bröst, större läppar, fettsugninglyfta ögonlocken..." 16-åringar som skriver sånt skrämmer mig. Snart ser vi väl ut som Jenna Jameson allihop... Kanske skulle det göra runkpellarna glada, men inte fan oss själva, i längden. Någon som vill klämma på mina bilringar...?
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite
bilringar är tjusigt, jag vill klämma!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ÄgerDig hehe, när vi blir gamla kommer flickor i nedre tonåren se ut som
donatella versace hela högen ^_^
Bilringar fo pres! Donatella är iofs en jävla druglord.
Skribent
2005-03-31 00:13
Jag är bara glad att jag slipper plågas av komplex, som så många verkar göra (och skriver man att man inte har utseendekomplex så är det jantelagen som kommer fram och man ska inte tro att man är något. om man inte sa "guud va ja e tjock" när man gick i åttan så blev man mobbad). Nä, nu ska jag gråta över att folk känner sig tvungna att kompensera taskiga självförtroenden med plast och nervgifter. Finns så mycket annat att göra för de pengarna...
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite
om inte min längd gör sin nytta snart skulle jag kunna bli en 5 cm kortare.
Jag är rätt så nöjd, skulle vilja vara lite mer fit, men som misery_chick skrev tar jag tag i det och börjar träna så blir det bra. Annars så kulle jag vilja att min frisör skulle kunna klistra tillbaks mitt hår NU! NU NU!
I´m with stupid--->
hmm.. nagelbandet på lillfingret är lite nött.. fixa det och jag är nöjd.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
"jag skulle vända upp och ned på ögonen!" -> lol... hysteriskt kul! (seriöst, jag skrattar) pyssling: :)
ta bort alla födelsemärken. hatar dem.
Watakushi P16 om du är 16 så borde det väl inte ens kosta någonting att ta bort större födelsemärken?
styra upp längden typ 2.20 sen gå o spöa dvärgar
ingeeeet.. =)
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Misery_chick Jag snackar inte om låg/mellanstadiet. Lite äldre änna, och det behöde inte vara ett coolt gäng heller.. Men det är samma med tjejer på krogen och uta på stan och överallt. Dom sötaste brudarna skit små bröst.
titta nu kom jag ju på en sak till, skulle oxå vilja ta bort lite födelsemärken
innan jag skulle gå och lägga mig igårkväll kom jag på en hel del saker till som jag skulle vilja göra. Och jo om jag fick chansen skulle jag ta den!...jag har bara inte de ekonomiska resurser som krävs för att finansiera detta än, men sen när jag börjar jobba ska jag börja spara till mina operationer. Och en liten sak till...när jag var mindre opererade jag bort ett födelsemärke som jag hade på ryggen, gratis. Det blev bra sen, nu är det fint.
Skribent
2005-03-31 14:42
AAAAH, den där känslan av tragik är som en kniv i hjärtat... MISÄR! Måste sluta läsa såadana här trådar... Tappar ju hoppet helt. Det är skillnad på folk med seriösa defekter och unga tjejer som gör LISTOR på all skit de vill stoppa in i och suga ut ur kroppen. Med risk för att låta elak, sofijaaa: Om jag hade varit en närstående till dig hade jag bankat lite vett i huvudet på dig... Tror på terapi som ett bättre alternativ.
Ägerdig fy fan vad trött man blir på sådana som dig. Så du ska skicka någon som vill klippa sig och tatuera sig till en psykolog också eller?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
skulle fixa till huden i ansikter pga finnar, förminska näsan, bleka tänderna, bli brun, kanske förstora brösten till en storlek större. resten går ju o fixa genom motion o träna. men ja skulle bara ändra på något utan att operera, typ som Anden i Aladdin, om det fans en sån som kunde trolla =)
Skribent
2005-03-31 14:48
fimp: Och du jämför tatuering och hårklippning med att operera sig? Du anar inte hur trött jag är på sådana som DIG, som häver ur sig sitt kassa självförtroende FÖR ALLA och sen förnekar det. Hade du inte hellre mått bra med dig själv än velat föränbdra allt i spegeln? Ingen som mår friskt är så jävla utseendefixerad att man sliter ihop många tusen för ett par större kupor och Big Brother-looken. Tatuera dig och klipp dig hur mycket du vill, men mitt tips till dig är fortfarande terapi...
va folk bölar om att de är för korta / långa, för små / stora bröst...osv osv... ni har en kropp, älska den. iofs så hade jag inte tackat nej till nåt som kan fixa till min högra hand, den ser fucked up ut.
We call them winerbrods.
skunkafied: jag skulle aldrig våga operera något på allvar, iaf inte nu. men träna kan ma nju göra så man är fast o fin. jag gillar iaf mitt leende ibland. =) hehe tror det gäller många, att dom egentligen aldrig skulle våga/vilja operera sig.
Ja, visst är det hemskt att inte se ut som alla andra? Ingen ska väl behöva utstå det! Men , jag tror inte att ni som skriver härinne klarar av att se objektivt på er själva och era egna kroppar. Jag råkar vara expert i ämnet. Jag har tittat både på Top Model, Paradise Hotel och Sunset Beach. Dessutom känner jag två fotomodeller och är bekant med en utvikningsmodell i Slitz. Kontakta mig så kan jag för en ynka tusenlapp berätta vad som är fel på er och vad ni måste ändra på för att slippa gå hem förudmjukade från Bert Karlssons kändisskola. Till ÄgerDig och skunkafied - var tysta, jag kan tjäna grova stålar här!
skulle väll va att tatuera in en trojan logo på axeln med texten skinhead reggae.sen en krans på andra axeln och crucified skinhead på underarmen typ.
Princess - absolut, träning är det bästa...inte nog med att man får en fastare kropp (faktiskt!) man känner sig bätter och får dessutom bättre självförtroende. ÄterDig - får jag en del av kakan om jag ber om ursäkt?
We call them winerbrods.
jag vill va riktigt bitig.. ha en nice solbränna och en 23 centimeters kuk..
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Större bröst Skära bort dom Silikon i läpparna Suga ut silikonet från läpparna Göra näsan mindre Göra näsan ännu större sen Höja ögonbrynen sen sänka dom så dom hänger över kinderna Fettsugning Sen operera in lite grisfett Födelsemärken Tatuera dit födelsemärkena Tatueringar Ta bort tatueringarna Vill bli kortare Sen vill jag bli längre Klippa mig Sen vill jag sätta dit löshår Operera så jag får en 40cm's penis Sen krympa den så den bara är 22cm igen Mindre fötter Juste, glömde jag fettsugningen och ögonbrynshöjningen? Vafan.. finns det ingen måtta på folk? Var nöjda med er själva som ni är för helvete, annars kan jag skära i er för en billig penning, har snott ett par sånna dissikerings-knivar från NO'n när jag gick högstadiet. Blir nog skitbra, har tyvärr inget bröst-silikon men jag skär upp er o sprutar in lite tätnings-silikon så blir det skitbra, tråd får ni själva ta med, har använt upp all när jag suttit vid min kära moders symaskin och gjort kuddar och diverse täcken, kalsonger och sånt..! Brabra! Hör av er om ni är sugna på nån av mina idéer! Fred
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
ville_du_nåt min förändring e inte så märkbar. jag vill bli stor (kan jag bli utav o träna i massa år).. ha en solbränna (kan köpa solariekort)... oki en 23 centimeters picka kanske e stor ändring... jag är nöjd med min picka nu men 23 centimeter skulle nog sitta ännu bättre.. och det syns ju inte "utåt"... det är väl inte så farligt?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
skunkafied Klart! Det har för övrigt precis öppnat en plastikkirurgiklinik i mitt grannhus. Jag jublade, särskilt när de högg ner träden som skilde trädgårdarna åt så att vi kom ÄNNU närmre varandra.
Jag vill vara lääääääängre :( !!
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
öhh.. förminska mina fötter? går fan inte att få tag på ett par vettiga skor. eller snarare vill jag att skor ska finnas i större storlekar.. iaf fler upplagor av de storlekarna.. annars vet jag inte.. förändra något? njaa.. skulle iofs vara rätt coolt att vända upp och ner på huvet.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Shunare: props.. du är den första killen som vågar nämna pistolen :) även om jag tror att det finns betydligt fler här som går i dom banorna.. som du säger.. 22-23 centimeter rock n roll pickadoll är ju fräckt.. haha :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
då hade man väl sett allt på rätt håll.....
Skåne!
ÄgerDig , ehh...du jag har faktiskt funderat på terapi, eller att gå till en psykolog eller liknande. Jag har bara inte vågat det än...vet inte riktigt varför, men jag kämpar själv så länge...mot min extremt dåliga självbild, och mitt ännu dåligare självförtroende. You know, every day is a struggle. Det är långt ifrån nice att vakna, se sig i spegeln...och bara önska att man kan gå och gömma sig, det är så jag känner, vill bara gömma mig...ett litet tag bara, tills allt blir bra, tills jag blir nöjd. Det har hänt att jag tycker att jag ser ok ut. När jag hade pojkvän mådde jag lite bättre...men sen när det tog slut, jaa då blev det fan mkt värre än vad det var innan honom. Men kanske jag går till psykolog,...eller så sparar jag och går till plastikkirurg...vi får se...
lite mindre näsa, mindre finnar/porer, vitare tänder, lite mer muskler. typ.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Ägerdig det här är min kropp. En kropp jag ska leva i och vara nöjd med. Så va fan skulle jag nöja mig med det jag ser i spegeln om jag inte gillar det? Det är jag som ska leva i denna kropp, varför skulle jag avstå från att operera mig bara för att det är "fel" ? My money,My body, My life.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Skribent
2005-03-31 21:46
sofijaaa: Jag tror att så fort du funkar på insidan så komemr du se utsidan på ett helt annat sätt. För lägger du dig under kniven tar du inte bort den dåliga självkänslan, du behandlar symptomen istället för orsaken. Antagligen ser du normal och fin ut och behöver egentligen bara få känna dig nöjd med dig själv. Herregud, du är 16 år! Du ska inte fundera på framtida operationer, det finns så mycket större och viktigare saker för dig. Tycker verkligen att du ska prata med någon. Som du förmodligen vet är du inte direkt ensam om sådana tankar... Gå den smala vägen och hitta självsäkerhet inom dig istället för att bara skrapa på ytan.
fimp F21 mjo, men just eftersom det är din kropp som du ska leva med i hela ditt liv så kan man ju å andra sidan tycka att du borde vara rädd om den och inte utsätta den för ingrepp som du egentligen inte måste göra?
Skribent
2005-03-31 21:48
fimp: Ja, du får göra vad fan du vill med din kropp, men jag får analysera orsakerna till varför du gör det. Fair enough. My thoughts, my opinions, my life...