I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om du fick ändra ditt utseende..

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-03-31 21:50
Misery_chick en operation är såklart en stor risk. Det är sant. Men saker kan hända när som helst. Du kan bli påkörd av en bil på väg till skolan. Risker tas varje minut av ens liv.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-03-31 21:50
ÄgerDig då undrar jag hur du kan analysera detta när du inte känner mig?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-03-31 21:51
du har väl rätt, verkar bara så mkt enklare (meeen tyvärr så mkt dyrare) att gå till en plastikkirurg...jag ska seriöst överväga att skaffa hjälp. Men det känns som om jag gör det kommer jag få typ nån stämpel, "hon som går till psykolog"..ahh hon klarar sig inte själv osv. du fattar????

Att söka hjälp är som ett bevis på att jag har problem, jag vill inte vara problembarn, det har jag aldrig varit, jag vill bara vara vanlig...och nöjd. u get it va??? Jag vill inte ha stämpel!!!

2005-03-31 21:51
sofijaaa det är en styrka att våga söka hjälp. Inte en svaghet.
Skribent

2005-03-31 21:52
fimp: Eftersom du inte gör annat än nedvärdera dig själv och hänga ut ditt dåliga självförtroende och kassa kärleksliv på whoa så tror jag nog att jag kan dra vissa slutsatser.

En av många stackars osäkra flickor i statistiken...
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2005-03-31 21:54
fimp F21

mjo, men med det argumentet kan man ju göra vad som helst, "visst, att äta glassplitter är en risk, men jag kan bli påkörd av en bil på väg till skolan, Risker tas varje minut av ens liv." ^_^

...men jag tycker alla får göra som de vill, vill man operera brösten, gör det, vill man sy fast ett tredje öra mellan ögonbrynen, gör det, vad man gör med sin kropp har ingen annan med att göra.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Skribent

2005-03-31 21:54
sofijaaa: Yes, jag fattar. Är likadan, vill inte riktigt erkänna problemet med att snacka om det. Men tänk på att i din ålder så finns det folk att snacka med ganska lättillgängligt och gratis dessutom... Du behöver ju inte berätta för folk om att du gör det heller, om det nu är så att det känns jobbigt. Ring ungdomsmottagningen och kolla vetja, de har ofta bra folk för sånt.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2005-03-31 21:55
Ägerdig haha "ok". Jag kan säga dig som så att min operation inte har ett SKIT med nån kärlekssorg eller något att göra. Hade du känt mig hade du vetat det.

Åh, blir så trött på människor som drar sina egna slutsatser och leker psykologer! jag kanske inte är "en av många stackars osäkra flickor i statistiken", du har ingen aning om vad mitt motiv till min operation var.

2005-03-31 21:55
Misery_ exakt. Om det inte handlar om anorexia eller något annat.
Skribent

2005-03-31 22:00
fimp: Små tuttar? Fula tuttar? Tjocka tuttar?

Oh no.

Heroinhoror och 19-åriga porrstjärnor får också göra som de vill, men det skadar inte att vara lite kritisk till det de gör.

2005-03-31 22:03
Ägerdig vad vill du att jag ska svara på det där?
Skribent

2005-03-31 22:05
fimp: ...

2005-03-31 22:10
ok: ...

2005-03-31 22:44
Många tjejer som vill ändra sina bröst...
Visst om de gör det för sin egen, och inte för någon sliskig pojkväns skull.

Men silikon blir ju bara lyckat på typ en av hundra verkar det som så...

2005-03-31 23:35
skaffat mig en haka!
Lärtz in my Hertz!

2005-04-01 00:22
Hett tips!

Lyssna på Self love med Jaguar Wright och ta en kaka till.

2005-04-01 00:36
Ta bort mina väldigt irriterande finnar!
I live my life one videogame at a time.

2005-04-01 01:14
Några cm mindre härlighet om det gick att ordna.Priyan kan få ett par där också. = )

27 cm är inte alltid en blessing lads.

2005-04-01 01:39
tatueringar är väl det enda jag vill ändra på, vill ha fler.

kanske fixa knölen på min näsa som bara jag tänker på, men det lär inte bli av, den är en del av mig.

saker jag funderat länge och många gånger på:
1. skaffa alvöron
2. plocka ut ca 4 revben och få en sjukt smal midja
3. knacka bort näsknölen
4. om man kunde: bleka huden till kritvit, är "bara" blek som fan nu. vill vara kritvit.

är nöjd med min längd och mitt skeletts uppbyggnad, utom midjegrejen då, men vad fan...

annars är allt ok. jag är i stort sett nöjd med mig själv.

fimp F21

"Om det inte handlar om anorexia eller något annat."

på vilket sätt har någon annan mer med det att göra än t.ex. om någon opererar sig till döds?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-01 03:09
Det enda med min kropp som jag inte trivs med, det är viss kroppsbehåring. Förutom det så är jag nöjd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-01 05:54
jag ska fixa alvöron, ta ut fyra revben, knäcka näsbenet samt käka piller som plockar bort mitt pigment.
det förväntas av mig eftersom jag leker med tanken på att göra det, så då måste jag göra det.

vissa skaffar plastboobies, knäcker näsbenet och sprutar in tuppkamsgelé i läpparna, andra gör som jag... ^_^
(för att vara övertydlig: vad jag gör är att leka med tanken på att kunna förändra mitt utseende till en fantasifigur)

2005-04-01 11:17
junkgirl ja det är såklart lika fel att operera sig till döds. Men det är det ingen i den här tråden som pratat om att göra.

2005-04-01 15:16
fimp F21

...

du är medveten om att man kan dö under en vanlig bröstförstoring va? och tror du att anorektiker planerar att svälta sig till döds? nej, lika lite som du planerar att dö när du petar in plast i brösten. de vill, liksom såna som du, bara bli "fina".

2005-04-01 15:57
det klart att det finns vissa saker som man själv önskar att man föddes med, men jag skulle aldrig betala pengar för att skaffa det. totalt värdelöst

2005-04-01 15:59
jag är fan så rätt som det går. skulle inte ändra på något alls. skulle kännas skit läskigt att se anorlunda ut. läger hälre pengar på mer skysta kläder.

2005-04-01 16:04
Och hur många har dött en en bröstförstoring i västvärlden de senaste 20 åren?

2005-04-01 16:11
"det klart att det finns vissa saker som man själv önskar att man föddes med, men jag skulle aldrig betala pengar för att skaffa det"

så sant så.. det skulle väl snarare vara just det att man önskar att någonting var annorlunda än att man vill förrändra.

I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2005-04-01 17:35
Messo: Illa om man har så låg IQ att det syns utåt.. går du alltid runt och gapar eller? :)

2005-04-01 17:37
Filbunke P18

lär ju synas när man står och försöker öppna en dörr i två timmar om inte annat ^_^

2005-04-01 17:46
beror pa vilken period man ar i

jag skulle mer vilja andra livsstil och borja trana igen. och en tatuering
Femme fatale

2005-04-01 17:54
Misery_chick: haha, jo det är sant.. :)

2005-04-01 17:56
tips till alla tjejer: läppförstoring är iiiinte snyggt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-04-01 17:57
Refused: Beror väl på om man anser att det är snyggt att se ut som ett vandrande frågetecken eller inte? :)

2005-04-01 18:03
junkgirl självklart är jag medveten om att man kan dö vid en vanlig bröstoperation. Jag läste väl på innan jag la mig under kniven. Och vad menar du med sådana som du? du är ju precis likadan. Du vill ändra ditt utseende. Ta ut fyra revben , tror du inte man kan dö av det?

2005-04-01 18:05
fimp F21

tror du på allvar att hon kommer ta bort fyra revben?

2005-04-01 18:09
refused. men om man foddes med stora lappar?
Femme fatale

2005-04-01 18:11
Misery_chick ja.

2005-04-01 18:12
ta bort några revben så jag kan su*host* av mig själv :)

Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2005-04-01 18:14
haha

2005-04-01 18:15
fimp F21

då kan jag bara beklaga.

2005-04-01 18:17
haha alla snackar visst revben i tråden..

saknas bara att nåt geni kommer och drar alla barnen skämtet och kjell på grillfesten.. cmah?
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2005-04-01 18:18
Misery_chick men hon sa ju det.

2005-04-01 18:19
fimp F21

ibland så vet jag inte om du skämtar eller är seriös, och då blir jag lite skrämd.

2005-04-01 18:27
jag är på det stora hela jävligt nöjd. jag tycker att jag är typ den sötaste tjejen i hela världen, den enda som knäcker mig är audrey hepburn, och det kan jag ta. ;)
ibland nojar jag ändå ut på att jag kanske inte ser så bra ut, och alltid är det i andra tjejers närvaro jag känner mig osäker. jag skiter fullständigt i killar, alla killar har konstig smak ändå, och klär sig i kläder som normala människor tränar i. jag kan verkligen inte ta på allvar vad människor i mjukiskläder tycker om mitt utseende.
men tjejer ser förstås direkt vad som är fel med mitt utseende, eller min klädsel. de ser direkt om mina ögonbryn är felplockade eller om jag har klumpar i mascaran, eller whatever. tjejer är skitläskiga.
men iaf:
det enda som kan störa mig lite är att jag är lite väl kort. (163 cm).
skulle kunna tänka mig mindre bröst också, det passar inte i en rakt skuren 60-tals fodralklänning att ha bröst alls egentligen.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-04-01 18:39
bleka tänderna
fettsuga lår och mage och armar
näsan mindre
ögonen större
någon hudbehandling
laser behandling på ögonen

det finns nog mer..

2005-04-01 18:49
jag skulle bara vilja ha en GRYM hudbehandling. har inte så stora problem med finnar men det är så jobbigt att hålla på med 3 olika clerasil preparat varje morgon och kväll.. FFS!

2005-04-01 19:40
amar:

då ser det naturligt ut...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-04-02 00:34
fimp F21

men herregud människa... jag leker med tanken på att se ut som en seriefigur, tror du seriöst att jag skulle göra det om jag fick chansen? läs igenom vad jag skrivit igen, och tänk lite den här gången. du är ju läskig...

LittleJohnny

ska kolla, men tror inte att jag kommer att hitta så mycket statistik på just det, eftersom risken att man dör när man går under narkos är lika hög på alla operationer. och det händer.

2005-04-02 01:04
jag har till slut accepterat mig själv och mitt utseende. jag vill bara få lite mer muskler och bränna på en del ställen så att jag kan breaka ordentligt. that's it. kommer aldrig att operera mig, för jag tycker själv att det naturliga är det som ser bäst ut. ser ingen tjusning att s ut på nåt visst sätt för att vara någon annan till lags. skulle inte ha emot att bli en breakande nunna om nu ingen skulle bli attraherad av mig i framtiden. just nu har jag dock inget problem med det, så whatever. hoppas att vi en dag ska sluta se barbie som idealet.
Delam tange barat

2005-04-02 01:30
Rachel F17

läser du ens vad du skriver?