Misery_chick nu är du inne på risker igen. Och där har vi kommit överens om att de är större vid en operation.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp F21 men förihelvete. att kolla om en tatuerare är seriös kan man kolla rätt enkelt, men att kunna dö under en operation kan man göra hur bra kirurgen än är. tateringar har funnits sen istiden, vad jag vet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fimp F21 ...och snälla, kan du inte förkara var etik och moral kommer in i bilden, för jag fattar fortfarande inte vad du menade med det.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
fimp F21 nej, det har jag inte påstått, jag sminkar mig för att jag "vet" att samhället ser mig som finare då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
junkgirl exakt. I rest my case.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp F21 nej, för det är fortfarande inte jämförbart att villigt riskera sitt liv genom att ändra på kroppens form och att färglägga sin hud.
junkgirl jag ger upp. Orkar inte med dig. Du och din värld är det ENDA rätta.
fimp F21 vad bra att du insett det då. du framstår som ganska dum här, bara så att du vet det.
junkgirl "ok."
girl fight:D
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Mina tumnaglar är lite lustiga.. blir alltid generad förut när någon påpekade det Sen lite större muskler skulle ju inte skada Kanske lite längre också junkgirl och fimp F21 borde ta och softilera lite
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Ni som skrivet fettsugning är ju fan riktigt patetiska... Saker som bröst och så kan jag förstå. Men att bara vara så jävla lat så man ska suga ur sitt fett istället för att träna och gå på lågkalori-diet osv. Tror ni att ni kommer behålla eran nya vikt sen? Med era nya fina ärr och hål i magen också... Det enda sättet att bli, och hålla sig smal, är disciplin. Om man inte är som jag och har ämnesomsättning * 1000
LittleJohnny vissa blir in32te smala av att träna.
fimp F21 träna och gå på en lågkalori-diet, skrev han. sen beror det förstås på vad man tränar, om man bygger muskler eller om man bränner fett, och det är självklart också beroende av vad man äter, och av hur länge man håller på.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
snorty ja klart man blir mer fit. Men faktum kvarstår att visa saker går inte o träna bort hur mycket man än försöker. Tex efter en graviditet .
fimp F21 du försöker lura i helt fel människa vad man kan och inte kan träna bort efter en graviditet. jag jobbar på bb, och jag vet med största säkerhet att det visst går att träna och äta rätt för att bli av med extra kilon, och det lilla som finns kvar efter en gravmage.
snorty jag försöker absolut inte lura någon. Jag vet bara att man kan få hängig hud efteråt som ej går att åtgärda med träning. Om jag har fel, så backar jag självklart.
fimp F21 nu pratar vi om helt olika saker. fett går att förbrännas genom att äta rätt och träna. fett kan också tas bort genom en fettsugning. hängig hud är någonting helt annat. huden hänger inte alltid riktigt med om man snabbt förlorar vikt, men på en yngre person brukar den strama upp sig av sig självt, p.g.a. elasticiteten. i vissa fall gör den inte det, om det t.ex. handlar om någon som förlorat _väldigt_ myket i vikt, men det kan korrigeras kirurgiskt. men för en vanlig kvinna som genomgått en graviditet så får vi anta att hon gått upp minst tio kilo i barn+moderkaka+fostervatten+en extra liter blod. en del av de tio kilona försvinner iom förlossningen (-barn, -moderkaka, -fostervatten). sedan är amning otroligt energikrävande, och förbränner mycket bara det, förutsatt att man ammar. som du märker finns det bara några få kilon kvar att göra sig av med. därtill är många kvinnor gravida då de är så pass unga att huden kommer att anpassa sig av sig självt.
snorty då är vi överens.
Jag skulle vilja ha en mindre rumpa/höfter...vissa anser dock att det är det finaste på min kropp, så jag vet inte om det vore så nödvändigt.. Annars är jag nöjd!
Let´s diffuse it, old school!
jag skulle göra mig själv osynlig. definitivt.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Steem syr du dina egna kläder från ull du själv fått från dina producerande får? om inte, så stöder du också detta!
fimp F21 ska du börja jämföra fettsugningar med klädval nu också?
Misery_chick nej. har jag sagt det?
fimp F21 vad menade du då?
fimp F21 "syr du dina egna kläder från ull du själv fått från dina producerande får? om inte, så stöder du också detta!" ja, det gjorde du faktiskt. du borde kolla upp om det är något fel på ditt närminne...
Misery och junkgirl. Det var adresserat till nån som inte heter Misery_chick eller junkgirl va? låt henne då svara först innan ni hackar på mig. dessutom junkgirl. VART i den meningen står det så?
fimp F21 det jag undrar var vad du menade, varför ska jag då vänta tills du får svar, ser inte hur det skulle spela ngn roll? och jag ställer en enkel fråga, hur är det att hacka på dig?
Misery_chick du får helt enkelt vänta och följa vad vi säger till varandra.
fimp F21 diskuterar du i ett diskussionsforum får du ta att folk lägger sig i. läs igenom hennes inlägg och sen ditt eget. du jämför bröstförstoringar och fettsugning med klädval, eftersom du påpekar att hennes klädval också stödjer förlegade ideal och what not. du vet mycket väl vad du skrev.
fimp F21 hennes fråga var riktat till dig, inte till Steem. är det svårt att svara?
junkgirl det finns ingen logik i vad du skriver. Och jag orkar verkligen inte med dig, du nitiska människa. Adjöss. jag tänker inte svara på något du skriver , oavsett vad det är. För du ger dig ändåså inte, oavsett om jag har rätt eller inte.
fimp F21 ...du har inte haft rätt hittills när du pratat med mig, så... det är knappast mitt fel att du är överkänslig och intar försvarsposition så fort man frågar dig vad du menar eller ifrågasätter dig på annat sätt. lugna ner dig människa.
fimp F21 ...och visst finns det logik i det jag skriver, det gäller bara att förstå det jag skriver och läsa det utan att tro att det är något slags personligt påhopp, som du tycks tro.
Steem nej jag fettsuger mig inte över huvudtaget,
Steem nej jag förstår verkligen inte. förklara gärna.
Adda 50kg muskler, 30 cm längd och 9 cm ärr över vänster öga.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Steem jag har aldrig påstått att jag INTE stödjer skönhetsindustrin?
Jag skulle vilja ha perfekt hy.. annars skulle jag inte vilja ändra på nåt. kanske ville bli lite smalare, typ spänstigare, men det kan jag ju träna mig till. Och om jag ändrar på nåt, så är det ju inte JAG liksom! Skulle kännas skitkonstigt
Lovato F17...e det du på din bild på din pess..du har ju fan redan perfekt hy iså fall!!!!
Steem ok. ja du är ju inte bra på att diskutera så mys på.
fimp jag tycker Steem är bra på att diskutera. iaf vad jag sett här.