I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag är kille, kasta första stenen!!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-08-12 12:54
PUCK P21 Whatever...

Lynguistic P20 Wööörd,men TRASH enligt mig,som ni har era åsikter ,har jag mina :) aiit?

Misery_chick (/b YEEEEPP ,smuuuts! aka ...slappfittor och herpes-snoppar....
Cutta DoM

2005-08-12 12:57
Lady_N F19

"slappfittor" ?
du skämtar?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-08-12 12:58
lYNGUISTIK
Eftersom då kanske folk tror att du bara är en av allihopa som hon har sex med. därför är du värd lite..
men men.. bara för dig att inse att alla inte

det kan stämma delvis för att jag vill inte behövsa skämmas för min tjej eller behöva gå genom stan med henne och träffa 6745y65i78som hon har legat med men du verkar inte ha så mycket emot det sen e det så då att de flesta tjejrna som e billiga inte direkt e flickväns matrial.

som sagt jag har väl mer stolthet än dig.

Refused P24
Så om man säger att ngn som är på ett visst sätt inte verkar respektera sig själv, så har man inte samtidigt gjort en värdering av om dennes livsstil är bra eller dålig?

omformulera fatta inte va du menar.
B.Boy 4 life

2005-08-12 12:58
Misery_chick Nääääää fullt jävla seriös... skämtar du om att jag skämtar?
Cutta DoM

2005-08-12 13:00
Raven7 P24 Stolthet,wöööörd... de e nog mitt mellan-namn haha :)
Cutta DoM

2005-08-12 13:01
Lady_N F19

så du tror att har men sex med olika partners blir man slapp?

2005-08-12 13:03
Misery_chick Många var nog ordet,de är bevisat...comprendeee?
Cutta DoM

2005-08-12 13:03
Lady_N F19
Men vadå.. det är en hel del skillnad på att ha olika åsikter och kalla den andras åsikter för smuts.. Jag själv uppskattar inte att ha sex med många.. jag tycker det är bra att hålla sig till så få speciella som möjligt.. Däremot så inser jag att andra har andra åsikter om detta.. och dom är varken mer eller mindre smuts än mig..

Raven7 P24
som sagt jag har väl mer stolthet än dig.
Det är snarare att vi definerar stolthet som olika saker..
Du ser stolthet som att ingen annan ska tycka dåligt om mig..
samtidigt som jag tycker att stolthet är nått som kommer innifrån..

Hur som helst så skämms jag inte för något som någon annan har gjort.. Om min flickvän har haft sex med 100 killar så är det inget jag ska skämmas för.. Men sen så är det kanske så för att jag inte bryr mig om vilka andra har sex med.. och om jag träffar en tjej jag har haft sex med och hon är tillsammans med en annan kille så tänker jag knappast "haha hon har jag haft sex med, vilken idiotkille han måste vara".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-12 13:04
Lady_N F19
Snoppar är ju inte tillräckligt stora för att göra en tjej slapp..
Det e definitivt inte bevisat.. isånnafall vill jag se beviset..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-12 13:06
Lady_N F19

de bevisen vill jag se.

om något så tränas ju muskulaturen upp om man har mycket sex, så man upplevs som trängre.

2005-08-12 13:06
Misery_chick

så du tror att har men sex med olika partners blir man slapp?

asså varför sitter du och märker ut ord för , du fattar va hon menar, så dålig pinsamt när man inte har argument och börja märka ut ord. det e slan vännen, lyft huvet ur manga tidningar och kom ut i riktiga världen och se hur det funkar och lär dig lite slang
B.Boy 4 life

2005-08-12 13:07
Lynguistic P20 Yeye,jag tycker att den "livs-stilen" i sig är smutsig...alltså om vi säger såhär... tänker jag på "springfittor&springkukar" ..så kommer de inga blomängar och regnbågar upp i tankarna direkt... snarare,aids,vårtor..etc. :)) haha de ja ville säga me smuts....true that
Cutta DoM

2005-08-12 13:09
Lady_N F19
men hallå.. Det finns faktiskt folk som har kondom på sig. =) Du kanske inte håller med om den livsstilen.. Men det är inte nog med anledning att kalla det för smuts.. det är väl nog att du inte behöver leva den livsstilen.. men man ska respektera andra.. och det gör man inte genom att kalla dom smuts.

2005-08-12 13:10
Raven7 P24

"asså varför sitter du och märker ut ord för , du fattar va hon menar, så dålig pinsamt när man inte har argument och börja märka ut ord. det e slan vännen, lyft huvet ur manga tidningar och kom ut i riktiga världen och se hur det funkar och lär dig lite slang"

W 2 da ööööööörd !
Cutta DoM

2005-08-12 13:11
Lynguistic P20 Nä,verkligen inte...såna personer förtjänar inte min respekt...dom sprider ju mer sjukdommar än kloakråttor.

Cutta DoM

2005-08-12 13:12
Lady_N F19
Kloakråttor sprider inga sjukdommar.!!! =))
Har dom kondomer så sprider dom inga sjukdommar dom heller..

2005-08-12 13:12

Lynguistic P20

Hur som helst så skämms jag inte för något som någon annan har gjort.. Om min flickvän har haft sex med 100 killar så är det inget jag skäms för.

om man e tillräckligt nära nån och tycker om nån så skäms man för deras handlingar precis på samma sätt som man kan bli stolt över ders handlingar och beteende.
och hur speciell känner man sig när man vet att man e nr 70u5565 (special place in her heart)
B.Boy 4 life

2005-08-12 13:14
Lady_N F19

"Nä,verkligen inte...såna personer förtjänar inte min respekt...dom sprider ju mer sjukdommar än kloakråttor.
"

byt ur "sjukdomar" mot "hat/fördomar" och ta en titt på dig själv.

2005-08-12 13:18
Raven7 P24
Att du har haft sex med en tjej visar väl inte på nått sätt hur speciell du är för henne.?
Nej.. jag varför ska man skämmas för sin partners beteende.??
Däremot om man inte accepterar det och tycker det är för moraliskt fel.. då kan man välja att inte vara tillsammans med henne.. men skämmas behöver man ju inte göra för någon annan.

2005-08-12 13:19
Lynguistic P20 Jag står kvar vid det.

PUCK P21 Wööööörd...

Misery_chick Och vad FAN har jag att älska hos sånt folk då??? Tell me...plz...
Cutta DoM

2005-08-12 13:19
Raven7:

Haha det där hade inte jag skrivit!

Det här skrev jag:

Varför kan du inte bedöma om en kille är äcklig? Du måste väl inte vara beredd att sätta på nån för att kunna göra en sån bedömning?

Men om man säger så här då, skulle du kunna tänka dig gruppsex?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-08-12 13:20
Lady_N F19

jag har väl ändå aldrig sagt att du måste älska någon överhuvudtaget?

2005-08-12 13:20
Lady_N F19

...jag tror du missförstår vad puck tycker är vidrigt.

2005-08-12 13:23
lynguistik! Om din tjej lyckas med något otrolig och åstakommer något vacker, positiv lr bra, blir inte du stolt över henne då ...jo det bli du och på samma sätt som du blir stolt över henns handling så kan du skämmas över hennes handling.

så du menar att du skulle kunna vara tillsammans med en tjej som du tycker om fastän hon har legat med 40 pers och har haft gruppsex 20 gpnger med massa killar i din stad osv osv
B.Boy 4 life

2005-08-12 13:24
Lady_N F19
Vadå.. att kloakråttor sprider sjukdommar?? Eller att folk som har sex med många sprider sjukdommar.. även fast dom har kondomer.?

2005-08-12 13:25
Raven7

"så du menar att du skulle kunna vara tillsammans med en tjej som du tycker om fastän hon har legat med 40 pers och har haft gruppsex 20 gpnger med massa killar i din stad osv osv "

så länge det inte fortfarande händer när vi är tillsammans så skulle jag inte ha några somhelst problem med det.

(om vi byter plats på kille och tjej dårå)

2005-08-12 13:29
PUCK

asså förlåt men jag har skitsvår o fatta va du menar .......får inte nån logi kur det där lr så e det jag som e trög.
B.Boy 4 life

2005-08-12 13:30
Misery_chick

så länge det inte fortfarande händer när vi är tillsammans så skulle jag inte ha några somhelst problem med det.

okej :D:D:D:D:D
B.Boy 4 life

2005-08-12 13:31
Raven7 P24

jäpp, the past is the past, me no care. ^_^

2005-08-12 13:34
Misery_chick

DÅSÅ

PUCK P21 Är inte det här ett fritt land?

Cutta DoM

2005-08-12 13:36
Lady_N F19

ja?
så vad bråkar du om?

2005-08-12 13:36
Lady_N F19
Såklart det är ett fritt land.. däremot blir vårt fria land knappast speciellt fritt om man har obefogade fördommar om folk.. Och därför så bör folk bete sig efter ett visst mönster..

2005-08-12 13:38
Misery_chick Vadå va bråkar jag om??? De e ju du som fucking ifrågasätter allt jag TYCKER .
Cutta DoM

2005-08-12 13:39
Lady_N F19

om du inte pallar att folk ifrågasätter dig, så kanske diskussionsforum inte är din grej?

2005-08-12 13:41
Misery_chick Om du inte har nåt bättre argument än de här

ja?
så vad bråkar du om?

så kanske du bör S.T.F.U ist?

Cutta DoM

2005-08-12 13:42
Lady_N F19

argument?

att jag undrar vad du yrar om är inte samma sak som att argumentera för något.

2005-08-12 13:42
Misery_chick

the past is the past

du vet allt sätter sina spår och har sina konsekvenser , man kommer aldrig från sitt förflutna.
som Lady_N F19 sa "hora i själen"
B.Boy 4 life

2005-08-12 13:44
Misery_chick så om folk inte tycker som du så måste dom yra? or WHAT?

Raven7 P24 Wööörd
Cutta DoM

2005-08-12 13:45
Raven7 P24

"du vet allt sätter sina spår och har sina konsekvenser , man kommer aldrig från sitt förflutna. "

ja, man har altid med sig sitt förflutna, men det betyder inte att man för alltid är sitt förflutna

" som Lady_N F19 sa "hora i själen" "

hora i själen?
för att man haft gruppsex eller legat med många?

2005-08-12 13:45
Lady_N F19

nej, det måste de inte.

2005-08-12 13:46
Misery_chick Dåså,va yrar du om?
Cutta DoM

2005-08-12 13:47
så om folk inte tycker som du så måste dom yra? or WHAT?

HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA fan va sant.

B.Boy 4 life

2005-08-12 13:48
Raven7 P24 :) Indeed
Cutta DoM

2005-08-12 13:49
Eller så yrar man för att man säger att man blir slapp av att ha sex med många osv.. Knasiga påståenden..
Eller att man sprider sjukdommar om man har sex med många..

2005-08-12 13:50
Raven7:

svara gärna på det jag skrev om du har lust.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-08-12 13:51
Lynguistic P20 ...Men PLZ tell me,blir man slapp av ha sex med FÅ då? eller sprider man mer sjukdommar om man inte har sex med fler än en?? ...visst man kan få de bara man har med EN "fel"-person... men vilket är TROLIGAST?
Cutta DoM

2005-08-12 13:51
Misery

ja, man har altid med sig sitt förflutna, men det betyder inte att man för alltid är sitt förflutna

om man alla skulle tänka så så skulle alla springa runt och bete sig som idioter och senare ba skylla på "nej men det e mitt förflutna" så trött på att folk skyller på att "det var då "
va har tiden med saken och göra .

om jag örfilar dig och du blir tjurig på mig då kan jag väl inte säga "äh glöm det det tillhör det förflutna " ewftresom örfilen delades ut några sekunder innan....fanså trött på folk som inte tänker längre än näsan sticke rut.
B.Boy 4 life

2005-08-12 13:52
Raven7

jag tror inte du förstår vad jag menar, faktiskt.

2005-08-12 13:54
lady_n

Men PLZ tell me,blir man slapp av ha sex med FÅ då?

du har fortfarande inte visat de där "bevisen" på att man blir slapp av att ha sex med många, som du nämnde förut...

2005-08-12 13:55
Raven7 P24
om jag örfilar dig och du blir tjurig på mig då kan jag väl inte säga "äh glöm det det tillhör det förflutna " ewftresom örfilen delades ut några sekunder innan....

true that! :)
Cutta DoM