Eeeh??? Skriva de så´många gånger ja kan?? men sluta snacka bullshit hela tiden då och fatta va man säger första gången så slipper man...
Cutta DoM
Lady_N F19 som sagt tidigare så accepterar jag dina åsikter.. Men du kan läsa exemplet ovanför där det handlar om homosexualitet.. Det är skillnad på att acceptera andras beteende.. Och att kalla folk för smuts på grund av deras beteende.. Den som säger att homosexuella är bögjävlar.. smuts. och att dom bara sprider massa sjukdommar.. Eller dom som inte säger så.. dom som när dom pratar om homosexualla.. faktiskt pratar om dom som om dom vore vilken människa som helst.. Vilken av dessa människor är mest accepterande av andras åsikter.?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ehm? Jag skiter i homosexuella,jag snackar om horor,som sprider sjukdommar...de äcklar mig... that's it...
Cutta DoM
Jag skulle väl kunna ha homosexuella vänner,horor till vänner...men för de kan de dom gör ÄCKLA mig... comprende? de e inte ditt problem heller så... du kan väl respektera min åsikt? om de går för sig?
Cutta DoM
Lady_N F19 Jag har inga som helst problem med dina åsikter. =) Jag försöker inte övertyga dig om några andra åsikter.. du får tycka det är hur äckligt du än vill.. Däremot så tycker jag inte du bör kalla folk för smuts och andra nedvärderande ord. O att dom sprider sjukdommar beror ju helt på.. det är ingen sanning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lady_N F19 "Ehm? Jag skiter i homosexuella,jag snackar om horor,som sprider sjukdommar...de äcklar mig... that's it..." horor? trodde det var folk som hade sex med många du pratade om ^^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick För sista gången,dig är jag less på...så du behöver inte öppna din FUCKING käft mot mig igen...det leder inget till,om det är de du väntar på. Men knullar horor,slampor,luder, med FÅ kanske då? ...Oooj,jo ja misstänkte de...de e nog "därför" dom får dessa namn efter sig! NOT... Now..Fuck off. Lynguistic P20 Nemas problemas :)
Cutta DoM
http://www.xs4all.nl/~rjbrehm/rebecka/pict ures/2/14.jpg Har inte orkat läsa ens 60% av tråden men om man tittar på omslaget till Frida (som riktar sig till tjejer 7-16?) så kan man se en utvikskalender med killar samt rubriken "Ungdomsvåldtäkter - Varför blir killar monster" . Lite komiskt tycker jag...
Min bild är... för mycket naket kanske?
Sen är frida en skittidning också.. =)
Lynguistic P20 Håller med,Solo & Cosmopolitan is thö shiiet :)
Cutta DoM
Lady_N F19 Haha.. jag tycker iof alla sånna där tidningar bara e ScHeit. =) Bara bara bara massa skit..
Okeey? Och du föredrar då...Slitz förstås? mer grabbtidning? Anyway...bara älskar innehållet i både Solo&Cosmopolitan,A girls best friend :) Efter shopping och alla spa-anläggningar förstås :)
Cutta DoM
Nae faktiskt så föredrar jag ingen av dessa tidningar som inriktar sig till ungdommar.. Läser defintivt inte slitz.. Tycker inte om någon sån sorts tidning som riktar sig till ungdommar.. =) Jag klarar mig gott utan..
Jag måste steppa in och säga att tidningar som moore faktiskt inte bara handlar om tjejer (i utviks bemärkelse) utan har riktigt bra artiklar och underhållningsvärde.
pop full a beer
Okaaay,I feel U ...men ja gillar dessa enormt :)
Cutta DoM
Vi-i-villa äger hahahah HAN ESANNINGEN OCH SANNINGEN E Vi-i-villa SKÖNT O SE NÅN HÄR PÅ WHOA med vett i skallen än massa hippies, nerpundade hiphopare, slackers och punrockare lr gother.......TACK
B.Boy 4 life
Fan misery va e du`???in o skriva jag har skrivt en inlägg nu!
B.Boy 4 life
Raven7 P24 vad är det du vill att jag ska skriva? jag är varken hiphopare, hippie, nerpundad slacker, punkare eller got, så det där rör ju knappast mig.
Jo,han får ju fram de rätta orden iaf :)
Cutta DoM
Raven, du har "glömt" svara på om du skulle kunna va med i gruppsex?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Varför måste han svara på de för? Det är väl en privatsak eller hur?
Cutta DoM
Lady: han kan nog svara för sej själv, "eller hur". om han skulle kunna tänka sej det blir det rätt orimligt att han anser att tjejer är smuts, horor och allt sånt om dom kan tänka sig det.
Ne,de e ja som är talesman här haha
Cutta DoM
Äh, är jag intresserad av en tjej är det väl ingen fara att avvara en 50-lapp? Tycker man lätt kan bjuda någon på något, och jag bjuder killpolare också om jag kan, tycker det är en ren artighetsfras. Dessutom är tyvärr alla sånna normer för hur killar och tjejer beter sig i sociala sammanhang djupt rotade i människans traditioner, man kan ju försöka styra utvecklingen åt ett annat hål, men ärligt talat, tror nån seriöst på en jämnstäldhetsrelation bara pang så är alla ett och samma för att man är medveten om att skillnaden mellan oss inte är så himla stor egentligen? Jag tror det dröjer många många tiotals år innan sånt där försvinner.
Hope ur right...att de försvinner överhuvudtaget... ..om ja inte missförstod dig allt för mkt nu haha :)
Cutta DoM
Lady_N: Det vet man aldrig, det jag menar är att det tar mer än tio år att ändra på sånna djupt rotade roller, men att det säkerligen är på väg en stor ändring, även om den kommer ta lååååång tid!
Jo exakt,hör me psykologer får du höra va dom säger...de tar ju ååååååååååååår om de ens förändras...
Cutta DoM
Jag vill inte vara en sånn som klampar in i tråden och gör så här: Men ibland känner jag bara så här att: Orka bry sig? Det känns som man har lite väl lite att bry sig om ifall man måste ta ut sina aggressioner på alla. Kanske ligger det nå förtryckt under ytan och detta är sättet att avreagera sig?
facebook.com/idiomatisk - fan page
Refused som Lady sa....det e en privat sak! fan vet jag ,sex kanske inte e något privat för dig.
B.Boy 4 life
Elmo P23 haha, mjo, så kan man ju tänka, om man inte föredrar att tycka att det inte är okej att tafsa på folk som inte är med på det öht ^_^
Elmo P23 Damn,Iki e så het i 51st state :D
Cutta DoM
Lady_N F19 diskutera 51 state kan du ju ta i nån filmtråd eller nåt
Haha, kan bara hålla med trådskaparen. Men det värsta är ju endå när man gapar till och bruden försöker få det till att det var HON som blev utsatt. *gäsp*
Misery_chick Som sagt,mind ya' own biz B .. Är väl inte ditt fucking problem vad jag skriver?? Wööööööööööörd...
Cutta DoM
Misery_chick sen när börja du bestämma över tråden. asså skaffa dig ett liv och ett utseende när du ändå håller på. spring nu å skvallra för admin så så skynda dig.
B.Boy 4 life
Shit så bortskämda ni är, fan jag drömmer om en okänd brud tar mig på röven........ shit? allså jag förstår er inte om nu är hetrosexuella undantag är anan sexulläggning eller flickvämm/pojkvänn TA MIG I RÖVEN Peace
Raven7 P24 Så du kan lätt diskutera andras beteende, men när det kommer till din egen dubbelmoral, då håller du käft. Du är rätt pinsam.
Refused va snackar du om va har mitt bettende med inlägget o göra och neeej vännen inte jag som e pinsam utan alla bessewissar här som tror de vet så mycket när de i själv averket e full of it.
B.Boy 4 life
Raven7: Ditt beteende har i allra högsta grad med saken att göra eftersom det bevisar din dubbelmoral.
och det vet du?
B.Boy 4 life
hallå?? måste man tycka att alla ser bra ut eller??? får man inte säga att nån är ful?? och vem bestämmer de?? ja har sett fula människor här.. :S
Cutta DoM
Raven7 P24 jag trivs utmärkt med både mitt utseende och mitt liv, så du kan vara lugn, men ta sånt där via GB istället.
Misery_chick bra att nån trivs med det men har du tänkt på att du trivs med ditt liv just för att du inte upplevt bättre...det du en tankeställare vår mentore alltid ställde i olika sammanhang. och förreste lr hur ....får man inte tycka att folk e fula eller, ja menar det här e whoa och alla har åsikter å ja skrev ner miin åsikt heltenkelt.
B.Boy 4 life
Raven7 P24 klart du får, men det har ju inte i den här tråden att göra. via gästbok får du tala om precis hur ful du tycker jag är om du vill.
men då måste ja in på din hemsida och förbi din pressbild ...
B.Boy 4 life
men då måste ja in på din hemsida och förbi din pressbild ... Haha, låter som att du ska möta sista bossen på Super Mario eller något i den stilen, nåja någon av slottsbossarna kanske det är iaf. :)