Lady_N F19 Om jag har sex med 100 st och använder kondom varje gång.. och om du har sex med 3 st och inte använder kondom.. då är väl antagligen risken större för dig att sprida sjukdommar.? Nej man blir troligen inte mer eller mindra slapp alls av att ha sex.. Däremot så har jag hört att man kan bli det av att föda barn.. men jag vet inte om det är sant eller ej..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lady_N F19 Folk som håller sej till en person har ju generellt sex mycket oftare än singlar som knullar runt, alltså blir dom "slappare" enl ditt resonemang. Eller hur?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Misery_chick Ta de med gyn. Så kan du passa på och bli undersökt själv...du verkar inte ha nå mer vett i huvet än dom andra slappfittorna. JAG tycker det JAG tycker. Och jag SKITER III vad ANDRA tycker. ...That's it... passar de inte så skiter ja i oxå...
Cutta DoM
Lady_N "Ta de med gyn. Så kan du passa på och bli undersökt själv...du verkar inte ha nå mer vett i huvet än dom andra slappfittorna. " men vad är det med dig, lägg ner sånt där, varför ska du dra på personangrepp? "JAG tycker det JAG tycker. Och jag SKITER III vad ANDRA tycker. ...That's it... passar de inte så skiter ja i oxå... " vad gör du på ett diskussionsforum om du skiter i vad andra tycker?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick jag tror inte du förstår vad jag menar, faktiskt. jag förstår precis va du menar och duu vet att jag gör dt men problemet här e att du inser hur fel du har och försöker få diskussinen och handla om något annat men i samma gen
B.Boy 4 life
Misery_chick vad gör du på ett diskussionsforum om du skiter i vad andra tycker? Jag säger vad JAG tycker... va de nåt annat du hade på hjärtat?
Cutta DoM
Raven7 P24 nej, att döma av hur du svarade på inlägget i fråga så verkar du inte förstått vad jag menar överhuvudtaget. Lady_N F19 "diskussion" smaka på ordet.
Refused Misery_chick Lynguistic asså seriös va barsnliga ni e ordet "SLAPPFITTA" e typ slang för hora, billig, slampa , easy, ligger runt, bjudr ut sig till vemsohelst vartsomhelst osv osv. seriöstr har ni inga argument så sluta märk ut ord det bli lätt pinsamt då speciellt när ni alla försöker leka smarta, man märker direkt lite av besserwishet. eller ni kanske e så tröga så VERKLIGEN inte fattar va hon menar med slappfitta!!!!
B.Boy 4 life
Raven7 P24 hon har ju själv sagt att hon menar att man blir slapp av att ha sex med många?
Misery_chick PUCK P21 Guys,guys,guys...forum,som sagt... jag säger det jag tycker om ämnet,sen om jag bryr mig om andras åsikter eller inte är väl upp till mig eller hur? eller ska ni bestämma hur jag ska tycka nu oxå? ...Don't think so ,men tack ändå ...
Cutta DoM
Misery_chick hon har ju själv sagt att hon menar att man blir slapp av att ha sex med många? Raven7 P24 asså seriös va barsnliga ni e ordet "SLAPPFITTA" e typ slang för hora, billig, slampa , easy, ligger runt, bjudr ut sig till vemsohelst vartsomhelst osv osv. sex med många = billig .... /// Lady's anm.
Cutta DoM
PUCK där ser man :) hur visste du att jag har pluggat psykologi...men tack för att du uppmärksamma det.
B.Boy 4 life
PUCK P21 men om du inte bryr dig om svaren på dina inlägg kanske du ska skriva i wordpad istället.. Det kanske inte 4 dig att avgöra eller hur?
Cutta DoM
Lady_N F19 men kära nån, ingen har väl påstått att du inte får tycka precis vad du vill? Raven7 P24 kan du inte svara på pucks fråga?
men om du inte bryr dig om svaren på dina inlägg kanske du ska skriva i wordpad istället.. HAHAHAAHAHAHA DOG AV SKRATT NÄR JAG LÄSTE DT HAHAHAHAHA sitter på jobbet och försöker hålla mig för skratt HAHAHAHAHHA
B.Boy 4 life
Misery_chick U can stop right there bitch...du kommer ingenstans me dina dagis-argument...okej?
Cutta DoM
Lady_N F19 vad pratar du om? vilka argument? jag sa ju bara att ingen påstått att du inte får tycka vad du vill? ...och återigen, sluta vara så otrevlig.
PUCK P21 nej, men det skulle spara oss alla mycket själslig smärta. THAT's what I'm here 4 baby ;)
Cutta DoM
Misery_chick Aldrig otrevlig.
Cutta DoM
grejen e man blir bara lack om bruden e fuuuul
Don't Give Props To The Devil
kewl P20 true that...värsta jag vet,personer som inte ser efter sitt utseénde om inte annat besöker en plastikkirurg.
Cutta DoM
Lady_N jo, du är väldigt otrevlig, personangrepp är inte trevligt.
Misery_chick jo, du är väldigt otrevlig, personangrepp är inte trevligt. Är de sååååå biiaaatch? så WTF do U call this?? Misery_chick | Idag 13:43 | men herregud, hon måste vara defekt på ngt sätt Sock it 2 me ...uuh aah... Fuck off
Cutta DoM
Misery_chick Ärligt talat så e inte du direkt ögon godis om ja säger så.
B.Boy 4 life
Ännu en person som snart blir bannad.
lilMAliK - the one man gang - ::respect all fear none::
Raven7 P24 nähä? du får jättegära tycka jag är ful, din åsikt är inte så viktig för mig ska du se, men ta det via gb, det har inte här att göra.
PUCK 21 Spela roll,ville bara få fram dubbelmoralen i människan ... eller vadå? är personangrepp tillåtet va gäller henne och inte mig? ...who the fuck är diktatorn här alltså? ... .näh,hade gärna stannat kvar und gechattet mit U guys...men jag har annat att styra med.... PZ ya'll
Cutta DoM
jobbar hahahahahahha
B.Boy 4 life
den enda som e ögon godis här e jaaaag , okeeeeeeeeey
börjar bli dags för en rensning, i beleive.
Misery_chick Rensa bort dig själv från tråden nu.
B.Boy 4 life
misery chick fan varje tråd jag läser har du typ alltid en beef med någong :D
Media P5 masinister? vad är det?
kewl misery chick fan varje tråd jag läser har du typ alltid en beef med någong HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA hahahaahahaha eller hur , dags och inse att man har personliga problem och inse att man kanske inte har svaret på alla fråger. ELLER SKAFFA SIG ETT LIV. seriöst talat Misery , OCH NU TALA JAG UR MITT psykologiska kunskaps synvinkel och inte mitt personliga du har va vi kallar självdestruktiv personlighet , du e bessewiser och tycker du vet bäst men du måste försöka förstå dig påå¨andras argument ochså , inte ba skriva ner sina och dissa den andras.
B.Boy 4 life
Raven7 P24 det där har som sagt inte i den här tråden att göra.
Seriöst det känns som ni tappat tråden ganska fett!! I början skrev folk en hel del tänkvärda saker men sedan urartade det fan. Och nej jag tar det inte som en komplimang när någon går fram och tar på mig, för en brud som raggar genom att tafsa har förmodligen inte särskilt mycket vett innanför pannbenet och är därför inte en typ jag blir intreserad av Det är ju fan handlingen i sig som är avskyvärd det spelar ju inte någon roll om damen i fråga är snygg eller inte. Det krävs fan lite mer finess än så!! Håller med BountyBoo om att man bör lägga mer vikt i att vi är individer.
Raven7 Varje tråd jag ser dig i ska du alltid sitta och kommentera Misery_Chick's inlägg i. Vem är det som bör skaffa sig ett liv. Det har t.o.m redan poängteras att detta är ett diskussionsforum och alla har rätt att fråga vad dom andra menar med deras påståenden. Sen tycker jag det är lite sorgligt att du kör med påhopp gentemot någon som egentligen inte gjort dig ett dyft.
What I said, yo!
PhilAhz0phee för det första så e det så här: om det stör dig så hårt så kanske du inte ska gå in i trådarna som jag e inne i och för det andra så hade du sett att det e Misery som sitter och kommentera mina inlägg om du hade läst genom trådarna ljushuve.
B.Boy 4 life
Raven7 Jag har väl rätt att gå in i vilken tråd jag vill gå in i, sen om du skrivit i den ska jag gå därifrån? Det bestämmer inte du. Jag poängterar bara att jag tycker det känns onödigt med dina påhopp. Du garvar när folk säger "..misery_chick, du ska alltid ifrågasätta saker till folk", för du stör dig uppenbarligen på misery_chick's inlägg. Jag har läst igenom tråden och jag tycker det du skriver känns onödigt för du kör med stilen "om någon säger emot mig då är den personen en idiot". Alla andra behöver inte tycka som du, vännen.
What I said, yo!
PhilAhz0phee aldrig påstått att du inte får gå in i tråden säger bara att om det stör dig så hårt som det verkar göra så kanske du inte ska gå in i tråden sen för det andra så har jag aldrig bett om din åsikt om mina inlägg gentemot Misery. och lixom klart jag garvar som nån tidigare sa ..de e tt fritt land får garva om jag vill. du har uppfattad det fel kompis, jag har aldrig skriv, antydd att de som säger emot mig idioter.
B.Boy 4 life
Raven7 nej, kompis, jag har inte uppfattat något fel. du utstrålar attityd och jag tycker det är tråkigt att du ska behöva vara så, det är trots allt whoa och alla har rätt till en åsikt.
What I said, yo!
Brukar inte bli förvånad när jag läser skit jag ser på whoa, 90 % är ändå rent skräp; därför brukar jag itne reagera heller. Men Lady_N verkar ju dum på riktigt. Kan dessvärre säga att samma sak verkar gälla Raven7. Hade tänkt skriva något vettigt när jag gick in i tråden, men jag pallar fan inte. Ridå.
då har du uppfattad fel om va ja har för attedyd jag har aldrig påståt att ingen får ha rätt till en åsikt det e ba nåt du fått för dig (som allt annat) och nu måste du sluta hyckla om du säger att alla har rätt itll en åsikt så innebär det även att jag har det som om jag tycker nåt så har jag rätt och göra det.
B.Boy 4 life
raven7 ja men du måste fatta själv att när folk frågar så försöker dom förstå vad den personen menar. ha rinte påstått att du inte får ha dina egna åsikter gentemot "slappfittor", orgies och brudar som legat med 420458492852948 pers- såsom du bäst uttryckte dig själv men sen att klanka ner på andras åsikter, som du verkade göra, så sa jag till dig att ja... det jag sa. har jag bara fått för mig att du klankar ner på misery's inlägg från ingenstanns? tror knappast det, du har käftat emot henne, puck och lynguistic samt inte besvarat puck's fråga. det ser bara konstigt ut.
What I said, yo!
Raven7 P24 asså seriös va barsnliga ni e ordet "SLAPPFITTA" e typ slang för hora, billig, slampa , easy, ligger runt, bjudr ut sig till vemsohelst vartsomhelst osv osv. seriöstr har ni inga argument så sluta märk ut ord det bli lätt pinsamt då speciellt när ni alla försöker leka smarta, man märker direkt lite av besserwishet. Du kanske inte hängde med i svängarna.. men vi märkte inte ordet slappfitta utan hon sade.. Misery_chick : så du tror att har men sex med olika partners blir man slapp? Lady_N F19: Många var nog ordet,de är bevisat...comprendeee?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PhilAhz0phee asså herregud "du har fått för dig" men sluta släng ur dig grejer om du inte e säker på din grej då
B.Boy 4 life
Raven7 P24 Så om du inte märkte det så sa hon faktiskt att man blir slappare av att ha sex med många.. vilket är direkt fel.. sedan gör hon en liknelse.. dvs den att människor som har sex med många sprider lika många sjukdomar som kloakråttor.. Och det är ju ingen bra likelse.. För kloakråttor sprider inte speciellt mycket sjukdommar.. Men det gör inte folk heller som har sex med många om dom har kondom.. Det finns inget som helst vettigt argument för att säga att folk som har sex med mmånga är dåliga människor.. Så det är bara för dig att inse att folk får ha sex med hur många dom vill utan att vara billiga.. sen behöver du inte umgås eller träffa folk som har sex med många personer.
Lynguistic asså ni nördar måste fårstå va hon menar eller är ni så tröga att man måste förklara allt ord för ord och allt måste va rätt stavat. jag läste knappt hen nes argument och fatta va hon mena. ska jag förklar adet för dig!!! hon menar helt enkelt att hon tycker dte omoraliskt och äckligt , hon mena inte att de sprider EXACT samma mängd sjukdommar som råtter. för det andra så sprider inte kloakråttor sjukdommar för att de bekämpas, hade de inte gjorts så hade de spridit gott om sjukdommar så så att duhade varit sjuk inte kunnat sitta bakom din dator och leka bessewisser och märka ut ord. man fattar ju ändå va folk menar fastän de använder uttryck.
B.Boy 4 life