Raven7 P24 Hur sprider kloakråttorna sjukdomar?? bara undrar.. Ja jag fattar vad hon menar.. Men det hon säger är ju fel för att folk kan använda kondomer och inte sprida sjukdomar.. Om hon tycker det är omoraliskt så får hon väl tycka det.. men att säga att det sprider sjukdommar är någon annan sak.. Däremot är det en hel del skillnad på att tycka det är omoraliskt och att anse att dom är sämre personer om dom har sex med många..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyn läs lite 1800 historia!
B.Boy 4 life
Raven7 P24 vi lever inte på 1800 talet. =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Raven7 P24 Och om du nu kan historian så bra så bör du ju veta att hygienen förr i tiden inte var speciellt bra alls.. och det var en av dom största anledningarna till varför sjukdommar spreds..
efter att ha läst i den här tråden känner jag att livet på jorden är helt poänglöst. jag mår uppriktigt illa om två personer här är seriösa. jag tänker för mitt eget bästa låtsas som att det bara är en släng av trotsig tonårssarksam på nätet.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
nej.. det är nog ingen sarkasm.. alla här inne e nog seriösa.
Lynguistic vi lever inte på 1800 talet va det de bästa argumentet du kom på...... nu e du sådär trög igen.....har jag påstått att vi lever på 1800talet utan jag syftade på den perioden då råtterna spred sjukdomar och anledningen till att de inte gör det nu i2000talet så beror de på att de bekämpas. ........sen så 20minuter senaretrodde du att du hade kommit på nåt som du tyckte lät smart Och om du nu kan historian så bra så bör du ju veta att hygienen förr i tiden inte var speciellt bra alls.. och det var en av dom största anledningarna till varför sjukdommar spreds.. jävlar va patetiska ni e asså måste ni ha bekräftelse från omgivningen att ni duktiga och kunniga ellr va e det ni försöker bevisa. ett barn förstår faktiskt bättre än du. du måste va pårökt asså när du sitter och diskuterar
B.Boy 4 life
snorty F21 jag håller med dig till 100% Jag har suttit o läst den här tråden med min haka ner vid golvet hela tiden. Raven7 och Lady_N , ni är inte bättre än rasister, homofober och andra männsikohatare pga att ni inte kan acceptera andras val i livet. Och Raven7 , om du skulle träffa en helt sjukt soft tjej som du blir blixtförälskad i och du får reda på senare att hon har haft sex med 50 pers tidigare. Skulle du dumpa henne för det? Skulle du göra det så behöver du hjälp, en människa definieras INTE av dennes sexliv.
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
kallemio så det betyder asså att du inte bry dig om din mamma ligger runt med hela stan. det e inget jag säger för o jävlas utan jag undrar bara över din åsikt.
B.Boy 4 life
Alltså seriöst vad är det för jävla snack om råttor!! Är ni helt jävla sjuka i huvudet.. Man blir ju fan desillusionerad av att läsa vad ni skriver.. Skall fan aldrig mer skriva något i det här forumet!!!!
Raven7 P24 nu e du sådär trög igen.....har jag påstått att vi lever på 1800talet utan jag syftade på den perioden då råtterna spred sjukdomar och anledningen till att de inte gör det nu i2000talet så beror de på att de bekämpas. Men fatta att om du har läst historia så bör du veta att råttorna inte var det enda som gjorde att sjukdommarna spreds.. Vi människor hade så dålig hygien så det är troligen en av anledningarna till att sjukdommarna spreds.. Men det är så OT så spela roll... jävlar va patetiska ni e asså måste ni ha bekräftelse från omgivningen att ni duktiga och kunniga ellr va e det ni försöker bevisa. Har vi inte redan kommit fram till att det var du som brydde dig om vad omgivningen tycker och inte vi. ?? Men varför är det så svårt att acceptera att alla är olika.. och att personer som har sex flera gånger inte är sämre personer.? och inte e dom billiga heller.?
För det första så skulle jag undra varför hon gör det, sen om hon mår bra av det så skulle jag vara glad att hon mår bra. Det är hennes val och vem är jag att dömma henne? Sen för det andra så undrar jag varför du inte svarar på min fråga? Det verkar vara något återkommande mönster i den här tråden, du svarar inte på frågor som ställs till dig, utan du kommer med motfrågor istället
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
raven7 "så det betyder asså att du inte bry dig om din mamma ligger runt med hela stan. " vad en vuxen människa väljer att göra är väl ändå upp till henne, varför skulle man ha något problem med vad ens mor gör så länge hon inte tar skada?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Lyn Men fatta att om du har läst historia så bör du veta att råttorna inte var det enda som gjorde att sjukdommarna spreds.. Vi människor hade så dålig hygien så det är troligen en av anledningarna till att sjukdommarna spreds men råtterna hade med saken och göra...... aja skitsamma du har rätt jag har fel....nöjd nu. Har vi inte redan kommit fram till att det var du som brydde dig om vad omgivningen tycker och inte vi. nej det har vi inte det va nåt du fick för dig(som allt annat) och inte e dom billiga heller.? så om du träffa två tjejer som du tycker e lika underbara, lika snygga lika härliga osv osv och den ena har legat med många och även personer du känner och den andra inte vem hade du valt???????? det undrar jag verkligen över.
B.Boy 4 life
Misery_chick det klart det e upp till henne, har inte påstått något annat heller men jag undra hur han skulle känna över det och va han skulle tycka. återigen läs genom inlägget inna ni skriver något om det
B.Boy 4 life
Raven7 P24 skämtar du med mig, eller har du på allvar så svårt att förstå ?
Misery_chick skämtar du med mig, eller har du på allvar så svårt att förstå va menar du med det?? skämtar om vad??
B.Boy 4 life
Raven7 P24 med andra ord: ja, du har på allvar så svårt att förstå.
Misery_chick då får våran egen misery förklara då?
B.Boy 4 life
Raven7 P24 så om du träffa två tjejer som du tycker e lika underbara, lika snygga lika härliga osv osv och den ena har legat med många och även personer du känner och den andra inte vem hade du valt???????? det undrar jag verkligen över. jag tror aldrig någonsin jag skulle kunna möta två personer som är exakt lika underbara på allt.. Om jag träffar 2 olika personer så antar jag att dom är olika.. Därför skulle det nog vara ganska lätt att luta åt nått håll.. Men om vi nu ställer oss hypotetiskt att det var 2 tjejer som var exakt likadana och jag skulle välja.. Då skulle jag nog flippa mynt.. eftersom det inte skulle spela någon roll..
Raven7 P24 men låt oss säga såhär.. Tänk ifall du träffar någon tjej som är helt underbar.. och ni allting passar perfekt med varandra.. och ni kompletterar varandra perfekt.. och du vet att det ni har är något speciellt.. om du då får reda på att hon har haft sex med många.. därav några du känner.. skulle du bara droppa henne då.?
Lynguistic tjejer som var exakt likadana och jag skulle välja.. Då skulle jag nog flippa mynt.. eftersom det inte skulle spela någon roll .. de skiljer sig genom att den ena har legat runt men inte den andra Då skulle jag nog flippa mynt.. eftersom det inte skulle spela någon roll.. nu ljuger du... om du då får reda på att hon har haft sex med många.. därav några du känner.. skulle du bara droppa henne då.? jag till skillnade från dig ska svara ärlig.... så jag kan säga ja, jag hade dumpat henne då. det roliga är att du undrar varför och jag kan säga så här att jag har varti med om det.
B.Boy 4 life
vi-i-villa "man slickar inte fittan på vem som helst lika lite som man suger av vem som helst. eller skulle ni suga/slicka random kön på stan? " jag gör inte det, nej, men det betyder inte att jag ser ner på dem som gör det... upp till var och en.
kallemio P21 Raven7 och Lady_N , ni är inte bättre än rasister, homofober och andra männsikohatare pga att ni inte kan acceptera andras val i livet. Asså,jag skiter i deras jävla "val i livet"...dom kan lika gärna hänga sig för min del,mig kvittar det,jag tycker bara att det är allmänt SMUTSIGT!!! Så om jag ska acceptera DERAS s.k val i livet...så skulle jag vara lika tacksam om DU och RESTEN av er kunde acceptera MINA ÅSIKTER... comprendeeeee??? jaja,whatever...ni kan ju tycka va fan ni vill,jag kommer ändå stå fast vid mina åsikter,that's it... som att ert bullshit skulle få mig och tycka annat... PLZ ...save yourself some time! Arrivederci!
Cutta DoM
Orkar inte läsa hela tråden men visst du har rätt i det mesta.. Men vad fan har du emot dildos och sexleksaker? Fattar inte hur det har med något av det att göra.. Det är väl skitkul att det finns ett utbud av grejer som hjälper tjejer att ha roligare när de onanerar?
Man blir ju fan mörkrädd av en sån här tråd. Som tur är iaf så känns det som om dom trångsynta är på utdöende, alt flyttat ut på bondgårdar långt ut på landet (ooops fördom hehe).
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Jo jag håller med,samtidigt så är de FRUKTANSVÄRT skrämmande att se folk komma och leka "Allvetande" med sina Freudiska-analyser av olika argument. Hellre Diva än Allan-Ballan dooouuu...
Cutta DoM
Vi-i-villa P25 om du läst tråden så kan du se vilka det är som accepterar andras åsikter eller inte..
Vi-i-villa P25 Det e ingen som tvingar dig att pippa runt.. det är heller ingen som tvingar dig vara tillsammans med någon som har sex med många.. Men det betyder ju inte att dom är trash.. det är inget fel om folk som uppskattar sex.. Vilka är det som accepterar andras åsikter om dom tycker att folk som har sex med många är smuts??
Vi-i-villa P25 Såklart det handlar om någons åsikter.. Det handlar om att acceptera att folk är olika.. Du behöver inte ha sex med många.. och du behöver inte va tillsammans med folk som har sex med många.. Men det är en hel del skillnad från det och att kalla folk för smuts.. Det är ungefär som homosexualitet.. Jag är inte homosexuell och jag skulle inte vilja ha homosex.. Däremot så kallar jag inte homosexuella för smuts och andra nedlåtande ord.. Jag accepterar bara att andra tycker om det..
Vi-i-villa & Lady_N: Slå upp "trångsynt" i en ordbok, så slipper ni göra fler självironiska inlägg.
Vi-i-villa: Jag har redan sagt det jag ville ha sagt i den här tråden, men det var ingen av de trångsynta som behagade svara ändå. Så nu tror jag mest att jag inväntar evolutionen...
vi-i-villa: nu var det iofs inte dina inlägg jag syftade på med mitt inlägg om trångsynthet (även om jag inte håller med dig), utan Raven7 & Lady_N.
Vi-i-villa P25 Eller så är det att ha haft sex med många ett tecken på att en person är väldigt sexuellt frispråkig och att den uppskattar sex.. ?? att knulla många är snarare ett bevis för att man är väldigt rädd. rädd för att våga älska någon annan och för att bli sårad. eller ett bevis på att man är väldigt vilsen och söker bekräftelse. Du talar om detta som om det vore sanning. Vilket det inte är.. Kan du inte bara acceptera attt det finns människor som uppskattar sex och som inte ser sex som något super speciellt. och därför så har dom sex ofta.??
vi-i-villa: du lär tycka han är fett cool yo len eftersom att du tycker att det är en bedrift att knulla många. Du har missuppfattat rätt gravt: jag lägger ingen värdering i hur många folk har knullat - det är det du som gör. Och Raven7 verkar tycka att tjejer är äckliga när dom knullar många, medan killar är hingstar när dom gör detsamma. Högstadieinställningen. Givetvis är det inte bra för någon att vara sexmissbrukare, men alla som har mycket sex är inte missbrukare. Inbillar man sig det bara för att man själv har en viss syn på sex, ja då är man trångsynt. lär du dig att bli en bättre människa? lär du dig nåt om mäskliga relationer? Allt som görs behöver inte göras för att uppnå de målen heller. Många har en mer lättsam syn än du på sex, bara att acceptera. slappfitta är ett skällsord som vilket annat skällsord som helst. bara för att jag kallar nån kukhuvud så betyder inte det att jag tror att den personen har en kuk till huvud. du spelar lite dum där Men PLZ tell me,blir man slapp av ha sex med FÅ då? Eller hur, hon lär ju säkert inte tro att man blir slapp av att knulla runt. Nej då.
Vi-i-villa P25 men deras åsikter är inte mer rätt eller mer värda än mina och det betyder inte automatiskt att man är mindre trångsynt för trångsynthet handlar inte bara om förhållandet till sex. Nej.. jag har inte sagt att du är automatiskt trångsynt för att du inte tycker om att ha sex med massvis med människor.. jag är samma sak.. jag uppskattar inte heller att ha sex med många människor.. Men däremot accepterar jag att det finns människor som uppskattar sex och därför kan ha sex med många olika partners.. Och man är trångsynt om man ser dom som lägre stående människor vilket vissa har gjort i tråden (inte du, utan några andra). att dom flesta knullar runt för att dom gillar det är nog lika troligt som att alla tjejer som är med i porrfilmer är med för att dom gillar sex Det e en hel del skillnad att ha sex som andra kan titta på.. och ha sex privat.. med någon som man förhoppningsvis tycker om.. Och jag tvivlar på att du har något att backa upp det på att det är lika troligt.. Bara att inse att folk är annorlunda.. det finns massvis med starka män och tjejer som har sex med många människor för att dom gillar det och har en mer lättsam syn på sex..
Joel413 P21 Om jag inte missförstod saken så tror jag att han kritiserade faktumet att det är helt okej för kvinnors sexleksaker att synas i allehanda tidningar, medan männens motsvarighet fastnat i sunkiga porrblaskor. Rätta mig om jag har fel!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
vi-i-villa: du verkar tycka att det är bättre att knulla många eftersom du måste övertyga oss om att det inte är äckligt. var det där det bästa du kunde komma med? fan vad du skämmer ut dej ärligt talat. så länge folk mår bra av det är det deras ensak hur många dom har sex med. du får tycka att dom är äckliga precis som att dom får tycka att du är äcklig, men det tar inte bort det faktum att ni isf är jävligt inskränkta.
om jag tycker det är äckligt med bajssex osv? ja, jag skulle då inte vilja ha det. andra får gärna ha det, det skiter jag (trumvirvel) fullständigt i. och jag dömer dem inte för det heller. varför har du sånt intresse av vad andra gör i sängkammaren? låter lite konsigt om du frågar mig.
vi-i-villa: jag tycker att bajssex skulle vara äckligt ha, men inte att dom som har det är äckliga. du tycker att folk som har mycket sex är äckliga. förstår du skillnaden?
Vi-i-villa: så du dömer inte folk som har mycket sex? det är helt och hållet deras ensak? ja isåfall är vi ju överens.
ok, fel formulering av mig. alltså: du dömer inte folk som har gruppsex/sex med många, det är helt och hållet deras ensak? om du håller med om det, ja då är vi iaf överens =) sen om du tycker det är äckligt själv så är det såklart din ensak, så länge du inte dömer andra.
Kanske lite av båda då =) du skrev nåt om att personer var smuts i ett inlägg ovan, men det kanske var en kommentar till vad nån annan sagt.
Vi-i-villa P25 vad är det som gör dessa män och tjejer så starka? Jag säger inte att dom är starkare än vanligt.. jag säger att dom är vanliga människor.. men det är väl ditt ansvar att säga vad det är som gör dessa så svaga.? och sen ha något hyfsat belägg bakom.. inte gamla fördommar.. "men folk som är "horor" själen-igenom...(ursäkta min franska)... förblir nog det ...paus i skiten tror jag på,men ja tror att de stannar i en ..." "Seriöst alltså,jag gillar inte sånt där smuts" "YEEEEPP ,smuuuts! aka ...slappfittor och herpes-snoppar...." Och det är bara jag som ser att detta är ganska nedvärderande ord.?? Om jag kallar någon för smuts eller horor i själen så är det knappast så att jag värderar dom lika som mig.. Jag har sett vad du skrivit tidigare och helt ärligt så verkar det du skriver inte speciellt knasigt.. däremot försöker du försvara Lady_N F19 och Raven7 P24. Vilket du ändå måste se som ganska svårt om du läser citaten ovan.?
Vi-i-villa P25 Om du faktiskt går upp och läser diskussionen så ser du att jag inte skrivit något sådant.. Jag förstår vad andra försöker mena.. men när dom säger att folk är horor in i själen så tror jag knappast att dom accepterar att folk är olika..
Vi-i-villa P25 Men om du faktiskt vill jämföra vem som är mest accepterande så kan vi ta ditt exempel... Vem av dessa personer är mest accepterande.. Den som säger att homosexuella är bögjävlar.. smuts. och att dom bara sprider massa sjukdommar.. Eller dom som inte säger så.. dom som när dom pratar om homosexualla.. faktiskt pratar om dom som om dom vore vilken människa som helst..
Muhjmathil_Ahmd P17 "Jag är dessutom jävligt trött på att dildo tester samt kvinnliga sexleksaker av olika slag pryder varenda tidnings bilaga nu mera, när den manliga motvarigeten går att hitta i en sunkig porrtidning där den också hör hemma . " Låter som att han tycker att sexleksaker ör hemma i sunkiga porrtidningar och endast där..
Refused P24 om jag tycker det är äckligt med bajssex osv? ja, jag skulle då inte vilja ha det. andra får gärna ha det, det skiter jag (trumvirvel) fullständigt i. och jag dömer dem inte för det heller. varför har du sånt intresse av vad andra gör i sängkammaren? låter lite konsigt om du frågar mig. Aaah,exakt...så dina åsikter betyder då mer än mina? Som att JAG tycker att det är ÄCKLIGT att knulla runt,och ja gör då inte de...men jag SKITER I FOLK som gör de,bara att ja tycker de är VIDRIGT och SMUTSIGT,får inte jag det eller?
Cutta DoM
BTW Var de inte ni som accepterar andras åsikter så strongt ... då tycker jag att ni bör hålla igen. Och låta "oss" tycka som VI vill...
Cutta DoM
Lady_N: Aaah,exakt...så dina åsikter betyder då mer än mina? Eh... det här är ett diskussionsforum. Jag får säga emot dej utan att du behöver börja gråta. Som att JAG tycker att det är ÄCKLIGT att knulla runt,och ja gör då inte de...men jag SKITER I FOLK som gör de,bara att ja tycker de är VIDRIGT och SMUTSIGT,får inte jag det eller? Uppenbarligen klarar du inte av att strunta i det, eftersom du måste skriva det så många gånger du bara kan, eller hur?