I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UFO Hypotheses - Reptil-konspirationen, illuminati, pleiadians...(film)

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-07-11 14:06
ja jag har sett lite av den där filmen, haha en "satanistisk ritual" liksom. eller så chillar dom bara där, känner sig mäktiga och bättre än alla andra och har kul med töntiga ritualer, knyter kontakter med andra rika folk? nej just det, dom är ju reptiler

liksom, det är ju ritualer som uppkom för hundra år sedan. folk i sverige dansar t. ex. fortfarande runt midsommarstången, är det en hednisk sexritual då eller?

2007-07-11 18:31
Refused P26
Nej. Det är inte den, bara en jämförelse.

Omen22
Det är en förenklad version av DNA strukturen enligt Zecharia Sitchin. Han säger att två ormar som slingrar sig oxå var en symbol för forskning på den tiden. Man forskade redan för 6000 år sedan alltså och bara det får en att höja ögonbrynen.
Bevis på någon form av utomjordisk kontakt med folket sumerians:
http://truthism.com/images-2/anunnaki-1.jpg

Och andra sidan kan ormen vara en symbol för Reptilernas samhörighet med människan. Eftersom myndigheter och stormakter är deras påhitt, jaja vem vet.

Hur använde dem ormens gift som medicin i grekisk mytlogi? Jag blir besvärad på att ormen avänds inom det där. Väldigt udda och symbolerna lyser maktmissbruk långa vägar. Jag vill inte se några jävla ormar på sjukhus, så enkelt är det. Varför inte använda sig av en delfin eller en ko?

Lynnyrt_Yndyrssyn
Yes. Har inte läst boken av David Icke, varit mer inne på biggest secret. Jag har sett flera filmer av David Icke... Freedom or Facsism och andra äldre.

Vifta inte bort offrings ritualer som strunt saker eller skämta bort sånt där. Det är seriösa saker för idioterna som sysslar med sånt, men vi är så dumma och inte tror skiten förekommer. Det pågår hela tiden i USA, barn försvinner och kommer aldrig tillbaks. Pedofil nätverket och illuminati går hand i hand. Inom maya offrade man till gudarna, och gudarna kan ha varit reptiler. Ser ni kopplingen?
http://truthism.com/images-2/quetzalcoatl.jpg

Till alla intressede:
Besök och läs hela texten på den här sidan:
http://truthism.com/

Crime Pays, ask the Rothschilds!

2007-07-11 21:48
Dirty Dave, det första "beviset" ser ut att vara hämtat ur någon bok av Erik von Däniken, inte sant? Det är som att hänvisa till en "Ding ding värld", Jerry Springer eller Nostradamus. Andra bilden är en teckning, så vad är din poäng?  Varför är du helt förbluffad över att det funnits civilisationer och kulturer som varit avancerade innan vår?

"Hur använde dem ormens gift som medicin i grekisk mytlogi? Jag blir besvärad på att ormen avänds inom det där. Väldigt udda och symbolerna lyser maktmissbruk långa vägar."

Kanske dags att ta av foliehatten, kamma in sig i matchen lite? Att du tycker det är "udda" eller blir besvärad av sådant, betyder väl i sig inte mer än att du grovt överskattar din egen förmåga att bedöma olika historiska skeenden och företeelser, samt bara tycks lita på de mest långsökta, patafysiska och harlequin-aktiga påståenden? Sen hämtar du ju från de mest opålitliga och ibland skönlitterära källorna, har för mig att du säger något om "Dagon" där uppe? Det är väl en biblisk avgud och en figur i h.p Lovecrafts universum? Kom igen för fan, du är ju ute och snurrar i Saidas och andra bluffgurus värld.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-07-12 02:00
Dirty-Dave

Ormens gift associerades med kemikalier i olika svampar och växter som kan göra allt ifrån förgifta till läka.

"Och andra sidan kan ormen vara en symbol för Reptilernas samhörighet med människan. Eftersom myndigheter och stormakter är deras påhitt"

..va?

"Väldigt udda och symbolerna lyser maktmissbruk långa vägar. Jag vill inte se några jävla ormar på sjukhus, så enkelt är det. Varför inte använda sig av en delfin eller en ko?"

För att den grekiska mytologin hade ormen, staven och skålen som symbol för läkemedel och hälsa, och den symbolen har sedan gått i arv till västvärldens kulturer? Hade Asclepios avbildats med en ko som slingrade sig runt en stav hade det antagligen varit symbol för läkekonst idag. :S

"Det pågår hela tiden i USA, barn försvinner och kommer aldrig tillbaks. Pedofil nätverket och illuminati går hand i hand. Inom maya offrade man till gudarna, och gudarna kan ha varit reptiler. Ser ni kopplingen?"

Haha, ok, nu går det bara för långt. Pedofilgrejjen tänker jag inte ens kommentera, och jag hoppas det är ett skämt eller ett långsökt argument du själv inte tror på som du använder av någon anledning. Men gudarna? Ja, visst, det finns reptil/ormgudar i nästan alla kulturer. Precis som det finns örnar, fiskar, hundar, bufflar, ja i princip vartenda djur man kunde hitta i trakten för kulturen. Finns det människoförklädda sniglar i illuminati också eller?
Och om nu illuminati då verkligen är förklädda reptiler, varför skulle de offra människobarn till... sin egen ära? jag förstår inte.
Antagligen för att det inte finns någon som helst logik bakom det, men det kan ju vara något annat..

2007-07-12 04:22
DirtyDave:

Ok. Varför har de spontant lagt in den bilden bland de gamla utan referens till vad som är äkta och inte? Vilseledande.

Sen måste jag bara höra om du tror på detta:

The Earth is hollow, with an inner sun
and a more advanced civilization than ours.

Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-07-12 10:45
haha agartha och grejer. sånt här är ju jävligt kul skönlitterärt sett, men det är ju så löjligt att tro på det haha..
gå till en psykolog och träna upp självkänslan lite

2007-07-12 14:17
4c
En ding ding värld?
http://www.telugutanam.com/telmunlanguage_files/image019.jpg
Varför skulle jag inte vara förbluffad över det? När dem namgav alla planeterna i vårat solsystem och visste var dem låg 6000 år före oss. SÅ du tror på myndigheternas version istållet för egen analys och forskning? Du verkar vara svag för aktoriteter och det är ditt problem grabben. Ok, jag skriver spontant och formulerar inte enligt vetenskapliga principer men jag försöker iaf föra en diskution framåt.

2007-07-12 14:28
Refused P26
De visar dagens symboler på ena sidan för att man ska se sambandet. Inget att hänga upp sig på.

Nej!

2007-07-12 15:05
Dirty:

Om du anser att påståendet om ett inre universum är båg, tycker du inte det sänker kredibiliteten hos sidans övriga innehåll?

2007-07-12 15:06
Detta t ex:

One cannot travel to the North Pole or to the South Pole for two reasons:

1.) The North Pole and the South Pole do not exist. In their places are polar openings that lead into Inner Earth.

2.) Anyone who attempts to travel to a polar opening is eventually stopped by Outer Earth guardsmen as they near the opening.

Skulle inte det vara sant?

2007-07-12 19:03
skillnaden mellan psykos och ren idioti är fan hårfin asså. vissa av er håller fast vid helt jävla absurda teorier som om det vore eran förstfödde döende i cancer. helvete va den här tråden är underhållande.

2007-07-12 20:35
Tror Midway också har nått att göra med aliens, G.W. Bush och antika Grekland.
Reptile
Vi är snart döda. ;_;
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2007-07-13 02:51
Och bitarna faller på plats...
Orm & DNA i "TIMES"
Verkligen nödvändigt med ormen?
http://www.tribwatch.com/mushussu.jpg

Orm slingrar sig runt ett träd (tree of life), Maya.

Maya, Sumerians, Ancient egypt påminner om varandra kusligt mycket, bl,a inom konsten, hantverket och byggnaderna. Likheterna sker främst inom eliten och kungligheterna, alltså det som styrde folket och utgav sig för att vara gudar. Tvilling-Örn huvud eller en som sträcker ut vingarna återkommer gång på gång. Även idag i avänds den oftast i USA och inom tempel riddar order och frimurare. Det kan naturligtvis vara slumpen, men det tror inte jag. Jag tror dessa symboler har en stark koppling till varandra, det finns inte bara där. jaja, haha.

USA är vår tids största civilisation, samtidigt som den är kokande gryta som är på väg att koka över. Samma familjer med samma blodlinjer styrde alla tidiga stora civilisationer och gör det fortarande idag. När USA är förfallet och förbrukat hoppar dem på första bästa som ett gäng parasiter. Sorgligt med sant!

Laugh now, cry later:)

2007-07-13 03:00
Conan goes reptilian, trevligt med tecknat:
http://www.youtube.com/watch?v=gYbU7CvDzMo

2007-07-13 14:40
För er som referar läkarnas ormsymbol till de gamla grekerna kan jag säga att grekernas mytologi och kultur härstammar just från sumererna/babylon.

THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
Rappare

2007-07-13 22:35

Dirty-Dave

Först, du verkar ha missat ett inlägg en bit upp. (mitt)

Sen, för att vara en självutnämnd "hobbyexpert" på symboler så kan du förvånansvärt lite om dem.

Örnar har i princip alltid varit en symbol för makt. Örnar som används som symbol idag inom regeringen eftersom den gått i arv efter romarna och romarriket som bestämde att örnen skulle symbolisera romare och senaten.
Tusentals porträtt och konstverk målade av kungar och adelsmän under medeltiden har örnar som symboler invävt i kläder eller som utsmyckning på föremål i bilden, och den har använts lika många gånger på krigsstandard (jag tror perserna var först med det). Fan, t om Hitler använde den romerska örnsymbolen till sitt tredje rike, just för att den står för makt

Och, btw, Horus som du länkar bild till är en falk, inte en örn.

"Likheterna sker främst inom eliten och kungligheterna, alltså det som styrde folket och utgav sig för att vara gudar."

Aa, fast du vet att kungligheterna från egypten hette faraoner, och det finns ett helt gäng sånna bevarade på museum idag, utan minsta ödlesvans.

Orm & DNA i "TIMES"

Om du kollar noga på den här bilden och läser texten är det inte alls konstigt att det är en orm där. Först läser vi texen "The future of medicine", vilket är DNA. Sen kollar vi på bilden, vilket är en DNAsträng vilken längst upp förvandlas till en orm bakom en stav av trä. Orm runt stav av trä..? Just det. Asklepios stav, vilken är en symbol för läkekonst.
Alltså är det en korsning av symboler. En korsning av symbolen för läkekonst och en DNAsträng.

2007-07-14 00:27
Omen22
Du behöver inte förklara för mig vad örnen står för, att den har att göra med någon form av makt kan en 3 åring räkna ut. Men som du ser skiljer sig symbolerna inte mycket från varandra. En örn som sträcker ut sina vingar har likheter med en örn som sträcker ut sina vingar från sumerians, babylon. Den kan lika gärna stå för fascism och slaveri. Precis som hitler med swastikan och deras tro på solens folk osv. använde sig av Och där är har vi ett starkt bevis på att samma familjer och blodlinjer har styrt det allra största civilisationerna. Man jämför konsten och hantverket.

Aa, fast du vet att kungligheterna från egypten hette faraoner, och det finns ett helt gäng sånna bevarade på museum idag, utan minsta ödlesvans.

Yes. Och det är inget konstigt med det heller, vad får dig att tro att the pharoes var reptiler? Precis som idag var det folk som styrde i skymundan. Och om det nu finns shapeshiftande reptiler på vår planet så kan dem inte vara många och ser även till att städa efter sig, herregud... dessa kallblodiga nissar är inte dummare än så. Men om dem nu hittade ett gäng skummisar tror du dem skulle offentligöra dem?  knappast, eftersom myndigheter och makt bedriver sådant, är det privat så kallas man för gravplundrare. thats life!

återkommer...

2007-07-14 02:54
Alltså den här tråden är komisk
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!

2007-07-14 03:02
Om du kollar noga på den här bilden och läser texten är det inte alls konstigt att det är en orm där. Först läser vi texen "The future of medicine", vilket är DNA. Sen kollar vi på bilden, vilket är en DNAsträng vilken längst upp förvandlas till en orm bakom en stav av trä. Orm runt stav av trä..? Just det. Asklepios stav, vilken är en symbol för läkekonst.
Alltså är det en korsning av symboler. En korsning av symbolen för läkekonst och en DNAsträng.

Att grekerna använde den till att symbolisera sin läkekonst och dagens civilisation snodde den är väl egentligen helt ointressant i frågan. Det som är intressant är ormen, myten om drakar och människans relation till varandra genom historien som är intressant.

Sumerians använde symbolen med orm som slingrar sig runt ett träd/stav från början och den omringas av 2 drakar. Bilden jag länkade till är dåliga bevis, men det finns en skulptur som hittas i babylon med exakt samma symbol. Det sägs oxå att den symboliserar DNA strukturen enligt forskaren . Människan har som alla vet en del i hjärnan som kallas reptilhjärnan. Ok, där finns ett samband som man inte bör vifta bort, finns det någon som helst förklaring till varför just från reptilen vi fått våran agressivitet och instinkivt handlande? Vekar som forskarna inte vill lägga fram alla korten på bordet, mm verkar finnas en och annan joker i den kortleken. Inte direkt för ett det är bevis men kopplingen mellan reptiler och människa är fascinerande. Säg nu inget annat, handlar det om ormar på naturprogram så visst fan sitter vi där trollbunda. Reptilen är ändå det mest framgångsrikaste djur vi har här på jorden och var här långt innan oss.

Sumerians var alltså den första stora och underligt minst kända civilisationen som har bevis på att människan kan ha varit i kontakt med utomjordiska varelser. Dem var princip på samma våglängd som oss i utvecklingen om man bortser från det teknologiska. Det är något helt otroligt och att sedan deras civilisation försvann och i graven gick oxå deras vetenskap om rymden och allt annat. Sedan efter Jeus födelse var vi tillbaks på ruta 1 och religionerna tog över och den sanna visdomen gick förlorad. Det är sorligt!

2007-07-14 12:08
Formen liknar en reptilhjärna. Har jag sagt det har något med shapeshifting att göra? Nope,  du foquserar på helt fel saker.

2007-07-14 12:54
Dirty-Dave P25

öh. med andra ord, din grej är bara att göra kopplingar mellan saker o ting utan slutsatser? du gör det bara för skojs skull? det har ingenting med saker du sagt tidigare? okej. nice.
Rappare

2007-07-14 13:33
Dirty-Dave

"Men som du ser skiljer sig symbolerna inte mycket från varandra."

Symboler går i arv. Vad är mysteriet?
Dessutom, eftersom de avbildade samma fågelart är det  väl inte så konstigt att de är lika varandra?

En örn. En örn.

"Den kan lika gärna stå för fascism och slaveri. Precis som hitler med swastikan och deras tro på solens folk osv."

Anledningen till att hitter valde örnen som symbol var för att Romarna använde den. Tredje riket? Romarriket var det första riket, och alltså är deras örn en helt perfekt symbol i hans kamp för världherravälde.
Swastikan är det kul att du nämner, för det är också en symbol han har letat efter och själv valt ut för att den ska symbolisera hans kamp.

"Och om det nu finns shapeshiftande reptiler på vår planet så kan dem inte vara många och ser även till att städa efter sig, herregud... dessa kallblodiga nissar är inte dummare än så."

Varför har de inte förstört bevisen om deras egen existens från sumerna då? Man kan ju lugnt säga att de haft god tid på sig.

"knappast, eftersom myndigheter och makt bedriver sådant, är det privat så kallas man för gravplundrare. thats life!"

Man kallas för gravplundrare om man gräver ut gravar och stjäl dess inehåll för eget bruk, istället för om man låter forskare eller utbildade människor studera det, och offentliggöra upptäckten.
Hört talas om mumiepulver?

"Att grekerna använde den till att symbolisera sin läkekonst och dagens civilisation snodde den är väl egentligen helt ointressant i frågan."

Näe, det är inte alls ointressant då det är därför Times framsida ser ut som den gör.

"Sumerians använde symbolen med orm som slingrar sig runt ett träd/stav från början och den omringas av 2 drakar."

Sist jag kollade var det två gripar.

"men det finns en skulptur som hittas i babylon med exakt samma symbol"

Och det är konstigt? Babylonierna och Sumerna bodde på i princip samma plats.

"Människan har som alla vet en del i hjärnan som kallas reptilhjärnan."

Rättelse, DÄGGDJUR har som alla vet en del i hjärnan som kallas reptilhjärnan. Och har utvecklat tre ytterligare lager hjärna sen dess iochmed människa.

"Reptilen är ändå det mest framgångsrikaste djur vi har här på jorden..."

Va..?

"Sumerians var alltså den första stora och underligt minst kända civilisationen som har bevis på att människan kan ha varit i kontakt med utomjordiska varelser. Dem var princip på samma våglängd som oss i utvecklingen om man bortser från det teknologiska."

Sumerians var väl aldrig särskilt stor? Och de har ju inte heller några bevis, utan snarare massa stenskulpturer vissa forskare ser som tecken på de människornas kontakt med utomjordiskt liv. Vi var samma art av människa då också, så det är bara levnadsförhållanden som skiljer oss som folk, och så har det varit i resten av världen sen dess.

"Sedan efter Jeus födelse var vi tillbaks på ruta 1 och religionerna tog över och den sanna visdomen gick förlorad. Det är sorligt!"

Det fanns en mängd religioner och folkslag minst lika trångsynta och blodtörstiga som kristna blev långt långt innan Jesus födelse.
Det här börjar bli löjligt.

2007-07-14 17:08
Omen22
Det fanns en mängd religioner och folkslag minst lika trångsynta och
blodtörstiga som kristna blev långt långt innan Jesus födelse.
Det här börjar bli löjligt.

Vilka religioner pratar du om?
Saaay what? Är det Vikingarna du syftar på? ok, slaveriet i Egyptien och människoffringar under maya vet vi att det pågick. Och vilka tror du bedrev det, eliten såklart och "myndigheterna" på den tiden för att hålla befolkning under kontroll. Att dyrka en form av en GUD är illuminatis påhitt. eller du är du en sån som trodde att indianerna var vilddjur? Dem flesta urinvånare dyrkade kort och gott solen.

Kristendomens härjningar från år 0 till 2007 är rena rama slakten. SÅ mycket tragik som under 1900-talet slår det mesta. Och år 2000 började inte heller så positivt. Och vad anser du om mayakalandern och deras 2012 teori?

Du hänger upp dig på örnen, du måste studera symbolen i sig och vad den står för utöver det luddiga begreppet makt.
http://www.armorial.ru/eagle_fc_biw.jpg
http://cemeteries.files.wordpress.com/2006/09/double_headed_eagle.jpg
http://www.ssocr.com/collectorinfo/helmet_polizei_m40_eagle.jpg
http://www.cuttingedge.org/33RD_Degree_2_Seattle.gif
http://www.imperialclub.net/order_dragon.JPG
- lägg märke till draken i mitten.

Hemliga sällskap använder liknande symboler som makteliten. Vilka blir frimurare då? Främst rika och folk inom högre maktpositioner i samhället, den såkallade eliten kan där styra saker vi inte har en aning om vad som pågår. Är det inte Facism eller global diktatur? Vi tror att vi har något att säga till om men det vi ju egentligen inte. ok, vi får rösta men vad gör det när alla partierna säger nästan samma saker. Vad är det för valfrihet, och världen vi lever idag har du inget att säga till utan några miljoner på fickan. Visst, du kan skicka insändare till tidningar men vad gör det om då alla tidningar och kanaler ägs av samma gririga personer och företag.

Man kallas för gravplundrare om man gräver ut gravar och stjäl dess inehåll för eget bruk, istället för om man låter forskare eller utbildade människor studera det, och offentliggöra upptäckten.

Vem kan ha sponsrat dessa gravplundrare? Som vanligt skyller man på fattigt folk. Att gräva fram saker kräver stor erfarenhet sedan tidigare. Men vilka jobbar forskare för? En myndighet, och skulle dem hitta starka bevis med kopplingar till aliens så lär dem inte lägga fram dem. Så vi kan aldrig vara säker på vad som är sant att dem verkligen hittade eller det saker som dem kanske dem förstört för att röja undan bevisen.

Vi är slavar till aktoriteter.
Sumerians är folket och babylon platsen om jag förstått det rätt. Vad är bevis om inte stenskuplturer som kan föreställa utomjordiska varelser? Säkert inte den största, men den första civilisationen som man jämföras med den idag.

Rappare

2007-07-14 20:23
Dirty-Dave

Romare, kineser och perser har bl a försökt sig på världsherravälde långt långt innan Jesu-födelse vilket otvivelaktigt lett till ett gäng blodbad. Och på grund av krig och utrotning av folkslag världen över är det väldigt många trosuppfattningar som försvunnit och man inte vet särskilt mycket om. Jag inte någon religionsexpert, men jag vet att det finns uppåt 300 000 gudar inom hinduismen som är en av världens äldsta religioner.
Judendom har också funnits ett par tusen år innan jesus (monoteistisk, dessutom), och judar som du säkert vet ska ju ha blivit förföljda av folk som inte delar deras tro rätt länge.

Yepp, mayaindianerna.. och aztekerna.

"eliten såklart och "myndigheterna" på den tiden för att hålla befolkning under kontroll."

Det är väl inte så konstigt att det är folkets ledare som bestämmer. Men bara för att ett folks ledare bestämmer något behöver det inte betyda att resten av folket inte är med på det, eller vill att det ska hända.

"Du hänger upp dig på örnen, du måste studera symbolen i sig och vad den står för utöver det luddiga begreppet makt."

Du hänger upp dig för mycket på vad symbolen KAN betyda istället för att ta reda på var den kommer ifrån. Vilket jag berättar för dig.

"Vem kan ha sponsrat dessa gravplundrare? Som vanligt skyller man på fattigt folk. Att gräva fram saker kräver stor erfarenhet sedan tidigare."

Gravplundrare sponsrar väl sig själva om inte annat. Och det är väl just för att det kräver erfarenhet och kunskap att gräva ut saker som man inte vill att vemsomhelst ska hålla på med uråldriga historiska skatter.

"Men vilka jobbar forskare för?"

Sig själva, samfund, företag, museum, etc.

"Så vi kan aldrig vara säker på vad som är sant att dem verkligen hittade eller det saker som dem kanske dem förstört för att röja undan bevisen."

Näe, och vi hade kanske kunnat varit mycket säkrare om det inte hade varit för att människor privat gräver upp uråldriga skatter och säljer dem till hälare eller gör sig av med på annat sätt.

"Sumerians är folket och babylon platsen om jag förstått det rätt. Vad är bevis om inte stenskuplturer som kan föreställa utomjordiska varelser? Säkert inte den största, men den första civilisationen som man jämföras med den idag."

Den Sumeriska civilisationen räckte från ungefär 4000 f.kr till 3000 f.kr när den Babyloniska civilisationen börjar. Det är inte omöjligt att de utrodades av krig, det öde som bl a Mesopotamien har lidit.
Stenskulpturer som lika gärna skulle kunna vara konstnärliga verk av folkets mytologi menar du? Näe, det är inte bevis. det är spekulationer på sin höjd.
Säkert inte den största men den första. Så är det säkert, men det du glömmer då är att det sedan dess i princip alltid funnits civilisationer som varit precis lika intelligenta på olika platser i världen.

2007-07-18 01:50
fy fan så underhållande att läsa! ni grabbs har verkligen studerat era bäcker (imponerad)

min fråga är dock att om nu världen är så kontrollerad och "överlägsna" så varför utrotas inte alla konspirationsteoretiker ? och att trådar som denna raderas ur histórien?

sorry men jag tänkte bara liksom.. ;)

2007-07-18 21:07
internet är så stort och komplicerat att de kan inte censurera all information. men det försvinner filmer från google, youtube etc och sidor hackas för jämnan på internet men det är allt för mycket att hålla koll på.
men de försöker införa internet2 som kommer strypa all alternativ information genom att de kommer vara mellanhänder på allt som läggs upp eller ta betalt för det så bara de med pengar har råd att lägga upp info.

2007-07-18 21:14
om folk sitter o diskuterar rather det finns ufon eller inte nu, så drar ja fan ta mig...
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2007-07-21 15:41
inga bevis har lagts fram än så länge. starkt jobbat, på typ 100 a4 sidor med whoa text.

reptilerna finns, men ingen av er har den blekaste aningen om sanningen. det bästa ni kan göra e att bara glömma bort allting, ni vill ändå inte veta.

2007-07-22 02:45
papegojan har rätt

2007-07-22 10:51
vet inget om det här reptilsnacket men
Illuminati är en helt annan grejj som jag tar på fullaste allvar och som jag verkligen tror finns.
Empress

2007-07-22 11:19
 Parrot 

har inte du själv lite bevis att bjussa på då?

skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-07-23 12:05
jag tänker inte säga nånting.
men det finns roliga hemsidor, här e en
http://www.kentuckybigfoot.com/counties/kryptids.htm

en rolig sak bara
skit i allt det här nu,glöm allt

2007-07-23 23:39
Dirty-Dave P25

Nu minns jag inte exakt hur det var men typ. Så hade han en kompis som han hade känns väldigt länge. Dem skulle till en langare och handla brass. Hans polare berätta till han att langaren är lite nojig och att han skulle säga att dem var släkt. När dem kom fram till langaren så snacka hans kompis med langaren och sa typ "han är en av oss". När dem var på väg därifrån så ändrade hans polare form till en reptil och fick en helt annan atityd och sa typ: vill du vara med om det här och uppleva massa saker osv
Killen satt där hellt chockad och bara ville hem och bort från han.

Nu vet jag att det finns mer detaljer men nu minns inte jag dem.
Men han antog iallfall att han och langaren var reptiler och ville att han skulle vara med (han vet inte vad hans polare hade planerat för han).
Sedan dess har han inte träffat sin kompis. Flera har upmanat han att dräffa han igen och prata om det som har hänt men jag vet inte om han har gjort det eller ej.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2007-07-24 00:41
Parrot:

jag tänker inte säga nånting.

Åh vilken mystisk man. Sitter inne på sanningen men yppar den ej. Och nu blir han hånad för det också. Martyrens lott är hård.

2007-07-24 09:52
Turist

Skit! där kom de obestridliga bevisen för reptilkonspirationen!
Snälla någon, hjälp mig! jag vill inte leva i denna smärtfulla sanning.

2007-07-24 13:06
garyowens

Om han säger att alla på drogavvänjningskliniken också blev reptiler då?

:P

2007-07-25 19:46
Parrot
haha, vilken kille... glider in och bara gör klart för oss okunniga. Inte en chans att folk glömmer det här. Nää, du behöver inte säha nånting för du vill ju inte bli avslöjad? right? hehe.... kryp tillbaks dit där du hör hemma, jävla ödla.

2007-07-25 21:54

foliehattbeef!

2007-07-25 22:06
garyowens
Är du fortfarande här tramsar? lugna ner dig innan du får hjärtattack...

2007-07-26 09:30

"hjärtattack"?
löjligt, det finns inget som heter så egentligen. men ingen härinne är så psykiskt stark att dom kan hantera den mörka sanningen om - jag kan nästan inte skriva det - "hjärtattack"

2007-07-26 11:18
Tsiiiiiii....

2007-07-29 13:26
Lloyd Pye har i åtta år undersökt ett 900 år gammal kranium, som har mycket märkliga egenskaper. Nu har man kommit fram till att modern är människa, men fadern av okänt ursprung. Kan detta vara ett bevis på utomjordisk genmaipulation?

Detta kan vara den största upptäckten i modern tid.

http://uuaaradio.se/

2007-07-29 14:41
Lyssna på intervju av Lloyd Pye: http://uuaaradio.se/index.html

2007-07-29 15:21
Tack neurook...
ojoj, otroligt intressant intervju. så vad säger skeptikerna?
Alla borde lyssna på det där. Jag beställer nog boken.

Intressant jämförelse mellan forskning och religion som Lloyd sa, det är den dystra verkligheten. Satans bakåtsträvare.

2007-07-29 15:39
Pye...visst är det samma kille som säger att jorden först befolkades av en slags bakterie som alstrar syre och kan överleva i de mest ogästvänliga, lavabubblande miljöer?
Dirty-Dave, visst kan man se dig lite som whoas egna slagruteman och rättshaverist? =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-29 20:40
balooba P19

Hänger inte här så mycket längre men det låter bra att det sprids mer och mer, då borde fler förstå att det kanske ligger nåt i det.

Dags för WHOA att bli ett vaket forum, yaman! :)

2007-07-31 11:52
Det enda man kan utvinna ur allt sånt här är att världen är händerna på en hop fullblodspsykopater, det kan väl alla hålla med om? Men sedan beter "konspirationsteoretikerna" som att de satt med alla trumf på hand och att de vet hur allt ligger till, trots att det handlar om jävligt spekulativa teorier utan minsta förankring i verkligheten. Bara för att ni upptäckt von Däniken, Icke, Pye och liknande typer med framgångsrika karriärer betyder inte att de på något sätt har rätt och att ni skulle vara mer "vakna" än någon annan stackare.

2007-08-10 23:27
http://www.youtube.com/watch?v=jG_RKnAZYJ4

Hybrid baby med klor och orm ögon?
sjukaste jag sätt på länge iaf, jaja... vad ska man säga? ser ju löjligt äkta ut.

2007-08-12 10:34
Dirty-Dave.. men vad anser DU om Mayas 2012 teori? Skulle va skoj å höra... Kanske jag missat nått inlägg..

2007-08-13 02:22
jag blir fett rädd av sånt här. men det är för att jag är lättskrämd.

känns föga trovärdigt m en jag gillar den sköna symbolen eftersom dom människor som styr världen och utövar makt i dom flesta fall är som reptiler. och det är därifrån jag tror hela grejen kommer ifrånb.