Crime Pays, ask the Rothschilds!
mm håller med
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
masspsykos på whoa
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Fyfan vad folk, vanligtvis fucking weed heads utan någon som helst kunskap om historia, blir kåta på såna här konspirations teorier . ja menar, om du inte kan historia sluta håll på me sånt här . SYMBOLER BETYDER INTE ETT PISS Illuminati som sägs ha haft medlemmar genom åren som Da vinci, Aristoteles, Yadzegerd II (Persisk kung 438 - 457 f.kr ), m.m(fan orka skriva fler, dt e ju fan pinsamt)... har inte funnits till förrän 1776, dt upprättades av Adam Weishaupt i Bayern . dess mål var att byta ut den katolska monarkin med en liberal republik i Bayern. Och inga som helst jävla fucking pyramider o ögon fanns me bland deras symboler, hur jävla många piss youtube filmer(det är faktiskt inte historisk forskning) du än ser på. dom gjorde egentligen inte så mkt, på grund av att den bayerska regeringen år 1784 förbjöd hemliga sällskap . på sin höjd hade illuminati ca 2500 medlemmar . illuminati fanns inte till efter år 1790 . 14 fucking år suuug
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
Agaeus hahaaha det är bara som dem vill få en att tro hahahaah
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Agaeus P20 Vad irrar du om?
Det är skillnad på historia och manipulerad historia. Vad har du hittat den infon, lokala bibloteket? Det finns fler saker som talar för att illminati existerar än tvärtom. Historia har skrivis om, böcker byts ut osv.
hehe asså . så du har bevis på att Adam Weishaupt inte grundade illuminati . ?
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
Med en morbror som ar medlem i frimurarna kan jag torrt konstatera att han inte ar en odla.
Ja Adam Weishaupt grundade den orden ja men de har många ordersällskap och kan spåras tusentals år tillbaka om man har mycket fritid.
THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
QanA P21 Han lurar dig bara, öppna ögonen! Sluta vara så naiv och börja tänk lite själv. Och med att tänka själv menar jag att läsa på internet och se googlefilmer.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
QanA P21 Ingen här har sagt att alla frimurare skulle vara shapeshiftande reptiler.
God damn it you far-fetched people open your eyes..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Timon_B är här allihopa!!!!!!
"Symptom på korruption - Det kan vara skäl att beakta följande symptom på de från tid till annan nödvändiga tillstånd i samhället som betecknas med ordet "korruption". Så snart det uppträder korruption någonstans, blir en brokig vidskepelse förhärskande och ett folks dittillsvarande samlade trosföreställningar blir bleka och vanmäktiga i jämförelse: vidskepelsen är nämligen ett fritänkeri av andra rangen - den som hänger sig åt den väljer ut vissa former och formler som tilltalar honom och förbehåller sig rätten att välja..."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dirty Dave, du skulle fan smälla av om du bodde där jag bodde...utanför min lägenhet finns en slags sopsamlare av märket "Molok". Vidare är varje hus här i grannskapet utrustat med fågelskrämmor på taken - inte vilka bull shit-grejor som helst - nej, det är förstås frågan om små ugglor i sten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shit, undrar var soperna tar vägen egentligen! nice med foto, gracias:)
Ja det är frågan. Hur kan man döpa ett sopnedkast till Molok? Det är fan som att låta Marc Dutroux vara domare i småstjärnorna.
Är det bara jag som tycker hon är sjukt mäktig? Hon får med sig vilsna amerikaner med pengar, får sina donationer, lever sitt sköna liv, hon vet ju själv att hon är fake men hon lever på det utan samvete. En av mina drömmar har alltid varit att vara predikant för någon fri kyrka i USA, skriva en bok sen pensionera mig för gott. Hon har lyckats :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Dirty-Dave Vad är det för exibihionistisk passion du har för paraoida rednecks som spelar in B-dokumentärer i sin källare?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
haha ha ni borjat skriva har nu igen
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
shunare hehe, rednecks har väl rätt till att ha en åsikt oxå? och vad får dig att tro det egentligen? En redneck som följer George Bush politik eller denna snubbe på youtube? Han får mer sagt under dem där 10 minuterna än George Bush hela kariär. Du är svag för aktoriteter. Du kan inte ta emot information som kommer från en vanlig kille på nätet, men slukar allt vad en nyhetsankare eller president säger. Vad är det för skillnad för jag kan inte se den.
Finns det rednecks i UK oxå?
Troligen Handlar om underground bases osv. 1-4 av avnsnitt. Sum ugly shit!
En till redneck Det är omöjligt för mig att tro på det här till 100%. Jag tar information till mig och begrundar, bildar mig egen uppfattning för ingenting är omöjligt. Respektera alla människors information, du väljer själv vad du vill tro på. Tänk utanför ramarna. Ingen kan säga till dig vad du ska tro på.
HAHAHAHA det bästa av allt är att google annonserna handlar om reptiler :DDirty-dave. Är jag svag för auktoriteter? På vilket sätt? Jag bildar mig egna uppfattningar, och mitt rationella tänkande avfärdar ett par rednecks som lever på bidrag från folk som tror på deras skitsnack. Och vad fanns det att ta till sig från den "vanliga killen från nätet"?... "eeehhhhh dont belive what they tell you..... eehhhhh dont be like the others... ehhhhh reptilians are our gods.. ehhhh" inte precis retoriken för att övertyga mig. Och som sagt, för att tro på något utöver det vanliga eller konspirationsteorier så krävs det faktiskt "riktig forskning" och inte ett par paranoida rednecks som lägger ut sina teorier och videos på sina hemsidor och strax under en paypal donate knapp.
"Riktig forskning"? och vad är det enligt dig?. Du kanske borde ta saken i egna händer och forska kring ämnet själv? Näää, lilla dumma människan klarar inte av att forska sånt här ... låt staten/regeringen leka forskare istället. Var är utöver det vanliga? Din egna lilla box där du sitter instängd? Men du slänger den här information och kanske aldrig mer diskuterar det med någon människa igen. Visst, det är ditt val. Och jag förstår det, för Reptilian E.Ts är inget man greppar över en natt. Och varflr slösa mer tid på något man kanske aldrig kan bevisa? Det har gått reptiler stora som höghus på jorden. Det finns det bevis för. Vad gör det så mycket konstigare? Det som skiljer ett djur från en intilligent varelse är inte mycket.
haha, jämför du en dum dinosaurie med reptiler som kan byta skepnad till en människa, kommer från galaxer miljontals ljusår härifrån och planerar att ta över jorden? Härligt att du låter fantasin flöda. Dessvärre grundar du allt på uttalanden från ett par texas bobs i USA och du säger att jag är hjärntvättat av en övre makt? Jag tror på saker jag själv anser rationella. Att de kommer från myndigheter (om det nu är min källa) är väl bara en slump? Den dagen en texas bob kommer med något vettigt kan jag köpa det. Den här reptilkonspirationen är inte vettig, hur mycket jag än försöker vidga mina vyer. Att en kärring sitter och kommunicerar med "andra sidan" med ett par bandade samtal som hon själv kommer med utan källkritik (vettig källkritik, inte medhåll från en texas bob som tar halva doneringen) är inte mycket att hänga i julgranen. Att din polare ser en människa som shapeshiftar till en reptil är heller inte särskilt troligt. Men vi skiljer oss på den här punkten, och det har sina fördelar. Pga folk som du är marknaden för sånt här skit gynnsam, och många kan försörja sig på hustla.
hehe, tror du jag går och köper skiten? Det är en fråga om evolution. Vad som skiljer oss människor från apor är en bråkdel. Shapeshifting är inte så konstigt som det låter om man studerar ämnet. Inom naturen finns det liknande djur som kameleonter osv. Har hört att dem flippar mellan olika frekvenser och dimensioner. Lär finnas bättre sätt tjäna pengar på än att skriva om reptiler, skriv en roman eller varför inte en Reptil-Da vinci koden kanske vore något? Men det lär inte hända. Vad vet du, känner du min polare eller? Jag grundar inte allt på dem, det finns 1000 tusentals världen över som säger samma saker. Men jag tror inte skiten till 100 % tills jag ser än med egna ögon. Många folk kan inte ta i den här skiten för dem har redan så mycket skit att tänka på. Men vad hände egentligen med människans nyfikenhet? den gick förlorad... Du kan spela in folk och köra rösten baklänges. Inget konstigt, eftersom ljud är något mer än bara ljud. Du kan tyda personer om dem talar sanning eller ej med hjälp av ljud. Du tror på vad du vill, men kalla inte folk dumma för dem tror på något som för dig är helt galet.
Dirty_dave Kompis jag har aldrig kallat dig för dum, jag sa bara att du hade en livlig fantasi :) Har lite bråttom nu, och jag känner att diskussionen är uttömd. Ska kolla på din länk senare när jag kommer hem igen. Adios.
shunare P25 Det trodde jag inte heller. Jag menade rent generellt.
MFD00M - "Nu ännu drygare"
Tog du?
Michael Tsarion är tung tung kunskap!!!
Haha ja det är inga blyga grejer han pratar om
yes... kolla upp Stewart Swerdlow, ännu tyngre. Men jätte intressant. Skrivet en del böcker:
http://www.expansions.com/ finns lite på youtube oxå.
Aight ska checka
Satans brinnande lavaöga i universums mest skrymmande analler vad Tsarion måste skärpa sig föreläsare! Men visst fan är det spännande trots allt! Jag tror att jag ska leta reda på Hitler, han lär ju som bekant finnas i hollow earths innanmäte redo för en sista drabbning när solen står precis rätt i zodiaken! Det kommer att bli en jävligt minnesvärd expedition med hundspann, köldknäpp och kannibalism som naturliga inslag.
Det här skrämmer livet ur mig, inte alla dessa konspirationsteorier. Utan tanken på att det här är folket som ska vara med och påverka min framtid.
- 654 -
Kan dock inte vara säker, någon gång får jag säkert sota för min skepsis.
- 654 -
jag orkar inte läsa igenom allt ni skrivt. Men jag hittade en intressant länk om ämnet.
Döm själva .
Dirty-dave Förlåt för att jag misstrodde dig. Jag är nu fullständigt övertygad om att reptiler äger vår planet.
Här är videon som fick mig att ändra mig:
http://www.youtube.com/watch?v=lex2JUriI8A Hur säljer man sin själv, så man får sin själv räddad av dessa reptiler? Jag vill gärna leva längre än 2012 så ge mig lite tips.
jag är full, jag menar hur säljer man sin själ.