Javisst ar det underligt att vatikanen sager att om det finns liv pa mars (vilket NASA anser vara en mojlighet) sa strider det inte med det kristna budskapet. ooooh, snart kommer reptilerna och tar er.
Underligt ja, i och med att vatikanen sitter och trycker på massiv information. Dom har vetat det i flera 100 år. Vatikanen = illuminiati... för er som inte visste.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Fler intressanta klipp. En kille från australien berättar sin historia:
del 1
del 2
del 3
sjukt att folk förkastar detta men jävligt många sväljer att det sitter en gubbe på ett moln och skapar våran planet och att om vi beter oss dåligt kommer vi få hänga med en rödgubbe med horn och pipskägg i en evighet... exakt. djupt "religiösa" kristna och konspirationsteorister är lika fuckade i huvudet.
föresten... tack teambanan för din kommentar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
misery chick jag visste väl att du var en reptil!! (och ta mig fan , ta inte bort detta inlägg, det varkar ju som whoa är reptiler så som de tar bort mina inlägg)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och btw ta en titt på Michael Tsarion
Man skall alltid akta sig för falska profeter, är man halvvägs till att lita på någon annan människas ord vad beträffar efterliv eller sanningar är man halvvägs att vara förlorad. Ingen skall in i huvudet. Jag tror att det finns otaliga lockelser och försök till att snärja människor. Hur kan någon annan berätta vad som är sanningen för dig om du inte kan finna den själv? Hur ska du i så fall kunna avgöra vad sanningen är för något? Jag tror varken att sanningen är nyanserad eller onyanserad, sanningen är godheten. Människor som Peggy Kane kan få försöka, med risk för rättelse kan jag rentav tycka hon verkar vara en redig fitta. Jag avskyr falsket som är såpass uppenbar, man sitter inte och ler och skrattar tillgjort åt en händelse i form av att reptiler har antastat dig nattetid. Skulle hon veta sanningen och att sanningen skulle vara det hon påstår skulle hon inte sitta och mysa åt det. Alla vet vatikanen, alla vet att ganjan flyttades ut ur bibeln tillika rätten att äta djur som av en händelse ändrades efter det att noa klev av sin ark. Ingen kan lära dig sanningen om du inte kan lära dig själv. Jag tycker det riktigt obehagliga i sånt fall är att det finns dokument som är såpass hemliga att ingen människa någonsin skall få läsa dom. Detta sades på svt rapport och det känns inget vidare. Samtidigt behöver dessa dokument nödvändigtvis inte innehålla bevis för att barbapappa är jordens härskare eller att Astrid Lindgren i själva verket är en kosmisk drottning från planeten Ziljonkien. Any day kan jag hitta fler sanningar i Resan till melonia än vad jag kan hitta på youtube, det betyder dock inte att jag bygger en religion kring den.
www.alexanderadiels.com www.soundcloud.com/alexanderadiels
Dock vill jag inte på något sätt mena på att människor som söker sanningar i olika former är ignoranta eller låga personer på något sätt. Det är inte åhörarna det är profeterna. Den dagen man skulle råka stöta på en ödla får man väl sparka honom i kuken i så fall. Känns meningslöst att ens ge sig in på den typen av tankar. Den sprialen som talas om känns exakt likadan som idén om ett helvete för att hålla människor i schack. Att man skall sköta sig. Hade vi levt i en sprial av reinkarnation hade man likaväl kunnat ge upp med en gång. Jag kommer stänga av den dagen någon annan har givit sig själv tillträde till mina tankar. Eventuella ödlor som läser det jag skriver har förmodligen redan försökt. Dom väntar antagligen på att jag skall glömma av att låsa dörren till mitt sinne.
Åter igen, oavsett om ditt namn är Peggy Kane eller Jonathan Lilja skrattar man inte med en axelryckning åt att ödlor knullade dig i röven nattetid. En videopost i form av ett utpekande av Peggy som ödlornas drottning är lika relevant som ett medhåll. Ingen kan påstå något annat. Beviset är inte mer relevant än vilket påhopp som helst. Det jag menar är att det spelar ingen roll hur många böcker du har läst, när det kommer till färgkritan är all information och alla åsikter individuella skapelser. Det blir inte relevant för att det står i en bok.
Varför skulle dessa världsherrar inte kunna ha skepnaden av vandrande vaginor? Skulle inte det vara mer relevant om världen exempelvis är sprungen ur dessa individer? Eller är syftet med formen av en reptil att skrämma oss människor. Reptiler har sedan länge varit en gemensam nämnare när det kommer till rädsla hos oss människor, vissa menar på att det var ormen i eden vissa menar på att vi lärt oss att dom är farliga och agerar utefter instinkt.
Alex-Adiels Mycket tänkvärda saker skriver du. Bra läsning.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Fast jag var fet trött, idag inser jag att reptilianerna bor i mitt lägenhetshus. Nej skämt åt sidan, skämt åt sidan. Det intressant i det hela är att en teori som reptilianteorin i sig är ett motargument, ett motargument mot sig självt. För om det nu var så att det faktiskt fanns skäliga bevis för exempelvis reptilianerna, hade vi då haft den här diskussionen i ett internetforum? Troligtvis inte. Så vad gör då vissa teorier mer berättigade än andra, flest youtubevideos? Flest vittnen? Mest seriös organisation i form av ett legitimt yttre? Borde inte Jehovas vittnen vara långt mer trovärdiga än ödlefolket i sådant fall? Sceintologin ligger väl även i så fall före Reptilianerna. Det skrämmande i sig är inte teorierna, det är att folk hänger sig sådant såpass lätt. Sen läste jag vad philosophia F23 sa också. Min tanke kring det är att jag håller med fullt ut, för när det kommer till kritan, hänger man sig en teori och livstil utifrån Reptilianerna och vad det innebär gäller det ju att vara konsekvent, det vill till att man alltid är med på att riskera att bli våldtagen o.s.v. Inte bara mysa på tanken om ödlor när man grillar korv och redan har tappat ut kiss och väntar på att någon annan skall gå och tappa ut kiss så att man kan flika in teorin om ödlorna. Jag tycker det känns sorligt att man inte ifrågasätter sitt beteende mer. Tror man fullt ut på någon av teorierna varsågod. Ingen kan säga att man inte får tro på vad man vill. Men skall man tro på det får man tänka på vad det innebär. Jag kommer ihåg när jag var ungefär 10 år gammal och ingick i en pakt med en kompis att vi var dom enda personerna som kunde jaga poltergeist och övriga spöken. Hade vi bevis nog för att göra det drastiska valet att lämna familj och normal uppväxt för att jaga poltergeist (med speciella vattengevär, well det var vanliga super soakers med varmvatten istället för kallt vatten). Beviset var att min kompis hade kanal 5, det räckte att det varit på tv. Ett par dagar höll det i sen insåg vi under en tyst överrenskommelse att det inte skulle hålla i längden. Våra föräldrar skulle ju aldrig tro på oss, det var lika bra att försöka träna på lite självdistans och skratta åt det hela. Det jag menar är att man kan tycka dessa teorier är spännande och eventuellt trovärdiga. DOCK kan man inte bli upprörd över att någon klankar ner på det om det inte är något man ser sig ägna sitt liv åt. Man kan diskutera huruvida någon har rätt att bestämma vad som är fel och vad som är rätt o.s.v. Men blir man upprörd visar man i så fall på att man tror på Reptilianteorin och då ska man ta mig fan ligga och kissa varje natt också, inte bara sitta och gnida teorin när det passar sig och sänka folk med det. Fascination och intresse är en sak, men när man börjar försvara något får man stå sitt kast. Är det en objektiv diskussion som förs är det en helt annan sak. Nu lät jag jävligt bajsnödig men jag har fått diverse teorier tryckta i ansiktet och det hela förvånar mig.
Sammanfattat menar jag att klassikern ofast brukar vara att man inte vill leva i blindo. Man vill hellre vara som Neo, man vill hellre vara olyckligt medveten än lyckligt ovetande. Eller vill man det egentligen? Vad är intelligent beteende i ett sådant här sammanhang egentligen. Alla ni som påstår att man ska tänka utanför boxen, att man skall öppna sina sinnen. Har ni vägt för och nackdelar, har ni räknat på relevansen hos en specifik eventuell teori ni väljer att tro lite mer på? Är det värt att riskera en inbillad övertygelse för att nagga livet i kanten. Som det ser ut nu har vi bara ett liv, bortsett från Reptilianerna, är det då korkat om man gör ett medvetet val att inte hänge sig åt att öppna sinnena för en specifik teori? Det handlar inte om att man stänger igen eller slutar vara medveten. Det känns lite som att det riskerar att bli religionslotteri. Vad ska man säga på sin dödsbädd, det kanske inte fanns några ödlor trots allt? Finns det så finns det, dock finns det inte tillräckliga bevis för att gemene man skall ändra sitt levnadssätt utefter någon teori. Jag tror snarare på att dessa teorier fungerar som en skenmanöver, man borde fokusera på teorier som ligger på en gräsrotsnivå. Fundera hur legitimt Sverige är känns mer relevant och troligt än ödlor. Det intressanta är även att om dessa Reptilianer nu finns, vad fan ska man göra åt det? Vad jag förstår kan dom både bli osynliga och byta dimension, vad ska jag då göra om det redan står en här i rummet. Gränsdragningen blir svår. Lika bra att rikta in sig på det positiva i livet. Hjärnspöken kan vara svåra att bli av med tror jag. Slutligen vill jag bara poängtera att jag kissar på alla såkallade bevis jag hittils tittat igenom. Det är ta mig långsamt från alla håll dom fattigaste bevisen jag någonsin sätt. No offense, men en person har inte per automatik mer trovärdighet för att dom titulerar sig själva doktor eller dylikt. Har träffat doktorer och proffessorer som betett sig som bäbisar och Karlsson på taket.
Tyngden ligger inte i vem som säger det utan vad som sägs.
Dirty-Dave P26 Tack för att du la upp denna tråd! Själv så tror jag definitivt inte på repitilian konspirationen. Jag tror på att det finns alla olika sorters av utomjordingar där ute (väldigt själviskt att tro att vi är ensamma)... jo de finns hundra talls/tusentals med bevis för att "dem" har varit här. Om man ser på en massa grottmålningar o annat från "gammla" tiden så kan man finna beskrivningar om "gudar" som kommit ner från himmelen. Det är verkligen synd att folk skrattar åt en eller tycker man är knäpp för att tro på liv i rymden.
Alex-Adiels - Du kan vara en av de mest vettiga personerna på whoa.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Word
Om man ser på en massa grottmålningar o annat från "gammla" tiden så kan man finna beskrivningar om "gudar" som kommit ner från himmelen. Det är verkligen synd att folk skrattar åt en eller tycker man är knäpp för att tro på liv i rymden.
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Jävligt värt att uppa den här tråden, nu var jag tvungen att sitta uppe halva natten och skratta åt de här filmerna, och allt ni pratar om.... :(
garyowens Haha på sidan ni kan även rösta på vad ni tror. google har även länkat till Ufo attack 2012. Det säger allt!! :D
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
garyowens Och vad var läskigt med det? Du är rädd som en liten mus nu. Acceptera sanningen, Vakna! SunTzu Fett att filmerna fick dig att skratta. Då har dom gjort något bra... positiva känslor är bra för hälsan.
Tråden har varit uppe titt som tätt under 1 år och det känns jävligt roligt. Jag har dragit mitt strå till stacken här... hoppas den har fått vissa av er att tänka utanför boxen och öppna era spärrade sinnen. Jag vill inte att folk ska tro på det här skiten, vem fan vet något egentligen? Jorden är magisk och det lurar alltid något bakom nästa krön.
Avslutar med en intressant film om 2012.
The 2012 Enigma by David Wilcock
Länk till http://video.google.com/videoplay?docid=-4951448613711060908 later dudes n gals!!
Dirty-Dave P26 absolut, jag gillar att de kör, det är bara det att jag inte köper nåt av det.
me tanke på all ufo snack i media. tex att påven säger att d inte skulle stida emot kristendomen om man hittar utomjordisk liv o liknande Så ryktas om project Bluebeam. D påstås att dom kommer fejka en "alien invasion" inom en kort framtid. kanske därför media tar upp sånt här sakta o sakta hehe Men som sagt vem fan vet
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
Salvador P19 Exakt. Man blir fundersam. Medias agressiva övervakning av UFO:n och utomjordingar känns som att dom förbereder oss för något i den stilen. "små människor som ser annorlunda ut" Mycket underligt uttalande. Om det existerar utomjordiskt liv så är det störst sannolikt att dem liknar oss människor. Men så behöver ju inte heller vara fallet... men han uttalar sig som att alla ser ut som E.T. "Men det finns ingen anledning att frukta utomjordingarna, menar Mitchell. Mänskligheten hade varit ett minne blott, om utomjordingarna hade varit elaksinnande." Hehe, om vi människor kan vara elaksinnande så varför skulle inte dom vara det? Och NASA uttalar sig som att dom inte vet vad han snackar om. Klassisk manöver, att skapa förvirring kallas det. Blev man nå klokare av den artikeln? inte ett smack...media i ett nötskal. Det sägs att de gråa "Greys" är universums whitetrash och driver mest runt, dom är som robotar utan själ. men vem fan vet det egentligen?:)
dirty dave: ja greys e nog white trash... dom e iaf reptilernas och vulturiternas slavar verkar det som.. doing their dirty work...
"Om det existerar utomjordiskt liv så är det störst sannolikt att dem liknar oss människor." Var hämtar du dina fakta egentligen? Du måste ju kunna vara åtminstone LITE kritisk. Fan du är dubbelt så manipulerad som alla du tror är lurade. Minst.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Ni har rökt för mycket spice på planeten Dune.
Dirty-Dave P26 måste tacka för en intressant tråd, bra läsning och intressanta clip du lägger upp. mer såna här trådar tycker jag
http://video.google.com/videoplay?docid=-4848668803639628771&hl=en
Statsminister P21 riktigt bra dokumentär det
Af-BeerDeluxe X23 Tack som fan. Jag har hört talas om Phil förut men inte rikigt kollat upp hans historia.. ska göra det, tack för tipset. Du kan kolla upp Stewart Swerdlow om du inte gjort det. Läs hans bok "Blue Blood, True Blood". good stuff!
kolla den här länken om bla ekonomiska krisen. http://www.youtube.com/watch?v=jy7urlWLP84 sjukt aså
Haha jag bara alskar den har traden. Den forsvinner och sedan vips dyker den upp igen hela tiden. Hoppas det aldrig slutas skriva har!
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Kan vi sla vad om vad som kommer ske 2012? Jag gissar pa att jorden inte gar under. Vinner jag ngt om sa ar fallet? Nagon som satter emot?
Kom igen nu!! Mer konspirationer, lat inte den har traden do ut
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
vad säger ni om THE ARRIVALS- serien då?? =)
Producent
2008-12-28 20:05
The Robots' Rebellion är att rekommendera.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se