Nån som inte nämnts ang. ristningar är DLK som i stort sett hade en eller flertalet rutor i som gott som varje vagn på hela gröna.
Hmm. Aldrig sett eller hört talas om hälften som droppas här. Oldschool är för mig från -90 och bakåt. Slutade själv runt 97-98. Kör bara sporadiskt nån gång då och då. Kommer ihåg att Canon hade lite insidor på 19 ett tag fast han bodde i V-H...
DIMHE ...på röda..
Jag tror inte ni har alla gram i pipan? Och för övrigt så tar jag det jävligt piano!
AllCiTY haha humm undrar vem som inte har koll..;) Ägt nåt? Ingen som påstått att han ägt nåt,alla gör sin grej ,under ju längre tid desto bättre. BEGES var bra på krom o körde hårt några år,minns även PAMS och AKIN-tiden...han bombade på bra. Men sen då? Alla bajtar,du med. Jag med. Och du..om röda linjen sitter i blodet..så lämnar man den inte.Eller hur?? Over and Out! PS. Nån som minns PILO-grejerna som kom upp ett tag? Eller SPIDER/DASH/STAGE/JA/STAGUZ/ACEN/SHAYNE/ 472?? Those were the deyyzzz!
More than words...that´s what we do!!
Graffare
2006-08-10 22:43
"Den sista tågbombaren" Låter som en klockren dokumentär-titel, bok som film.
hoax, used och caver var där. sen gillade jag EL crew. ett glatt gäng, unga dårar. hydde förstår vad du menar, men att droppa en massa aka's online bör (alltid?) undvikas... och det sjuka e att du o jag antagligen har bombat tillsammans :p redline 23 e en mentalitet, inte nåt man skriver sig till och b***e har definitivt inte en genuin redline mentalitet.
den röda linjen sitter djupt i blodet..
EL-crew var grymt sköna,elaka ligan...glöm inte JONES och SONE,de röjde bra ett tag. Halva stan: V lär ha bombat tillsammans...undrar vem som döljer sig bakom signaturen..lär ju känna dig på nåt sätt sen förr! Var du me i Slussen 17.00 på vardagar? Tycker dina dissningar börjar bli luddiga.. Du känner uppenbarligen inte killen du snackar om..men det e din grej bree.
jag hängde där näre va 16.30. jag snackar om 2 olika saker, den ena e shine. om aliases etc. det andra har med b***e inställning att göra. ja e bara bekant med honom, så då ligger allt på en ytlig "hej, hej hur mår sig" nivå.
Da Untouchables var fina ett tag, men sen försvann dem .( hydez Ang. B***e så är det lätt att det uppfattas som att han vill vara lite äldre än han är, iaf för oss som inte känner honom och saknar insikten som hans bekanta har vilket lätt ger ett skevt perspektiv. Lill-Ersen .)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ALLCITY O vem ere som har påstått att det e Shine bakom de där tagsen?? Har jag nämnt Shine i samband me dom?Tänk lite! Du verkar ha rätt mycket åsikter om personen ifråga,ändå hälsar du på killen utan o yttra vad du egentligen tycker om honom. Ruskigt falskt. Stå för vad du tycker nästa gång ni träffas o säg det face 2 face. Vad kan hända?? amfetaminpsykos: Åsikter får alla ha,positiva eller negativa. Jag känner inte dig tex men vet vem som finns bakom signaturen så visst har även jag en åsikt o en "bild",men det gör inte den till nån vedergällande sanning eller hur? Att dissa folk man inte ens känner e aldrig smart,den enda som förlorar på det e en själv...för förr eller senare motbevisas man oftast av sanningen. O ang. ålder...hahahaha...kom igen...åldersfixerad eller??
hydez Jag tycker jag redan täckte det du sa i min kommentar, läs den en gång till. Det gällde inte en diss utan enbart ett konstaterande att folk som inte känner individen i fråga lätt uppfattar honom som att han "ärver" sin ålder i gejmet (inte fysisk ålder) från de han umgås med, inte att uppfattningen på något sätt skulle vara riktig, därav parentesen "saknar insikten som hans bekanta har vilket lätt ger ett skevt perspektiv", ett skevt perspektiv återger inte en sanning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hydez Vart ligger tjusningen i att dissa någon som man känner? Man vill ju dissa dom som man inte känner just för att man inte känner dom. Dessutom så behöver man inte förlora något på det eftersom "sanningen" kan ses ifrån många olika synsätt, den sanning som man anser sig ha om sig själv är väl knappast den enda riktiga sanningen om resten utav världen ser en på ett annat sätt.
Ride 13"s y que?
amfetaminpsykos: Du låter vettig...men jag tycker ändå att det e kefft när folk har fel bild om andra,finns väl ingen som vill bli uppfattad på ett negativt sätt om man bryr sig om vad folk tycker om en?
Kidd-Z: På vilket sätt är det en tjusning att dissa/bli dissad på felaktiga grunder som e rent spekulativa? Skumt resonemang...Jag tycker att om man kan skaka nåns hand o köra artighetsfraser,då ska man sluta dissa eller sluta hälsa. Olika sanningar..visst kan man säga så,men vilken vill du bli uppfattad ifrån? Din egen o den dina polare har om dig eller den okända personer har om dig? Självklart din egen va... Ett rejält stickspår från min tråd men förhoppningsvis har vi lärt oss nåt nytt från denna pratstund...
each to his own. bless
hydez P26 Jag gillar att dissa, jag är dessutom ganska bra på det. Jag gör det inte för att försöka hävda mig själv, jag gör det för att det mesta som görs ser ut som skit. Jag skakar sällan hand med folk som jag dissar. Vill och vill, jag kan omöjligt påverka vad andra människor tycker om mig. Självklart så utgår jag ifrån vad mina vänner tycker om mig, dom som känner mig bäst men ändå har en objektiv syn. Min egen syn på mig själv litar jag inte på...
Ride 13"s y que?
till DAS F15: yeah! jag har några insidor kvar, försöker lägga lite nytt, du kommer nog att se, bästa sättet är att köra golv under sätena för då sitter det fan i mig kvar, det lovar jag
MY DOGGS BITE TO KILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onekligen, såg senast imorse en åldrad SLUG WONG under sätet.
slug-one P0 för att tjockis buffarna orkar inte böjja sig ner o buffa
Mr_D Jag tror inte golven buffas överhuvudtaget. Buffningen där bestär snarare av slitage och täckande smuts ;)
Mythbuster : Vad babblar du om? Jag har aldrig bott på röda, men röda har alltid varit den tyngsta linjen. Det klart smaken är som baken, men talangfulla och aktiva writers har det garanterat kommit från röda.
inget kommer nånsin att bli som förr.
FLEK!
FAAAAAAAAAAAN VA SKÖNT ATT DET SLUTADE!!! FINA TÅG IS THE SHIT
"I like rhymes that be quick as we be takin' the bars, but I hate everybody that don't like electric guitars!"
"Det var bättre förr.." Ja, på den tiden man fick händerna kapade om man stal ett äpple.
"I like rhymes that be quick as we be takin' the bars, but I hate everybody that don't like electric guitars!"
smooked P22: Jo absolut. Och varför skulle roststopp, kråm och liknande burkar inte innebära talang, inspirerande stilar med mera. Personligen får jag ut mer av att se en reson throw än de burners som gjorts på gröna.
SHINE! JACK! SORE! Grabbarna hade stil och effektivitet
The JAPP gathering!
Jack har massa ristnigar i nya rullandes - Dope.
ha! det e sant tjockis buffarna orkar inte buffa golven!!!!!det e därför det e så bra att bomba golv syns bra, sitter i hur länge som helst, sen det e klart att det kan vara lite hardcore att bomba väggar i tågvagnarna, men det buffas fort om man inte har värstin inken, så därför lägger jag nästan enbart tags på golven, varje tag man lägger är mera fame just för att man vet att dom kan sitta i typ 6-7 år helt sjukt, men balt!!!!!!
Största bombaren ever är ZIP :)
Fast ibland byter faktist tjockisarna ut golvet till nytt kolsvart sandpapper istället för solblekt golv. Annars är det mest naturligt slitage som grus/slask på vintern blandat med solsken på sommaren som bleker golvtagsen.
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
Bara för att man kör/körde på röda betyder det inte att man bor/bodde på röda.
_LORK_ antagligen var du inte ens född när zip härjade som mest..
WHaT eVa! DaAh!
Allcity Har inga minnen av SANcrew från tuben. Var de uppe mycke? Dock var det san- samt bascrew som gjorde störst intryck på mig som kid. Hade inte bows uppe en del? Madcrew känns bekant oxå.
Vår Del Av Stan
MAD va riktig tunga, RAUS & co. SANslösa hade en hel del insidor på 18 ett tag.
raus så var det ja. måste faan letaupp alla gammla foton. Bästa fredagsnöjjet som kid - åka o fota målningar mellan liljeholmen och norsborg.
Vår Del Av Stan
bumble P3 lol skitunge, jag var född när ZIP härjade som mest, så bespara oss alla dina dumma kommentarer. Tack så mycket
bumble P3 Vad har det med saken att göra?
Ride 13"s y que?
silverpennorna funkar bra på svarta golv
om jag va president skulle jag sätta alla idiotiska klottrare i arbetsläger och köra över en writer med tunelbana för var dag som gick
köra över? släpa fittan efter tåget.
neandertalaren: smart att uppa en gammal jävla tråd, speciellt när du inte har någonting vettigt att säga..idiot!.
Vila i frid Daniel ! 091030
Dom Buffar jue bara mer nu
finns bara 2 st som reppar s line i X1:orna. CMF1 och slug. slug, vi vill se mer! :D
tack för att ni drar upp en fett gammal tråd
tounsi, ämnet är ju ändå så intressant och inte riktigt så att det är out of date att snacka om scenen?
bajjamajja, word. en av dom vettigaste trådarna på whoa, ever.
Dom buffar nu för tiden inom ett par timmar, och sluta klaga och kör mer själv ?
Ahh gamla minnen!
Line 18th..Truez neva stop
på golven buffar dom inte...inte så det märks iaf.
c20 är inga höjdare men flaten är mysig.