Vad menar du med i den bemärkelsen ? så några som är lite avvikande inte springer runt med haglöfs spelar balla och beter sig som de flesta målare gör idag är alltså inte "riktiga" målare .. målar/tagar man bokstäver regelbundet är man väll aoutomatiskt en målare eller har jag fel ?. Var det bara fegis ink du såg konstigt då jag på senare tid sätt mer rosa och blått än brunt ink ..
Senaste riktiga bombaren var fan THICK på gröna!
blek på pendeln just nu insidor utsidor på varje tåg
vem X0 . jag vet inte riktigt vad jag menade så här efter..men jag håller med dig och jag är själv inte någon som har haglöfs rygga å liknande jag lyssnar inte ens på hiphop .
jag kanske också passar in på min beskrivning i detta fall..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vem, OCB tagsen är ju så jävla fula så det är helt sjukt...
Jo tack jag har hört det men jag frågar vad det fula är .. Tycker du verkligen att de nyare är det ?
Det finns ingen stil,det ser ut som skit!over and out om ocb.....
Klart det var bättre förr... innan dom satte upp kameror ÖVERALLT och började forska i nya brand alarm som ska upptäcka gaser från burkarna så dom kan ta klottrare enklare... är det konstigt att det inte körs lika mycket nu som förr?
Håll dig till det du har en aning om och håll sedan käften.
Wall of fame Fobie-Ingen har kört golv som Fobie. Jack Sore Shine Flow Wolf Sir-Insidor och tagsen i taket på Odenplan bla. Jazz Paler Rape Push Fiver
Ken 1 nej det har knappt inget att göra med kamror eller andra påfund det har snarare med attityd som din att göra .. Kamror är inget realitiskt hinder från att bomba det gör det inte ens mycket jobbigare bara att glida in med keps och solglajjor eller nått .. Csg är dock ett realitiskt hinder .
just ja gamle pushen kommer man ihåg oxå!
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tror att "storebrors samhället" har en betydande faktor i att många drar sig tillbaka, det är helt enkelt lättare att torska.
Kärlek och respekt...
Csg är väll det minsta hindret? dom dårarna springer man ju åttor runt :)
Håll dig till det du har en aning om och håll sedan käften.
Ken1, anledningen till att du kan springa åttor runt dom är väll för att du överhuvudtaget inte kör? eller har ja fel? ,>
oven fläskade på en del på gröna vill jag minnas:)
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!
Sir, Olik, Shine, Yers, Reson, coke.. finns hur många som helst att rabbla upp! Jag vet att alla kans´ke inte är "tågbombare" men alla har iaf två saker gemensamt.. Är riktigt duktiga och från Röda! Allt jävla snack om ocb hit och ocb dit.. Jämför ocb med dom här killarna så håller ni nog käften sen..! Ocb är värdelösa och vem som helst kan bli känd med magic inket som dom har, det är bara ett faktum. Punkt slut!
WINO - UNA POSSE
Som någon sagt ien tråd ang. magic inc är inghet bygga en karriär på , ut o b ombomba nu föfan! Kir! billig fylla!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var bättre förr, ja :(
You know graffiti wont die, die no
BLEK gör det bra. synd att han torska men det ska inte hindra han ifrån att vissa villket crew det är som bestämmer över pendeln:) TGB CREW BACK ON TRACK // K-ZIM
TGBCREW!
Blek och bleq är det samma ?
nepp.
BLEK ÄR TYNGRE!!
TGBCREW!
Blek är en tolvåring, bleq har skäggstubb (vad jag såg).
blek är 17. o han har skön still ja kan länka en skön målning han har ifrån famet. så gå o knulla dina 12 åringar du!!
TGBCREW!
Ja vill påstå att HA crew har många baffs och nya insidor på m-line.
TrYeRoNe www.fotolog.com/tryer1
ta bort tråden, eller lås. snälla?
håller med asså.. det finns ingen sista heller hela tgb börjar bli aktiva igen !
TGBCREW!
är det inte nån som vet vart man kan hitta bilder/filmer från den tiden? skulle va roligt och se
Skrilla means money, money means power, power makes you a king, so call me king for now on!
den som letar den finner :)
WINO - UNA POSSE
spelar väl ingen roll om dom tvättar skiten. Huvudsaken är väl att man kör. Sen får dom väl tvätta efter 2 min om dom vill.
tgb va stora på pendeln för 2 år sen.. va det ingen som märkte så är det ingen som ärinsat kan ja säga!
TGBCREW!
UAS på gröna
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
tgb.. ToysGandBang? haha stora? never! men propps till Blek som håller igång när de flesta bara drömmer och inte agerar!
555 TAR MIG HEM!
ToysGangBang
555 TAR MIG HEM!
inte för att jag har en åsikt 0om kvailiten men just nu syns väl Skun på ristningar samt xray mest. När det kommer till pennor e väl crat å halvba sthlm en blandad kompott
Grassto Bombade ju som fan runt 1990-1994
Det snubben försöker säga är att graffscenen i stockholm är död den slutade vid 2004 nånstans där, jag menar crews i stockholm som är aktiva är förfan hba å dca jävla toys som tror dom kan bomba.... man blir sorgsen var är fy,wufc pms o.s.v?
fattar inte varför "oldschool" åren ska vara så jävla romantiserade.. om färgen var sjukligt lättillgänglig, och väktare inte ens fanns skulle det va pinsamt om man inte va top 5 störst i sthlm
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
ha crew på m-line e ju toys !! å vart håller alla riktiga målare hus? ni ska ju för fan sätta toysen på plats så dom tränar innan dom går ut!!! inte fan gick man ut å måla linje vägg när man va toy ,man visste ju att man va kass ,sen har toysen krypit upp i åldrarna nu,toys som e 16-17 bast va e det för skit??
Skivsamlare
2008-02-29 13:30
yers.. ocho.. kollar inte så mycket som jag brukade, men ser massor av once nuförtiden.
http://www.soundcloud.com/adamkross
speedy1 P15 misstänker att det e något nytt Ha isf o inte de gamla boysen?!!!
av de som kör vidare i dagens läge ger jag lillpojken Belky ord upp!!!
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
håller med..ere så svårt å måla?? d finns horungar som e 19 20 21 som målar fortfarande som toys, fyfan!
musique
erolf X0 vem fan e du då?
alla är inte picasso men någon måste ju bomba ? skitsamma då
bättre än inget alls?
påstår hur gamla är också skapa ny användare du e fett cool