Ryktet säger också att det kommer innehålla mer än 100 timmar gameplay =)
lgk du läste inte hela mitt förra inlägg va ? ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
misery_chick nej jag är lat =P
Misery_chick Vad är denna "pre-order bonus " för något? har jag missat nått jhätte intressant or what? :)
360 GT: Beezwaax
Que- P18 det har de inte gått ut med ännu, tyvärr.
Okej.. Inga föraningar alls alltså?
Que- P18 nä, det kan ju vara vad som helst, klart det finns rykten/teorier, men det är ju bara vilda gissningar.
Tur att man har förbokat då XD
lgk frågan är om releasen verkligen kommer vara worldwide. jag har inte förbokat, jag väntar på ett fast releasedatum, släpps det tidigare i USA kommer jag importera det.
meh, orkar inte hålla på och trixa med freeloader skivor och sånt tjaffs
lgk betyder det att jag får hem spepet tidigare, så är det värt det.
Vart får man pre order bonus?
LittleJohnny antagligen får man det om man förbeställer.
Tänkte bara om det är bestämt att man får det och om någon vet vad det är. Eller om man måste boka från speciella ställen och sån skit.
LittleJohnny inget sånt är fastställt.
Suck vad man längtar till det kommer. Men vem var egentligen förvånad över att det blev försenat. WW va ju oxå försenat. Och om all musik ska göras av en riktig orkester är det måttligt förvånande att det tar längre tid än förväntat. Oweee... But I can hardly wait... Misery_chick, det har sagts förut men det kan inte sägas nog; du är underbar som lämnat all denna info och alla fina länkar! ^^,
"Even so, there's no excuse for putting pineapple on pizza."
Detritus F20 ...fast all musik kommer inte vara orkestral (haha, det heter inte så va? kommer inte på rätt ord, ni fattar vad jag menar) HenkO P24 inte på sistone, nej, men man tror att det kommer släppas lite nytt snart, efetrsom vi är i krokarna på det ursprungliga releasedatumet.
Smuts det skulle ju egentligen släppas typ nu.
Smuts det kommer tidihast mars-april nästa år, men från början var releasedatumet nu i november.
har en stark känsla av att detta kommer bli det bästa zelda liret.
Klart det kommer bli bra. Det är självskrivet. Var inte WW också försenat förresten pga att ljudet tog längre tid än planerat? Är vad jag hört... Om än inte från världens mest tillförlitliga källor... aja.. "Den som väntar på nåt gott... "
"Even so, there's no excuse for putting pineapple on pizza."
Detritus F20 WW stressades på grund av trycket från fansen mot slutet, därav jakten på triforce charts/chards. Aonuma och Miyamoto har själva sagt att de är missnöjda med den delen av spelet, och att de därifrån lärt sig att aldrid streesa fram soel.
hoppas inte det är sant för det skulle suga
Fyfan vad grymt det ser ut! Detta spelet är en av dom störra anledningarna till att jag köpa mitt GC ^^
"För ett par veckor sedan dök det upp en uppgift om att Nintendos amerikanske talesman Reggie Fils-Aime uttalat sig i det officiella mexikanska Nintendomagasinet om att en film baserad på Legend of Zelda skulle vara på gång. Nintedo låter nu meddela att Reggie Fils-Aime inte sagt någonting om detta och att tidningen publicerat en dementi. Så nu vet ni vad som gäller. " //Gamereactor
lite nyheter.
men märk väl att den här tidningen har haft fel förr.
1 2 3 4 5 6
Jag läste inte sp mycket men; Påstår de att TP kommer ut "late 2006"? Isåfall så ska jag inte köpa en Revolution som motstånd.
hoppas verkligen man kan fiska på TP..har inte sett/läst nåt om det.
HenkO P25 det kommer finnas fiske, det är offeciellt.
underligt vore väl annars...fisket i oot har ju sån underbar känsla :)
nintendo har f.ö. gått ut offeciellt med att revolutionartikeln jag länkade nyligen är felaktig.
Jadu,hur länge får man vänta tro?tills man blir gråhårig? Den som väntar på något gott,väntar aldr..bah!
...
ptja, det har ju pratats om att de kommer ha en spelbar verion på E3, och det är ju i maj, så nån gång efter det skulle jag ju tro...
Har inte läst igenom hela tråden men någon som vet vad konsollen kommer att kosta ungefär? Kommer den att stödja mer än Gamecube/Revolution spel?
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
nate_dogg nej de hade en demo på förra E3, i år ska de tydligen ha en färdig spelbar version av soelet.
Misery_chick han har rätt...kanske inte var E3 men jag såg nåra som testade en spelbar demo förut på nätet iaf. Dom testa fick testa ridning.
...
MCKrillah P20 ja, jag vet att de hade en spelbar demo, men läs vad jag sda igen, jag pratar inte om demos.
Det kommer väl sommaren 06? Står då det på Games förbokningsgrej. Hoppas bara det kommer snart...
april va de väl sagt..men jag litar itne på några datum än
Jag tror strax efter E3.. Juni eller Juli.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
nate_dogg Haha jo har märkt det ett par gånger förut... Men brukar mer gälla att de inte har en aning om vilka spel som ges ut i Sverige och när, bara de spelen som huvudkontoren skickar dom. Bara hålla tummarna i allafall. Blir ju ett nervvrak av att se alla underbara bilder från det utan att få spela.
Blir ju ett nervvrak av att se alla underbara bilder från det utan att få spela. värre att kolla videoklippen.. :)
det finns inget utannonserat releasedatum.