Om man lvlar en polares mage som är 64 idag, och man endast vill GRINDA och helst Humanoids, var ska man dra då?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
frost P19 Spelar det någon roll om man är inne och spelar under tiden utredningen pågår?
Jag hade inte ens tillgång till mitt konto så jag kan inte svara på den frågan.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Vart kan jag få s.k.a Mana Etched set ? (Mage) dungeon 3
älska ring of blood-questsen asså, sjukt bra rewards och typ 50g på 10 minuter
du är kär i mig.
peterpan P1 Så det tog alltså 4 timmat för han att äta? :S
Producent
2007-02-03 15:58
Svensson var får man ring of blood-questsen då? alla säger att dem är skitbra =S
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Dingade 70 igår \o/skez Står en goblin precis vid ring of the blood som ger questerna.
rök miljövänligt, rök grönt
Producent
2007-02-03 16:06
tackar. har nyss börjat questa i blade's edge mountains men om det nu är lätta quest med bra xp och rewards så är det ju lika bra att göra det.. gz btw SankO ;]
Dingade 70 igårnatt, och nu vetifan vad jag ska göra alltså.. Är inte med i någon seriös guild för tillfället, och kommer nog inte orka med det på ett tag heller. Jag funderar på att skaffa mig en epic-flying mount iaf, blev grymt besviken på den "billiga" versionen. Det går ju så sakta att man hinner somna innan man kommit 10 meter ju. :< Någon som vet ett bra ställe att grinda pengar på?
Skivsamlare
2007-02-04 01:43
peterpan Ja, du kan alltid grinda pengar. Har du riktigt tråkigt så kan du se till att du blir revered med Cenation Expedition och Thrallmar (för horde, kommer inte ihåg vad alliance hette. Men första byn i hellfire) för att kunna göra heroic instancer.
peterpan P1 herb/alchemy > all du får ihop en miljard guld snabbt om du har flera stora guilder på servern.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
omg kurenai ger ju inte elekk mount...FDSGGDG FITT SPELGSDG SDGD FIUCKING REN HJORT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snabbaste sättet att bli Reverd är Ramparts eller bara döda mobs?
Vi grindar Shattered Halls Halls iallafall. 12 rep per kill och så klart helt ok drops. Förresten, någon som kan nämna en 5man heroic dungeon? Vi försökte göra Coilfang Reservoir med och blev instagibbed på första trashmobs. Jag han charga in, få in en hamstring, byta till defensive stance sen var jag i stort sätt död och hela gruppen :P Lite roligt faktiskt. Sen stod det "This raid instance is scheduled to reset in 0 days 8 hours" så vi antog att det är en 10man instance.
Det var heroic mode. Lägg märke till att det var _raid_ och inte en grupp instance.
Fan ska man göra nu då... Alla bra PvE guilder är fullsmockade och finns inget bra för hunters på alla reputations, typ :||
Det finns bara 1 tiomanna instance, Kharazan alla andra high end instances finns i Heroic mode.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
powerlevlar en hunter, lvl 30 med 1d10h /played, det går undan att levla som hunter.
tycker nästan warlocks är ännu bättre solo, beroende på hur man går förstås...
du är kär i mig.
Någon som vet vart man kan kolla upp vart Dungeon 3 set's droppas?
frost du kommer ångra dig sen i pvp :| warlocks > allt :|| EPIC MOUNT!!:D har bara en skuld på 3,3 o paya av nu :D
Äh Hunters äger ju lätt en lock efter 2.0+ patchen.... Annars är locks överlägsna i PvP....EZ mode...
tut!
Wts lvl 54 Troll priest på alákir Tbc aktiverat konto migration finns, jag är ensam ägare av kontot, runt 100g full shadowspeccad. eye of shadow i banken etc etc runt 200 i enchanting fullt blått 120+ shadow dmg eller något sånt måste bli av med charen =/
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Detta suger, i karazhan drar man med 1 rogue, och vi har 5 i våran guild, har inet fått raida kara än fastän jag varit lvl 70 ett bra jävla tag, this sucks! :(
Fueldog Ja jag håller med, sjukt effektiv att levla med och när man speccar full BM så är det nästan läskigt vad snabbt man kan grinda. Är 32 nu, avänder följande specc:http://www.wowhead.com/?talent=cj0h0xxR och jag funderar på att fortsätta mot den här:http://www.wowhead.com/?talent=mjbG0gxRVzVZVVqkZ0h Undrar om det är värt att droppa the beast within, för i mina ögon är inte 10% increased damage något att slänga talent point på. Men eftersom att jag inte spelat hunter mer än till den leveln jag är vid nu, så har jag inte kunskap och erfarenhet för att göra en rättvis bedömning. Så, vad säger ni? Droppa eller inte, och varför?Svensson Warlocks är alldeles för manaberoende för att kunna gå om huntern när det gäller att levla snabbt. Eldon Jo men jag är ju inte ute efter EZ mode ;)
http://www.wowhead.com/?talent=cxZE0VoVuGest0G0h Kanske den, vad vet jag.
Skivsamlare
2007-02-06 16:07
frost P19 beast within är bra! för du blir ju immun mot fear o shiet=) imba
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
INOK P17 Jo det är ju imba i PVP, sant.
FuelDOg P22 Aight. Har dock två frågor; vad är anledningen till att du droppar improved arcane shot, och hur bra är egentligen ferocious inspiration? Jag menar, visst, damage increased, men 3%, är det mycket att hänga i julgranen?
Någon som spelar på Maghteridon Alliance?
Vi körde karazhan denna kvällen och rensade upp till The Curator. Sen vad det wipe-fest... nån som downat han än?
Någon som kör på Alonsus?
Ding 70 Har dålig koll på alla nya instanser.. Finns det nån lvl 70 motsvarighet till Scholo & Strat? (i motsats till exempelvis DM) Och verkar inte finnas nåt blå set? Men två epic? Blizz visar vad de tycker om icke-raiders igen =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Caliber, det finns massa. Men inte så lika lätta, inte lika mycket spank and tank längre. Jag diggar Old Hillsbrad i Caverns of Time, man får slåss med thrall.
Livet är en hora och du har inga pengar.
jontelito P20 vi har också wipat igår och idag på Curator, han kräver rätt bra gear på alla
Skivsamlare
2007-02-07 07:11
vilken boss i ordningen är Curator? dingade jusst 70, ska börja med pre-quest nu tänkte jag, måste bara ha hjälp med vart alla quests är o.Ofrost P19 jag hade imp arcane före patch, då var det värt när man gjorde 1500 critar med det, men nu efter patchen tycker jag inte det är värt. Specade MM igår när jag dingade 70, fyfaen vad skönt att vara tillbaka som MM xD
frost P19 & FuelDOg P22 håller inte direkt med om att warlocks är så manaberoende, life tap och life drain så kan du hålla på i evigheter, speciellt med felguard, curse of agony och corruption, wand. drar ingen mana alls och går jävligt fort ändå. har 12 dagar~ /played upp till lvl 67
du är kär i mig.
Caliber P22 Det Finns blåa set man får från instancer, 5 manna, vet ej allas namn, men rogue Dungeon Set 3 heter iallafall "Assasination" Och ser ut som Tier 3 :) Finns en sida med alla olika dungeon sets på, bara att goggla
Skivsamlare
2007-02-07 09:21
jag har Assasination shoulders! xD hunter item ftw!:P nämen höhö. fö så tävlar nagrand och netherstom om bästa levlarstället @ wow, ever! tror netherstorm tar hem 1a platsen, hade 9 timmar från 69-70, och då tkr jag att jag chillade:)
Producent
2007-02-07 09:53
Oblivion settet är för locks. droppas bl.a. i instancerna i Auchindoun. hyffsat bra set =]
varför är alla set bara 5 delar nu för tiden? tier 4&5 också ju. älskar warlocks t4,t5 btw, så jävla snygga
du är kär i mig.
inte en jävel vill köpa min lilla präst =( jävla bajs. måste ju vara någon som har någon kompis som spelar horde och inte orkar lvla så mycket =(
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Producent
2007-02-07 21:16
Svensson präst T5 är fan lätt det snyggaste ^^
ååå vad tråkigt wow är utan raids
någon som spelar på Frostmane ?
Hej !